De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2015, 23:05 uur
freakey schreef:
hier niet
hier niet
Volgens deze links wel.

Metalarchives
Rateyourmusic
Zelfs op hun eigen site noemen ze het een single.
Sleep
0
geplaatst: 28 mei 2015, 21:22 uur
Fink - Perfect Darkness / Berlin Sunrise (Remixes) (2011) is verwijderd omdat het geen EP maar een promo single betrof.
0
geplaatst: 30 mei 2015, 13:58 uur
Bedankt Brunniepoo, de laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmers.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 16:00 uur
Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) en Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) zijn dezelfde release. Als ik NEMO La Machine A Remonter Le Temps reviews and MP3 - progarchives.com zo zie, dan zijn de eerste elf tracks van die eerste van een dvd en is de tracklist van de tweede volledig afkomstig van een dvd 

0
geplaatst: 31 mei 2015, 16:12 uur
Children in Paradise - Esyllt (2011) heeft het correcte label, Children in Paradise - Esyllt (2011) niet
Children In Paradise - Esyllt (CD) at Discogs
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 mei 2015, 17:40 uur
Brunniepoo schreef:
Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) en Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) zijn dezelfde release. Als ik NEMO La Machine A Remonter Le Temps reviews and MP3 - progarchives.com zo zie, dan zijn de eerste elf tracks van die eerste van een dvd en is de tracklist van de tweede volledig afkomstig van een dvd
ClickNemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) en Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) zijn dezelfde release. Als ik NEMO La Machine A Remonter Le Temps reviews and MP3 - progarchives.com zo zie, dan zijn de eerste elf tracks van die eerste van een dvd en is de tracklist van de tweede volledig afkomstig van een dvd
Tracklist aangepast bij eerste en tweede toevoeging verwijderd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 mei 2015, 17:41 uur
Brunniepoo schreef:
Children in Paradise - Esyllt (2011) heeft het correcte label, Children in Paradise - Esyllt (2011) niet
Nieuwste toevoeging verwijderd.Children in Paradise - Esyllt (2011) heeft het correcte label, Children in Paradise - Esyllt (2011) niet
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 mei 2015, 19:50 uur
Leon Bridges - Coming Home (2015) verwijderd wegens dubbel.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 16:02 uur
Fela Kuti & The Africa '70 with Ginger Baker - Live! (1971) verwijderd wegens dubbel.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 17:44 uur
Christina Stürmer - Schwarz Weiss (2005) en Christina Stürmer - Schwarz Weiss (2005)
mij niet echt duidelijk welke correct zou moeten zijn
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:07 uur
Brunniepoo schreef:
De laatst toegevoegde stond verkeerd aangegeven als verzamelaar.

0
geplaatst: 2 juni 2015, 21:51 uur
Cast - The BBC Sessions (2007) kan weg, is dezelfde als Cast - The BBC Sessions (2007)
0
geplaatst: 4 juni 2015, 23:47 uur
Brunniepoo schreef:
Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) ... Als ik NEMO La Machine A Remonter Le Temps reviews and MP3 - progarchives.com zo zie, dan zijn de eerste elf tracks van die eerste van een dvd en is de tracklist van de tweede volledig afkomstig van een dvd
Nemo - La Machine à Remonter le Temps (2010) ... Als ik NEMO La Machine A Remonter Le Temps reviews and MP3 - progarchives.com zo zie, dan zijn de eerste elf tracks van die eerste van een dvd en is de tracklist van de tweede volledig afkomstig van een dvd
De audio tracks van de DVD zijn als album met dezelfde titel te verkrijgen bij iTunes en Amazon. Daar was de oorspronkelijke toevoeging op gebaseerd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 juni 2015, 00:32 uur
da dude: Dus er is een versie verkrijgbaar met de dvd en cd's en een digitale die enkel de audio bevat van de dvd, maar niet van de cd's? Indien ja, dan zouden we hier dus twee versies moeten toevoegen?
0
geplaatst: 6 juni 2015, 12:38 uur
Dat klopt CHIEP, ik weet alleen niet of het handig is om toch weer de audio-only versie van de DVD als apart album toe te voegen. Dat gaat op termijn waarschijnlijk tot dezelfde situatie leiden.
Terugredenerend: ik heb alleen de digitale versie met audio van de DVD toegevoegd. Iemand heeft daar een correctie op ingediend met de CD tracks (die eigenlijk niet goedgekeurd had mogen worden lijkt mij) en daarna heeft iemand opnieuw alleen de digitale versie met audio van de DVD toegevoegd.
Probleem is denk ik dat nergens duidelijk wordt wat precies de bron is van een toevoeging en waarom een eventuele tweede toevoeging van een album met dezelfde titel toegestaan is. Blijkbaar ook niet in de schermen die de crew gebruikt?
Terugredenerend: ik heb alleen de digitale versie met audio van de DVD toegevoegd. Iemand heeft daar een correctie op ingediend met de CD tracks (die eigenlijk niet goedgekeurd had mogen worden lijkt mij) en daarna heeft iemand opnieuw alleen de digitale versie met audio van de DVD toegevoegd.
Probleem is denk ik dat nergens duidelijk wordt wat precies de bron is van een toevoeging en waarom een eventuele tweede toevoeging van een album met dezelfde titel toegestaan is. Blijkbaar ook niet in de schermen die de crew gebruikt?
0
geplaatst: 7 juni 2015, 17:27 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 juni 2015, 17:32 uur
Dat had niet gehoeven
, maar nu klopt ie weer. Bedankt Paul.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 juni 2015, 21:25 uur
Chris Cacavas and Junkyard Love - Chris Cacavas and Junkyard Love (1989) verwijderd wegens dubbel.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 juni 2015, 06:40 uur
Ik had al een tweetal correcties ingediend voor het tweede album, dat er volgens mij dubbel op staat, de eerste is volgens mij de juiste. Pas gezien na indienen correcties.
De juiste: Blitzkrieg - Back from Hell (2013)
De verkeerde: Blitzkrieg - Back from Hell (2013)
Bron: Blitzkrieg - Back from Hell - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com
De juiste: Blitzkrieg - Back from Hell (2013)
De verkeerde: Blitzkrieg - Back from Hell (2013)
Bron: Blitzkrieg - Back from Hell - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com
0
geplaatst: 11 juni 2015, 15:06 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik had al een tweetal correcties ingediend voor het tweede album, dat er volgens mij dubbel op staat, de eerste is volgens mij de juiste. Pas gezien na indienen correcties.
Bedankt, de verkeerde is verwijderd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 12 juni 2015, 16:26 uur
Flowered Up - The Best Of (1997) verwijderd wegens heruitgave van hun debuut met 1 bonustrack.
0
geplaatst: 13 juni 2015, 11:00 uur
Mssingno - Mssingno (2013)
Drie keer dezelfde ep is wellicht een beetje teveel van het goede
Drie keer dezelfde ep is wellicht een beetje teveel van het goede

0
geplaatst: 13 juni 2015, 12:06 uur
* denotes required fields.