De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2008, 19:48 uur
Zou het kunnen dat ik Harald zijn 3.5*-stemmen niet kan zien?
(Waarschijnlijk omdat het er te veel zijn
)
(Waarschijnlijk omdat het er te veel zijn
)
0
geplaatst: 21 januari 2008, 20:38 uur
Net iets meer dan 4100, dus ik denk dat hij er genoeg heeft.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 19:50 uur
Oké bedankt. Is ontdubbeld nu.
Hill schreef:
Leuk de crew en de mods doen mee aan topicvervuiling!
Leuk de crew en de mods doen mee aan topicvervuiling!

Hierin heb je gelijk, Hill. Al 30 berichten daarover, het wordt een beeetje teveel nu.
Maar er is blijkbaar tijdelijk nood aan een topic over de Google Ads, aldus berichten verplaatst naar: Overigen > Algemeen > Google Ads
0
geplaatst: 22 januari 2008, 19:54 uur
Ik vind het een goede zaak dat de mods zo af en toe met de bezem door de discussies bij albums heengaan om offtopic meuk en onderling gekissebis te verwijderen, maar is het niet mogelijk om dat te doen zonder meldingen als "berichten verwijderd" achter te laten? Je kunt die zooi toch gewoon deleten en evt een (automatische) pm naar de betrokkenen sturen? Nu zijn sommige album discussies "vervuild" met huishoudelijke mededelingen.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 19:56 uur
Nee, want ook niet-betrokkenen kunnen zich afvragen waar die berichten zijn heengegaan. Ik vind het wel goed zo, lekker duidelijk voor iedereen.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 20:01 uur
Cygnus schreef:
Nee, want ook niet-betrokkenen kunnen zich afvragen waar die berichten zijn heengegaan. Ik vind het wel goed zo, lekker duidelijk voor iedereen.
Mee eens.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 20:21 uur
Cygnus schreef:
Ja goh, waar zullen die berichten toch opeens heen zijn gegaan...?

Lijkt me wel overduidelijk wat er is gebeurd als er berichten zijn verwijderd, daar hoeft toch hopelijk geen uitleg aan vooraf te gaan.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 20:25 uur
Eens met bubba. Alleen als het naar een ander topic verplaatst wordt moet er melding gemaakt worden, in andere gevallen vind ik het ook vrij storend en vind ik dat pm-idee niet eens zo slecht bedacht eigenlijk.
Niet-betrokkenen kunnen zelf hun conclusies wel trekken.
Niet-betrokkenen kunnen zelf hun conclusies wel trekken.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 20:30 uur
bubbachups schreef:
Dat is wel precies wat je dan gaat krijgen, allemaal berichten van mensen die zich afvragen waar die berichten toch heen zijn gegaan.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 20:36 uur
BoordAppel schreef:
Dat is wel precies wat je dan gaat krijgen, allemaal berichten van mensen die zich afvragen waar die berichten toch heen zijn gegaan.
Dat lijkt mij even onwaarschijnlijk als dat iemand nu zou reageren op een "berichten verwijderd" melding met de vraag waarom de berichten dan zijn verwijderd.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:48 uur
BoordAppel schreef:
denk dat dat wel mee zal vallen, ik zie niet zo goed wat het probleem is, het is 1 mini-post, gelijk duidelijk dat er wat verwijderd is. Heb tot nu toe ook nog niet meegemaakt dat mensen allerlei berichten posten over de verwijderde berichtjes eigenlijk...
Denk dat je dat soort vragen eerder zal krijgen als er zonder het even te melden ineens allerlei berichten weg zijn (tenminste voor de mensen die niet betrokken zijn geweest bij de betreffende discussie en die ineens een heel stuk missen)
Zo'n berichtje tussendoor stoort me absoluut niet, zorgt er alleen maar voor dat het gelijk duidelijk is, ik niet nutteloos hoef te gaan zoeken naar berichtjes en dan ga twijfelen of ik wel in t juiste topic zit

0
Harco
geplaatst: 22 januari 2008, 22:35 uur
Lin schreef:
Denk dat je dat soort vragen eerder zal krijgen als er zonder het even te melden ineens allerlei berichten weg zijn (tenminste voor de mensen die niet betrokken zijn geweest bij de betreffende discussie en die ineens een heel stuk missen)
Juist.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 00:27 uur
bubbachups schreef:
Dat lijkt mij even onwaarschijnlijk als dat iemand nu zou reageren op een "berichten verwijderd" melding met de vraag waarom de berichten dan zijn verwijderd.
Lin schreef:
Heb tot nu toe ook nog niet meegemaakt dat mensen allerlei berichten posten over de verwijderde berichtjes eigenlijk...
Heb tot nu toe ook nog niet meegemaakt dat mensen allerlei berichten posten over de verwijderde berichtjes eigenlijk...
Bij de albums en in de topics zien jullie die niet, precies omdat we die discussies daarover opnieuw verwijderen. Anders krijg je natuurlijk een straatje zonder einde.
Maar onwaarschijnlijk, nou nee. Ik zou jullie eens een blik op mijn inbox moeten gunnen. Daar zitten wel wat berichten in van users die vragen waarom ik dan wel precies hun "wereldschokkend" berichtje verwijderd heb.
En er zijn zelf users die zelf niet eens betrokken partij waren en die me dan pm'en in de trant van: "Ik zie dat je bij discussie x / album y berichten verwijderd hebt. Waarom heb je die dan precies verwijderd en wat stond er dan precies."
Curiezeneuzen (=nieuwsgierige mensen) noemen we dat hier in mijn dialect.Met (al dan niet automatische) pm's gaan werken vind ik om die redenen dan ook geen goed idee. De discussies via pm tussen users en mods gaan dan alleen nog maar toenemen en het zijn nu al niet gering.
Wat ik wel een goed idee vind - en wat ik al doe - is die huishoudelijke modberichtjes zoals 'Berichten verwijderd' die al enkele maanden oud zijn wissen als ik ze tegenkom. Als er zo een lange periode overheen gegaan is, weet toch niemand meer waar dat nu nou precies over ging.
Wat ik wel soms grappig vind zijn de users die bij een bepaald album of bij een bepaalde topicdiscussie verbouwereerd reageren dat er teveel berichten verwijderd worden door de mods, maar me dan terzelfdertijd pm'en met de vraag om net díe berichten te verwijderen. Dat gebeurt écht heel vaak.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 10:11 uur
http://www.musicmeter.nl/forum/2/1533/180#167
Bij dit bericht gaat wat mis met de username volgens mij.
Bij dit bericht gaat wat mis met de username volgens mij.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 10:26 uur
freddze schreef:
Ik zou jullie eens een blik op mijn inbox moeten gunnen. Daar zitten wel wat berichten in van users die vragen waarom ik dan wel precies hun "wereldschokkend" berichtje verwijderd heb.
Ik zou jullie eens een blik op mijn inbox moeten gunnen. Daar zitten wel wat berichten in van users die vragen waarom ik dan wel precies hun "wereldschokkend" berichtje verwijderd heb.
Dat is dan denk ik gewoon helaas de last die je als moderator moet dragen
...eigenlijk vind ik het ook wel weer goed dat mensen niet zomaar klakkeloos accepteren dat iets zomaar weg wordt gehaald maar er navraag over gaan doen maar ach, dat is mijn tik, alles in twijfel trekken 
freddze schreef:
Wat ik wel een goed idee vind - en wat ik al doe - is die huishoudelijke modberichtjes zoals 'Berichten verwijderd' die al enkele maanden oud zijn wissen als ik ze tegenkom. Als er zo een lange periode overheen gegaan is, weet toch niemand meer waar dat nu nou precies over ging.
Daar lijkt me ook niets mis mee

En dat mensen je eerst vragen om iets te verwijderen en er daarna in het topic over gaan klagen...
tja...dat gaat boven mn pet...
0
geplaatst: 23 januari 2008, 15:05 uur
Het idee van freddze, om huishoudelijke berichten na verloop van tijd te verwijderen, vind ik inderdaad een heel goede. Zo hebben de nieuwsgierige aagjes hun "duidelijkheid" en hoeft de rest niet langer te struikelen over onnodige berichtgeving. Ik vind het namelijk jammer dat album discussies (zoals hier) ontsierd worden met voor mij volstrekt irrelevante informatie, alhoewel het verwijderen opzich (ik heb de berichten gedeeltelijk gelezen) wel een verstandig besluit was. Dat moet beter kunnen.
Hopelijk voor de mods kan het ook zo worden ingesteld dat huishoudelijke mededelingen na een week ofzo automatisch verwijderd worden?
Hopelijk voor de mods kan het ook zo worden ingesteld dat huishoudelijke mededelingen na een week ofzo automatisch verwijderd worden?
0
geplaatst: 23 januari 2008, 15:35 uur
Wat ik zelf vaak doe als ik snel achter elkaar berichtjes weghaal, is het 'berichten verwijderd'-bericht editten en er bv. 'en nog een paar' bij te zetten. Want er komen inderdaad vaak vragen over of commentaar op (ook positief). Als ik later dat soort dingen tegenkom, haal ik het ook wel weg, net als bv. oude slowchatdingetjes die niets toevoegen aan een album- of forumdiscussie.
0
geplaatst: 23 januari 2008, 23:36 uur
Dit album staat dubbel op de site:
http://www.musicmeter.nl/album/51367
http://www.musicmeter.nl/album/92789
Die laatste (meest recente) mag dus weg.
http://www.musicmeter.nl/album/51367
http://www.musicmeter.nl/album/92789
Die laatste (meest recente) mag dus weg.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 00:04 uur
Dat hangt er vanaf. Is die plaat eerst uitgekomen onder de naam The Contortions of onder de naam James Chance & The Contortions? Het is op zich geen moeite de berichten van het ene naar het andere album te verplaatsen, alleen met de stemmen lukt dat niet.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 00:28 uur
The Contortions blijkbaar, volgens discogs.com. De re-release uit 2004 was onder de naam James Chance & the Contortions.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 00:34 uur
Ok. Dat zou er dan idealitair onderstaan als alternatieve artiestennaam, maar ik zie niet 123 hoe dat mogelijk is.
0
geplaatst: 24 januari 2008, 00:35 uur
De hoes die eerst bij de eerste toevoeging stond was dan misschien wel de juiste, maar er zat een enorme witte rand omheen. Ik ga nog even op zoek naar een goeie hoes met 'Consortions - Buy' erop. Even geduld...
[Edit: Ok, ik heb nu alles in orde gebracht (misschien even F5-refresh nodig) en heb er een verduidelijkend berichtje erbij geplaatst. Jammer idd dat we geen alternatieve artiestennaam kunnen toevoegen..]
[Edit: Ok, ik heb nu alles in orde gebracht (misschien even F5-refresh nodig) en heb er een verduidelijkend berichtje erbij geplaatst. Jammer idd dat we geen alternatieve artiestennaam kunnen toevoegen..]
0
geplaatst: 24 januari 2008, 11:22 uur
Is het niet mogelijk om Hiphop en R&B/Soul onder te verdelen in het forum?
Zoals het nu is worden de R&B en Soultopics totaal ondergesneeuwd door de Hiphop-topics (die als paddenstoelen de grond uitschieten)
Zoals het nu is worden de R&B en Soultopics totaal ondergesneeuwd door de Hiphop-topics (die als paddenstoelen de grond uitschieten)
0
Mr Brown
geplaatst: 25 januari 2008, 10:07 uur
Ik wil een top 10 samen stellen met daarin het album Symbolic van Death. Nu is dit onmogelijk, als ik Death in het linker hokje typ, krijg ik bij het rechter hokje bij de albums allemaal Death Cab For Cutie en dat soort zooi, en maar een album van de band Death. het album Fate namelijk, maar ik wil Symbolic!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.