De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 juli 2007, 21:43 uur
flebbie schreef:
Wat ik vervelend vind is dat je als je replied zonder te quoten dat je dan niet die 8 vakjes boven je bericht heb staan. Ik bedoel die vakjes met emoticons, cursief etc. Die zouden er altijd moeten staan, is wel zo handig toch.
Wat ik vervelend vind is dat je als je replied zonder te quoten dat je dan niet die 8 vakjes boven je bericht heb staan. Ik bedoel die vakjes met emoticons, cursief etc. Die zouden er altijd moeten staan, is wel zo handig toch.

Yak schreef:
Het veld onderaan is om snel te reageren, als je alle code-edit-dinges en smileys en zo wil hebben moet je helemaal bovenaan op het tabje 'nieuw bericht' klikken in plaats van het veld onderaan te gebruiken.
Het veld onderaan is om snel te reageren, als je alle code-edit-dinges en smileys en zo wil hebben moet je helemaal bovenaan op het tabje 'nieuw bericht' klikken in plaats van het veld onderaan te gebruiken.
0
flebbie
geplaatst: 24 juli 2007, 00:45 uur
dan moet je dus weer helemaal omhoog scrollen, niet echt logisch of praktisch
0
geplaatst: 24 juli 2007, 22:32 uur
Jordy schreef:
In dit topic kun je zien wat de lijst met bekende punten is. Ik vind je probleem niet zo belangrijk, dus daarom hebben andere dingen momenteel even voorrang. Maar ik zal er dus nog naar kijken.
(quote)
In dit topic kun je zien wat de lijst met bekende punten is. Ik vind je probleem niet zo belangrijk, dus daarom hebben andere dingen momenteel even voorrang. Maar ik zal er dus nog naar kijken.
Ben ik dan de enige die dit heeft?

0
geplaatst: 25 juli 2007, 19:59 uur
De smiley's bewegen niet meer

edit: ze doen het weer.
Wat was er aan de hand?

edit: ze doen het weer.
Wat was er aan de hand?
0
geplaatst: 25 juli 2007, 20:37 uur
Het systeem raakte in de war van je Überzone toevoeging, om een of andere reden wordt dat onder de Y geplaatst. Dat is nog steeds het geval, maar de letter Y staat in ieder geval weer in je lijstje.
0
geplaatst: 26 juli 2007, 11:32 uur
0
Marcel²
geplaatst: 26 juli 2007, 11:41 uur
Cygnus schreef:
Deze artiest is dezelfde als deze. De tweede artiest kan verwijderd worden, en het album kan bij de eerste gezet worden. Y & T is bij de tweede zonder spaties geschreven, waardoor een nieuwe artiest is aangemaakt.
Deze artiest is dezelfde als deze. De tweede artiest kan verwijderd worden, en het album kan bij de eerste gezet worden. Y & T is bij de tweede zonder spaties geschreven, waardoor een nieuwe artiest is aangemaakt.
Aangepast.

0
geplaatst: 26 juli 2007, 17:15 uur
Jordy schreef:
Het systeem raakte in de war van je Überzone toevoeging, om een of andere reden wordt dat onder de Y geplaatst. Dat is nog steeds het geval, maar de letter Y staat in ieder geval weer in je lijstje.
(quote)
Dank je wel!

0
geplaatst: 27 juli 2007, 15:39 uur
Het gebeurt mij de laatste tijd wel eens dat het menu links verdwenen is en onderaan de discussies staat. Meer mensen hier last van? Ik heb het op verschillende computers.
0
geplaatst: 27 juli 2007, 17:50 uur
herman schreef:
Het gebeurt mij de laatste tijd wel eens dat het menu links verdwenen is en onderaan de discussies staat. Meer mensen hier last van? Ik heb het op verschillende computers.
Ja, vooral in internet explorer. Heeft volgens mij te maken met afbeeldingen die niet goed worden verkleind.
0
geplaatst: 27 juli 2007, 20:29 uur
Twee keer hetzelde album (EP):
http://www.musicmeter.nl/artist/35102
http://www.musicmeter.nl/artist/35102
0
flebbie
geplaatst: 28 juli 2007, 14:57 uur
Matt Johnson van The A.M. wordt door gelinkt naar een andere Matt Johnson. zijn 2 verschillende mensen.
http://www.musicmeter.nl/artist/37845
0
geplaatst: 28 juli 2007, 15:35 uur
Zijn deze drie rejections van 2 Many DJ's geen bootlegs?
Ik heb er intussen een gecorrigeerd (Pt. 4), maar ik vermoed dat dit ook een bootleg is en dat enkel deze officiëel gereleased werd?
Ik heb er intussen een gecorrigeerd (Pt. 4), maar ik vermoed dat dit ook een bootleg is en dat enkel deze officiëel gereleased werd?
0
geplaatst: 28 juli 2007, 16:00 uur
Volgens mij ook ja. Op discogs staat ook alleen Pt. 2 bij de officiele releases, de rest bij bootlegs.
0
Social_Mask
geplaatst: 28 juli 2007, 17:51 uur
Erg vreemd dit...
Ik heb gestemd op John Coltrane - A Love Supreme maar ik kan geen favorieten kiezen
Ik heb gestemd op John Coltrane - A Love Supreme maar ik kan geen favorieten kiezen

0
geplaatst: 28 juli 2007, 18:23 uur
Ik zat net toevallig de rock-toplijst door te kijken. Blijkt er maar 1(!!!) regulier album in de top 10 te staan. De rest bestaat voornamelijk uit verzamelboxen, een enkele live-plaat en 1 EP'tje. Vooral die verzamelboxen hebben daar weinig te zoeken lijkt me. Er is vaak door net iets meer dan 20 fans (want die kopen die dingen nu éénmaal) op gestemd en ze hebben dus een belachelijk hoog gemiddelde. Kunnen die dingen niet geweerd worden uit alle toplijsten (dus niet alleen uit de top 250)?
0
geplaatst: 28 juli 2007, 18:55 uur
flebbie schreef:
Matt Johnson van The A.M. wordt door gelinkt naar een andere Matt Johnson. zijn 2 verschillende mensen.
Kun je zelf corrigeren. Moet je en I of II (uitklapbaar pijltje) bij Matt Johnson zetten op de correctie tabblad.
0
flebbie
geplaatst: 28 juli 2007, 19:18 uur
Osiris Apis schreef:
Kun je zelf corrigeren. Moet je en I of II (uitklapbaar pijltje) bij Matt Johnson zetten op de correctie tabblad.
(quote)
ok
0
geplaatst: 28 juli 2007, 21:09 uur
Social_Mask schreef:
Erg vreemd dit...
Erg vreemd dit...

Ik denk dat dat komt omdat er maar 3 gewone nummers opstaan (afgezien van de bonustracks). Vergelijk maar met Close to the Edge van Yes, bv.
0
geplaatst: 29 juli 2007, 13:37 uur
Het gaat niet helemaal goed met de artiestenpagina van Lars Blek (die als aliassen Cordouan en The Field heeft). Je kan hier eeuwig rondjes blijven klikken, maar de corrigeerknop is in geen velden of wegen te bekennen.
0
geplaatst: 29 juli 2007, 13:50 uur
Ze staan als aliassen van elkaar aangevinkt, ben het al aan het fixen. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 juli 2007, 13:59 uur
HammerHead schreef:
Ik zat net toevallig de rock-toplijst door te kijken. Blijkt er maar 1(!!!) regulier album in de top 10 te staan. De rest bestaat voornamelijk uit verzamelboxen, een enkele live-plaat en 1 EP'tje. Vooral die verzamelboxen hebben daar weinig te zoeken lijkt me. Er is vaak door net iets meer dan 20 fans (want die kopen die dingen nu éénmaal) op gestemd en ze hebben dus een belachelijk hoog gemiddelde. Kunnen die dingen niet geweerd worden uit alle toplijsten (dus niet alleen uit de top 250)?
Hear hear...
Overigens doen ze in de jaarlijsten (die evenals de genrelijsten onder het kopje "Overige" staan) ook niet mee.
0
geplaatst: 29 juli 2007, 15:21 uur
Ik zal het op de lijst zetten, volgens mij ben ik het er wel mee eens dat ze ook uit de genre lijsten geweerd moeten worden
0
geplaatst: 29 juli 2007, 18:24 uur
Ik zie dat iemand de large compilations heeft toegevoegt.
Dat zijn CD's die je gratis krijgt wanneer je boven een bepaalde som gaat (bonusartikel).
Die mogen toch niet op de site?
Zo staat er op de toevoegpagina:
Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel. Dat houdt dus in: geen muziek-dvd's, geen bootlegs of andere illegale cd's, geen Platendagen-geschenken, geen albums die in eigen beheer zijn uitgebracht, en geen albums die alleen te downloaden zijn.
Of worden deze tegenwoordig al verkocht ?
Dat zijn CD's die je gratis krijgt wanneer je boven een bepaalde som gaat (bonusartikel).
Die mogen toch niet op de site?
Zo staat er op de toevoegpagina:
Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel. Dat houdt dus in: geen muziek-dvd's, geen bootlegs of andere illegale cd's, geen Platendagen-geschenken, geen albums die in eigen beheer zijn uitgebracht, en geen albums die alleen te downloaden zijn.
Of worden deze tegenwoordig al verkocht ?
0
flebbie
geplaatst: 29 juli 2007, 22:08 uur
dit album http://www.musicmeter.nl/album/2516 staat op de verkeerde plek.. hoort thuis bij de albums van John & Yoko
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.