MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bedankt voor poging twee.

Hij staat er nu nog maar 1 keer op.

MetalDex
Kan een crew-lid de release data van Stained Class (10 februari 1978) en Killing Machine (9 oktober 1978) van Judas Priest invoeren?

edit:
En ook bij Fleetwood Mac:
Peter Green's Fleetwood Mac - februari 1968
Mr. Wonderful - augustus 1968

Penguin - maart 1973
Mystery to Me - oktober 1973

alvast bedankt

Dit album stond hier al, alleen dan zonder artiestennaam. Ik wil eventueel de oudste wel in orde maken.

DutchViking
Dit album kan weg, aangezien het hier al op de site te vinden was.

Yak
psychonaatje schreef:
Dit album stond hier al, alleen dan zonder artiestennaam. Ik wil eventueel de oudste wel in orde maken.

Graag. Ik zal de nieuwste (waar ook nog niet op gestemd is) verwijderen.

DutchViking schreef:
Dit album kan weg, aangezien het hier al op de site te vinden was.

Done.

Help! Ik heb dus laatst een aantal verzamel CD's toegevoegd, die verzamel CD's waren van 1 artiest steeds, maar perongeluk heb ik : verzamel (nieuwe tracks) aangevinkt, dit moet dus: verzamel / live-album (één artiest) zijn! Ik denk dat ze daarom ook nooit zijn geaccepteerd, dus ik hoop dat dit nog kan worden gefixed, zonder dat ik alles opnieuw hoef te adden :O !

Ik hoop dat we het nog kunnen redden, elders ook bedankt voor de inspanningen!

DutchViking
Dit album was reeds toegevoegd aan de site en kan dus verwijderd worden.

Yak schreef:
[Graag. Ik zal de nieuwste (waar ook nog niet op gestemd is) verwijderen.

Alvast bedankt, ik heb de oude aangepast.

Dit album is gelijk aan dit album. Weet niet welke juist is. Iets voor de kenners?

dvdschaaf schreef:
Misschien al vaker over geklaagd, maar waarom is de zoekfunctie bij MovieMeter en GamesMeter zo'n stuk beter???
Daar krijg je veel titels te zien die er ook op lijken.

Ik heb hier nu al een paar keer bij de albums-zoekfunctie the ultimate dream mix of bv. Turn up the bass ingevoerd, maar hij kan hier niets vinden. (Vooral bij verzamelalbums zonder artiestennaam, zeg maar, krijg ik nul op mijn request)

Kan dat ook anders **help**

Een tijdje geleden (22 juli) heb ik deze aanmerking geplaatst, er is naar mijn mening nog niets mee gedaan... Jammer

Nogmaals mijn verzoek; Kan de zoekfunctie beter? (zie andere Meters)

dvdschaaf schreef:
(quote)

Een tijdje geleden (22 juli) heb ik deze aanmerking geplaatst, er is naar mijn mening nog niets mee gedaan... Jammer

Nogmaals mijn verzoek; Kan de zoekfunctie beter? (zie andere Meters)

Als je de snelzoekzoekfunctie rechts bovenaan gebruikt vindt de site de voorbeelden die je noemt wel gewoon.

kArIzMa_TuRk
Wat is er met Reijersen gebeurd?

HammerHead schreef:
(quote)

Als je de snelzoekzoekfunctie rechts bovenaan gebruikt vindt de site de voorbeelden die je noemt wel gewoon.

Geweldig!

Ahum, die zoekfunctie staat er al heel lang zeker??
Nooit eerder gezien (ben ook nog maar anderhalf jaar gebruiker..)
Met één oog blind, misschien dat dat het is...i.i.g bedankt!!

Social_Mask
Reijersen bestaat niet meer..?

kArIzMa_TuRk
Waarom? Er moet toch een rede zijn...

Hij is met Jornaquin op huwelijksreis. Ze komen wel weer terug.

Social_Mask
Vandaar die PM:

Ik ben met Jornaquin op huwelijksreis. We komen wel weer terug.

dvdschaaf schreef:

Daar begrijk ik niks van, want precies deze problemen heb ik toen opgelost, en die worden dan ook gewoon gevonden nu.

Suspiria - Dancefloor Tragedy (1998) staat er dubbel op.

P.S. verwijder die maar zonder de berichten.

deric raven schreef:
Suspiria - Dancefloor Tragedy (1998) staat er dubbel op.

P.S. verwijder die maar zonder de berichten.
Het zou wel eerlijker zijn om die berichten te verplaatsen, als dat kan, want mijn toevoeging was er bijna drie maanden eerder:
http://www.musicmeter.nl/album/89855 (toegevoegd 22 september)
http://www.musicmeter.nl/album/82367 (reeds toegevoegd op 4 juli)

handsome_devil
3658 of 3659 toevoegingen, wat maakt dat nou weer uit?

Ik val maar even met de deur in huis, heeft Reijersen zich uitgeschreven? Zoja, is er iets voorgevallen?

titan (crew)
Die heeft een tijdelijke ban, omdat hij meerdere accounts had (en ook gebruikte).

Mijn nieuwe (ongelezen) berichten krijgen geen oranje kleur meer.
Als ik bijv. in My Updates kijk, staan er allerlei berichten van vandaag (die ik dus nog niet gelezen heb), maar ze zijn ongekleurd. Enig idee wat het kan zijn?

Overigens zie ik nu - in de algemene updates linksboven - welgeteld twee nieuwe topics, maar allerlei andere ongelezen topics van vandaag blijven ongekleurd.

En weet iemand waarom Jornaquin is uitgeschreven?

Yak
levenvergeten schreef:
En weet iemand waarom Jornaquin is uitgeschreven?

Omdat hij ondanks een eerdere waarschuwing ook weer een nep-user had aangemaakt.

Nu snap ik waarom al die soulalbums zo hoog scoren, worden de stemmen van Martino, Ziel etc. (en weet ik veel welke namen nog meer) ook allemaal verwijderd? Lijkt me wel terecht..

Het vervelen met nep-accounts komt vaker voor helaas: een album/artiest extra zwaar de grond inboren of extra hoog beoordelen zodat KO's goed verlopen of albums hoge/lage waarderingen krijgen.
Helaas voor hen hebben we mods die op dit gebied goed werk verrichten en daar achter komen. Laat dit tevens een waarschuwing zijn voor de rest met soortgelijke plannen en ook een teken dat het vooral vreselijk kinderachtig is.

Deze van Edwin Starr kan verwijderd worden, foutieve toevoeging, origineel is 1970 en heet voluit War & Peace.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.