MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
CHIEP (crew)
David Bowie - Special DJ Sampler (1999) verwijderd wegens (de naam gaf het al aan) promoalbum.

Bedankt, dubbele toevoeging is verwijderd.

Twee albums van Iron Reagan staan tweemaal op de site. Beide toevoegingen zijn identiek, op het genre (metal en metal/punk) na. Die laatste omschrijving lijkt me de juiste.

Worse than Dead 1
Worse than Dead2

Tyranny of Will 1
Tyranny of Will 2

Alleen de eerste Tyranny of Will heeft een paar stemmen.

Zephyr
Album 313248 is dezelfde als deze release.

De laatst genoemde is de juiste (met EP vermeld in de titel dus).

Alle dubbele toevoegingen zijn verwijderd.

CHIEP (crew)
Quireboys - Live (2006) verwijderd wegens heruitgave van The Quireboys - Live Compact Disc (1990)

Windhand - Grief's Infernal Tower (2015) stond er dubbel op, laatst toegevoegde verwijderd.

Laatste toevoeging verwijderd.

Wasted Theory - Death and Taxes stond er twee keer op. Laatst toegevoegde verwijderd.

CHIEP (crew)
Meest recente toevoeging verwijderd.

CHIEP (crew)
done

Anne Maaike schreef:
Dit album staat er dubbel op

Bedankt, laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmers.

Zephyr
Deze is hetzelfde album als dit album; zie ook Discogs, en dan versie 3; waarschijnlijk is het een release uit een ander land als de USA.

Zephyr schreef:
Deze is hetzelfde album als dit album; zie ook Discogs, en dan versie 3; waarschijnlijk is het een release uit een ander land als de USA.

Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmers.

CHIEP (crew)
opgelost

Dubbel:
The Damnation of Adam Bless...
The Damnation Of Adam Bless...

Tweede mag verwijderd worden, daar deze nog geen stemmen heeft. Voor de eerste heb ik een correctie ingestuurd om het jaartal in 1970 te wijzigen.

CHIEP (crew)
done

Dit album mag er af. Stond er al op, hier.

CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd en stemmer op de hoogte gebracht.

Skintrade - Scarred for Life (2015) verwijderd wegens dubbel.

2Pac - Night of the Living Dead Part II (2009) en The Notorious B.I.G. - Night of the Living Dead (2008) verwijderd. Reden is het veel te hoge knip-en plakgehalte van deze (gratis) mixtapes. Te dubieus dus en er zullen (veel meer) dubieuze mixtapes verwijderd gaan worden de komende tijd. In ieder geval op hiphopgebied.

MJ_DA_MAN schreef:
Te dubieus dus en er zullen (veel meer) dubieuze mixtapes verwijderd gaan worden de komende tijd. In ieder geval op hiphopgebied.

Een vriend van me is aardig thuis in het hiphop genre en daar heb ik weleens van begrepen dat het aantal dubieuze releases in dat genre tamelijk hoog ligt.

Metalhead99 schreef:
(quote)
Een vriend van me is aardig thuis in het hiphop genre en daar heb ik weleens van begrepen dat het aantal dubieuze releases in dat genre tamelijk hoog ligt.
In dat geval: laat me weten welke releases er volgens jouw vriend onder vallen, dan kan ik (indien nodig) beginnen met het verwijderen van deze dubieuze tapes.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.