MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Assurancetourix schreef:
Deze albums hebben dezelfde tracklist

Bedankt, laatste toevoeging verwijderd en alternatieve titel geplaatst, geen stemmers.

Gerards Dream schreef:
Dit album staat twee keer op de site

Bedankt, dubbele toevoeging verwijderd, geen stemmers.

Tenzij ik iets mis, maar Ólafur Arnalds - Broadchurch (2015) lijkt mij een uitbreiding op Ólafur Arnalds - Broadchurch (2013)

Iemand van de crew die deze drie afzonderlijke albums aan elkaar kan linken?

The Commitments (1991)
The Commitments, Vol. 2 (1992)
The Commitments - The Best of the Commitments (1999)

CHIEP (crew)
Klopt, maar wat is je punt? De EP was er eerst, nadien volgde de volledige score.

Dat de tweede weg kan en bij de eerste bonustracks toegevoegd moeten worden.

Urusei Yatsura - We Are Urusei Yatsura (1996) (al toegevoegd in 2005) stond nog eens op de site met uitvoerder 'Yatsura' en titel 'We Are Yatsura' (toegevoegd in 2009), terwijl dit om twee keer hetzelfde album gaat. De één is de Europese versie, de ander de Amerikaanse: We Are Urusei Yatsura - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org. Ik heb het eerder toegevoegde album de alternatieve titel 'We Are Yatsura' meegegeven. In tegenstelling tot bij het in 2005 toegevoegde album, stonden er bij het verwijderde album nog geen berichten.

Twee personen hadden al op het nu door mij verwijderde album gestemd:
- rube had het album in het lijstje 'In Bezit', stemde 5.0 en het album stond ook op plaats 2 in de top-10 (en ik vrees dat die top-10 helemaal verdwenen is nu, door het verwijderen van dit album).
- Ruftman stemde 3.5

Hetzelfde als daarnet met het album Urusei Yatsura - Slain by Urusei Yatsura (1998).
Geen berichten bij het album.

- rube had 4.0 gestemd en had dit album in het lijstje 'In Bezit'.
- Jelle O had 3.5 gestemd.
- CDrek had dit album in het mapje 'In Bezit'

CHIEP (crew)
Paul McCartney - Oobu Joobu (1997) verwijderd wegens bootleg. Een promo copy met een selectie nummers van dit album was destijds verkrijgbaar bij de limited edition van Paul McCartney - Flaming Pie (1997).

Tangerine Dream - The Grammy Nominated Albums (1997) verwijderd omdat dit een verzamelbox is van meerdere reguliere albums, en die zijn niet toegestaan op musicmeter.

Andrey Klimkovsky - Secrets of Mars [Version 2​.​0 Beta]
Andrey Klimkovsky - Song of the Setting Sun (2005)
Andrey Klimkovsky - Milky Way (2009)
Andrey Klimkovsky - Challenger (1997)

Allen verwijderd omdat dit singles zijn, en er niet aan de eisen werd voldaan, namelijk drie non-album tracks, of omdat er onduidelijkheid over bestond.

Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmers.

Vandaag toegevoegd door ondergetekende: U.S. Metal (1981). Maar die stond er al op, met vreemd gespelde titel: volledig in hoofdletters en geen spatie tussen U.S. en Metal. Zelfde geldt voor nummer III in de reeks:

U.S.METAL (1981)
U.S.METAL Vol. III (1983)

Mss een idee om meteen de spelling maar aan te passen? De zoekfunctie vindt ze nu alleen als je de titel volledig intypt ...

CHIEP (crew)
Done.

Kan iemand deze verzamelaars onderbrengen bij
ofwel Bronski Beat, ofwel The Communards, ofwel Jimmy Somerville?

Bronski Beat and Jimmy Somerville - The Essentials (2002)
Jimmy Somerville, Bronski Beat and The Communards - Dancing & Desire (2014)

Nu staan ze ergens alleen en plompverloren.

Eenvoudiger zou zijn als samenwerkingsverbanden
gewoon bij deze drie artiesten tegelijk in de discografie zouden staan.

dazzler schreef:

Eenvoudiger zou zijn als samenwerkingsverbanden
gewoon bij deze drie artiesten tegelijk in de discografie zouden staan.

Aangepast.

Dubbele toevoeging van Status Quo - The Frantic Four Reunion 2013 verwijderd, geen stemmers.

The Future Sound of London - Cascade (1993) verwijderd, is een single zonder drie non-album tracks.

DjFrankie (moderator)
Ehrenfeld 2 dezelfde albums die ik allebei heb toegevoegt??

DjFrankie schreef:
Ehrenfeld 2 dezelfde albums die ik allebei heb toegevoegd??

Klopt, laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmers.

Assurancetourix
Is het mogelijk om van deze artiest het alias (c.q. alternatieve artiestnaam) los te koppellen? B.V.D.

CHIEP (crew)
done

Dit album staat er dubbel op: klik

Deze mag eraf.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.