MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
T.O. schreef:
Hoe kan bij LCD Soundsystem het gedeelte 'echte naam: James Murphy' worden verwijderd?

Zal het even aanpassen in de database

lambf schreef:
Er moet een optie komen dat je labels met gelijke namen kunt scheiden van elkaar, dus dat je zegmaar 2 lijsten krijgt van 2 labels, maar wel met dezelfde naam.

Kijk hiet maar bij het label White. Whites Load - My Heart, Blood of Mine Zit niet op het zelfde label als Frente! - Marvin the Album, maar toch staan ze allebei in dezelfde lijst.

Inderdaad, bij Aftermath speelt dat ook geloof ik. Zal het op de lijst zetten, want daar staat het blijkbaar niet meer op

Gekkenhuis
Ik krijg nu telkens dat ik als 2e (3e,4e etc.) iets toevoeg, terwijl de site niet aangeeft dat een album al in de wachtrij staat. Is al een stuk of 4 keer voorgekomen.

Jah heb ik ook al een hele tijd, zijn al stuk of 6 toevoegingen in de laatste maand afgekeurt terwijl ik dat niet kon zien.

Mijn inlog probleem is overigens ook nog niet verholpen. Moet bij elk bezoek opnieuw blijven inloggen.

Ik voegde net een album toe met de titel "Now!". Vervolgens kreeg ik een enorme lijst te zien van alle albums met het woord "now" ergens in de titel, met de vraag of ik zeker wist dat ie niet al op de site stond. Daar waren dus alleen artiesten beginnend met een "a" en een paar met een "b" in te zien. Niet echt nuttig dus.

Het lijkt me handiger om in zo'n geval alleen de platen die als volledige titel "Now" hebben te laten zien.

kArIzMa_TuRk
Is het mogelijk dat we nieuwe emoticons kunnen krijgen?

Zoals:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

zulke!

Daar zitten erg grappige bij, maar de meeste staan al in andere vorm op de site...

Die eerste is erg leuk, maar ik zou niet weten in welke vorm ik die moet gebruiken in een tekst (ja, ik wil Bolletje ). De rest vind ik niet echt bijzonder.

kArIzMa_TuRk
musicfriek schreef:
Die eerste is erg leuk, maar ik zou niet weten in welke vorm ik die moet gebruiken in een tekst (ja, ik wil Bolletje ).
Ik kan niet wachten! bijv.

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik kan niet wachten! bijv.

Ik heb een paar dagen terug ook een reeksje gemaakt.
Zal ze binnenkort dus ook maar es uploaden...

Sinds de nieuwe lay-out worden afbeeldingen volgens mij niet meer zo verkleind dat ze in het berichtvak passen. Ik zie althans al een tijdje van alles uitsteken. Ik gebruik overigens IE, hoe het in Firefox zit, weet ik niet.

handsome_devil
Bij Firefox gebeurt dat wel.

Lukas schreef:
Sinds de nieuwe lay-out worden afbeeldingen volgens mij niet meer zo verkleind dat ze in het berichtvak passen. Ik zie althans al een tijdje van alles uitsteken. Ik gebruik overigens IE, hoe het in Firefox zit, weet ik niet.

Heb ik ook vaak (in IE), maar soms worden ze wel geschaald.

HammerHead schreef:
(quote)

Heb ik ook vaak (in IE), maar soms worden ze wel geschaald.

Ik zag in het wallpapertopic al dat er meer problemen hadden.

De problemen met ontbrekende "is al toegevoegd!"-meldingen bij toevoegen is bekend, staat op de lijst. Ik zal eens kijken naar het verkleinen van de afbeeldingen in IE

Hey,

bij "Mijn Updates" staat als introtekst tekst dat enkel deze topics zullen getoond worden waar de laatste week een update in gebeurd is.

Echter: bij mezelf staat alles in de lijst, ook al is het al jaren geleden dat er nog eens een bericht is toegevoegd....

Enig idee wat ik fout doe? Of is het enkel een foutieve introtekst hier die voor verwarring zorgt

Het intro tekstje klopt niet helemaal 100%, staat op de lijst om daar eens naar te kijken

Ik houd graag bij op welke albums ik per jaar heb gestemd. Tot nu toe werkte dat perfect via de zoekfunctie (vinkje bij albums die ik zelf heb beoordeeld). Recentelijk toont het echter niet meer alle albums aan als ik zoek op 2007. Reden is waarschijnlijk dat ik boven een bepaalde limiet ben aangekomen aan beoordeelde alums voor 2007. Kan dit verholpen worden?

handsome_devil
http://www.musicmeter.nl/user/5961/votes/2007

Gewoon het jaartal achter votes zetten en hoppa je ziet al je stemmen op albums van 2007.

bedankt, handsome_smart_devil!!

In de top folklijst staan er op 1 en 2 EP's van Antony & the Johnsons. Horen die daar? (Naar mijn idee zijn het gewoon 2 cd-singles, maar dat terzijde).

Dit album is al enige tijd aangekondigd. Staat op Mume maar gaat vermoedelijk niet verschijnen (en al zeker niet binnenkort). Nu is het wel leuk kletsen over een niet verschenen album, maar volgens mij kan die er wel af.

divart schreef:
Dit album is al enige tijd aangekondigd. Staat op Mume maar gaat vermoedelijk niet verschijnen (en al zeker niet binnenkort). Nu is het wel leuk kletsen over een niet verschenen album, maar volgens mij kan die er wel af.

Het album staat nog altijd op de planning uitgegeven te worden, de nummers zijn klaar en zodra ze rond zijn met een platenmaatschappij gaat dat gebeuren ook. Waarom zou hij eraf moeten?

musicfriek schreef:
In de top folklijst staan er op 1 en 2 EP's van Antony & the Johnsons. Horen die daar? (Naar mijn idee zijn het gewoon 2 cd-singles, maar dat terzijde).

EP's worden gewoon meegerekend in die lijsten. De nummer 1 is wel een EP (tevens 3 nummers die niet op een album staan), de nummer 2 is een single en heeft 2 extra nummers en hoort dus eigenlijk niet op de site.

Jij wil zeker Grumpy op 1 zien staan daar

Jordy schreef:
De Freedb import doet het ook gewoon bij mij, kan iemand een link geven naar een lijstje dat niet werkt?

Mocht dit iets zijn dat in 95% van de gevallen gewoon werkt, en dat er slechts wat uitzonderingen zijn, dan vind ik het wel prima zo, het is natuurlijk maar een hulpmiddel.

Ik kan al een half jaar niets meer importeren, moet track per track van freedb kopiëren, wat soms echt wel een hoop werk is...
Dacht dat de tijd gekomen was om dat te even melden...

Casartelli (moderator)
JJ_D schreef:
Ik kan al een half jaar niets meer importeren, moet track per track van freedb kopiëren, wat soms echt wel een hoop werk is...
Dacht dat de tijd gekomen was om dat te even melden...

ik probeer het niet eens meer... overtikken gaat snel genoeg als je je 'ritme' eenmaal gevonden hebt (tik titel - 3 tabs - tik minuten - tik seconden - 5 tabs - volgende...). Het vinden van een hoes die niet afgekeurd wordt, levert me vaak een stuk meer hoofdbrekens op...

Bij mij werkt het wel weer.

Casartelli schreef:
(quote)

ik probeer het niet eens meer... overtikken gaat snel genoeg als je je 'ritme' eenmaal gevonden hebt (tik titel - 3 tabs - tik minuten - tik seconden - 5 tabs - volgende...). Het vinden van een hoes die niet afgekeurd wordt, levert me vaak een stuk meer hoofdbrekens op...

Zelf tabs zetten in de freedb-opmaak mensen en dan pas copy pasten naar MuMe toe.

Casartelli schreef:
(quote)

Zelf tabs zetten werkt prima. Wat ook goed en redelijk snel gaat is om het bestand eerst naar Word te kopiëren en van daaruit naar MuMe.

Ik klaag er nog maar een keer over, het toevoegen is echt zeer zuur geregeld, kan die limit echt niet wat hoger worden gelegd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.