De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 27 september 2007, 19:03 uur
Jammer van Reijersen, hopelijk mag hij snel terug, en wat hij deed was idd wel minder. Maar hij is toch symbool hier.
Vraagje:
Als hij dan terug is, hij was topposter hier, is hij dan die status kwijt? Moet hij dan echt alles opnieuw gaan herdoen? Of krijgt hij dat aantal terug? Want moest hij echt van 0 beginnen op dat vlak is wel wat minder voor hem.
Vraagje:
Als hij dan terug is, hij was topposter hier, is hij dan die status kwijt? Moet hij dan echt alles opnieuw gaan herdoen? Of krijgt hij dat aantal terug? Want moest hij echt van 0 beginnen op dat vlak is wel wat minder voor hem.
0
Sheplays
geplaatst: 27 september 2007, 19:55 uur
freddze schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/89855 (toegevoegd 22 september)
http://www.musicmeter.nl/album/82367 (reeds toegevoegd op 4 juli)
(quote)
Het zou wel eerlijker zijn om die berichten te verplaatsen, als dat kan, want mijn toevoeging was er bijna drie maanden eerder:http://www.musicmeter.nl/album/89855 (toegevoegd 22 september)
http://www.musicmeter.nl/album/82367 (reeds toegevoegd op 4 juli)
Excuus, ik heb schijnbaar niet goed opgelet bij het toevoegen. Ik neem aan dat de berichten zonder probleem naar jouw toevoeging verplaatst kunnen worden.
0
geplaatst: 27 september 2007, 20:23 uur
Sheplays schreef:
Excuus, ik heb schijnbaar niet goed opgelet bij het toevoegen. Ik neem aan dat de berichten zonder probleem naar jouw toevoeging verplaatst kunnen worden.
(quote)
Ok, alle berichten staan nu hiero. Er is wel één stem verloren gegaan, die kan ik niet verplaatsen.
0
geplaatst: 27 september 2007, 20:27 uur
Yak schreef:
Ok, alle berichten staan nu hiero. Er is wel één stem verloren gegaan, die kan ik niet verplaatsen.
(quote)
Geen probleem, ik heb nu weer opnieuw op dat album gestemd.
0
geplaatst: 27 september 2007, 21:24 uur
eazyfan schreef:
Jammer van Reijersen, hopelijk mag hij snel terug, en wat hij deed was idd wel minder. Maar hij is toch symbool hier.
Vraagje:
Vraagje:
Misschien tellen ze alle berichten van de nep accounts er wel bij op.
Volgens mij is het niet zo dat je helemaal op nieuw moet beginnen, maar of de stemmen vervallen, dat weet ik niet. Die vervallen wel als je jezelf uitschrijft, en later weer inschrijft.
0
geplaatst: 27 september 2007, 21:52 uur
O, er leek gezegd te worden dat "topposter" en speciale status was die bepaalde users verkregen hebben. "krijgt hij die status dan terug?" Maar goed, dat is dus niet zo.
0
geplaatst: 27 september 2007, 22:25 uur
Volgens mij zijn er nu problemen met alle -meters. Viel me op dat er relatief weinig mensen online zijn en bij Eazyfan werken alle -meters dan ook niet, meldde hij mij op msn.
0
geplaatst: 27 september 2007, 22:46 uur
thomzi50 schreef:
Volgens mij zijn er nu problemen met alle -meters. Viel me op dat er relatief weinig mensen online zijn en bij Eazyfan werken alle -meters dan ook niet, meldde hij mij op msn.
Ik heb de laatste dagen dat ik automatisch wordt uitgelogd als ik een x tijd niets doe op mume, dat zou de reden van het lage gebruikersaantal kunnen zijn?
0
SelmaDuim
geplaatst: 27 september 2007, 22:56 uur
itchy schreef:
Ik heb de laatste dagen dat ik automatisch wordt uitgelogd als ik een x tijd niets doe op mume, dat zou de reden van het lage gebruikersaantal kunnen zijn?
(quote)
Ik heb net begrepen op mIRC dat de users daar niet op de metersites kunnen komen omdat ze uit de lucht zouden zijn. Ik denk dus dat er wat anders aan de hand is. Maar dat plotseling uitgelogd zijn wordt hier wel vaker gemeld als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 27 september 2007, 23:58 uur
Ik heb er ook zo'n twee uur niet opgekund. Nu lukt het eindelijk weer. Geen idee waar het aan ligt verder.
edit: Moviemeter lukte ook niet, Boek- en Gamesmeter niet geprobeerd
edit: Moviemeter lukte ook niet, Boek- en Gamesmeter niet geprobeerd
0
geplaatst: 28 september 2007, 00:02 uur
herman schreef:
Ik heb er ook zo'n twee uur niet opgekund. Nu lukt het eindelijk weer. Geen idee waar het aan ligt verder.
Zelfde probleem hier

0
geplaatst: 28 september 2007, 00:04 uur
Nergens last van gehad, maar het was hier wel verdacht stil. 

0
geplaatst: 28 september 2007, 00:41 uur
Vervelend, die situatie met Reijersen. Hoewel het niet goed te praten is, kan ik me er wel een klein beetje iets bij voorstellen als je zo erg van een bepaald genre muziek houdt. Maar goed, er gelden hier regels waaraan je je te houden hebt.
Terzake: dit album stond hier al. De oude is helemaal in orde gemaakt.
Terzake: dit album stond hier al. De oude is helemaal in orde gemaakt.
0
geplaatst: 28 september 2007, 04:46 uur
Uren geen verbinding met welke Metersite dan ook.
klopt; dat kan natuurlijk niet , wat moet je dan als nachtdienst

0
geplaatst: 28 september 2007, 04:49 uur
Ach, zo erg was het ook niet. Ik heb er weinig van gemerkt

0
geplaatst: 28 september 2007, 06:05 uur
Ik heb ook urenlang geen MuMe kunnen "ontvangen", en als ik wel de site zie, werkt soms een link slecht tot matig. Of helemaal niet!
Kan zoiets ook aan de browser liggen? Ik gebruik Firefox meestal.
Kan zoiets ook aan de browser liggen? Ik gebruik Firefox meestal.
0
geplaatst: 28 september 2007, 08:00 uur
Ik ook, en bij mij heeft ie het tot nu toe continu op een hoog tempo zonder enige klachten gedaan.
0
geplaatst: 28 september 2007, 09:06 uur
Er was gisterenavond inderdaad storing bij de provider, maar blijkbaar heeft niet iedereen er last van gehad.
0
geplaatst: 28 september 2007, 09:08 uur
SelmaDuim schreef:
Maar dat plotseling uitgelogd zijn wordt hier wel vaker gemeld als ik me niet vergis.
Maar dat plotseling uitgelogd zijn wordt hier wel vaker gemeld als ik me niet vergis.
Ik heb onlangs iets aangepast aan de manier waarop cookies worden opgeslagen, maar blijkbaar gaat er daardoor soms iets fout, ik hoor dit vaker. Ik zal er komend weekend weer even naar kijken.
0
geplaatst: 28 september 2007, 11:27 uur
De nieuwste van de twee is verwijderd. Bedankt voor het melden!
En in reactie op de laatste opmerking: er zijn wel meer huishoudens met meerdere accounts, maar vaak zie je wel aan de e-mailadressen/stemmen dat het om accounts van verschillende personen gaat.
0
geplaatst: 28 september 2007, 15:03 uur
Sheplays schreef:
Excuus, ik heb schijnbaar niet goed opgelet bij het toevoegen.
Excuses zijn helemaal niet nodig, hoor, Sheplays. Het komt wel vaker voor. Ik heb dit ook al enkele malen voorgehad. Zonet zelfs nog Excuus, ik heb schijnbaar niet goed opgelet bij het toevoegen.

handsome_devil schreef:
3658 of 3659 toevoegingen, wat maakt dat nou weer uit?
Dat is eigenlijk ook wel waar! Enne... het zijn er intussen ook weeral 3672 3658 of 3659 toevoegingen, wat maakt dat nou weer uit?

0
geplaatst: 29 september 2007, 00:57 uur
Laatste zooi berichten rondom Reijersen verwijderd, de redenen van de bans zijn uitgelegd en daar kunnen we het nu onderhand wel bij laten. Geen enkele reden om flauwe berichten te blijven posten.
0
eazyfan
geplaatst: 29 september 2007, 10:28 uur
Vraagje:
Is dat standaard als je hier op Enter drukt zonder reden dat je dan bij de zoek-pagina voor albums komt? Of is dat enkel bij mij?
Is dat standaard als je hier op Enter drukt zonder reden dat je dan bij de zoek-pagina voor albums komt? Of is dat enkel bij mij?
0
geplaatst: 29 september 2007, 11:35 uur
Heb ik ook, is bij iedereen dus lijkt me. Ik denk dat de zoekfunctie daardoor wordt ingeschakeld, maar omdat er geen resultaten zijn (omdat je niks hebt ingevuld) krijg je automatisch de zoekfunctie zoals je die ook krijgt als de site een album of artiest niet vindt.
0
geplaatst: 29 september 2007, 13:13 uur
Passengers (II) en Passengers (I) betreft beide dezelfde Italo-discoband uit 1979-1981, beide niet zijnde ´Passengers´ het project van Eno en U2 uit 1995.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.