menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
avatar van ArthurDZ
Lil Wayne - In Tune We Trust (2017) staat twee keer op de site.

avatar van brajoapau


Laatst toegevoegde is inmiddels verwijderd, geen stemmen.

avatar van brajoapau
Lana Del Rey - Video Games (2011) verwijderd, is een single die niet aan de eisen voldoet, en is per abuis op de site gekomen.

avatar van brajoapau
Lana Del Rey - West Coast [Remix E.P.] (2014) verwijderd, betreft een latere uitgave van de gelijknamige single en aangezien we steeds de originele uitgave aanhouden op de site kan deze dus helaas niet toegelaten worden.

avatar van brajoapau
Cagedbaby - Will See You Now (2005) verwijderd wegens dubbel.

avatar van sheep67
Wounded Giant - Vae Victis (2017) verwijderd, stond dubbel op de site.


avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
done


jakkepoes
Journey- live in Manilla uit 2009 mis ik op deze site.

avatar van Spiritwalker
The Dead Daises - Live & Louder (2017) staat zowel bij The Dead Daisies als bij Dead Daisies, deze laatste kan verwijderd worden aangezien alle andere albums ook The ervoor hebben staan.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
jakkepoes schreef:
Journey- live in Manilla uit 2009 mis ik op deze site.


Journey - Live in Manila (2016)


avatar van trebremmit
The Prodigy - Baby's Got a Temper (2002) en The Prodigy - Voodoo People (1995) verwijderd, zijn singles die niet aan de eisen voldoen.


avatar van nlkink
Volgens mij kan deze: The Monkees - The Christmas Album (1997) verwijderd worden, want bootleg.

Hier is een link naar het album op The Bootleg Zone:
BootlegZone : The Monkees -- The Christmas Album

avatar van nlkink
Volgens mij kan deze: The Who - It's a Boy (1995) verwijderd worden, want bootleg.

Een link naar Discogs:
The Who - It's A Boy (CD) at Discogs

avatar van nlkink
Volgens mij kan deze: Mick Jagger featuring Joe Satriani - Can't You Hear Me Rockin'? (1988) verwijderd worden, want bootleg.

Hier is een link naar Discogs:
Mick Jagger - Can't You Hear Me Rockin'? (CD) at Discogs

avatar van Sir Spamalot
Mijn geheugen vertelt me dat Joe Satriani inderdaad ooit nog eens heeft meegetoerd met Mick Jagger en je ziet van uren ver dat het het bootleg is. Ik ga hem verwijderen, dus de berichten verdwijnen mee alsook:
- de stemmen van teus, Thunderball en marco straaten;
- de plaats in de lijst Nog kopen van Motörhead

Bedankt om te melden, nlkink!

avatar van Sir Spamalot
nlkink schreef:
Volgens mij kan deze: The Who - It's a Boy (1995) verwijderd worden, want bootleg.

Een link naar Discogs:
The Who - It's A Boy (CD) at Discogs

Bootleg verwijderd, bedankt om te melden, nlkink! Geen stemmen, geen plaats in statistieken.

avatar van Sir Spamalot
nlkink schreef:
Volgens mij kan deze: The Monkees - The Christmas Album (1997) verwijderd worden, want bootleg.

Hier is een link naar het album op The Bootleg Zone:
BootlegZone : The Monkees -- The Christmas Album

Ook deze bootleg krijgt zijn bevel om MusicMeter verlaten. Bedankt om te melden, nlkink: geen plaats in de statistieken, wel één stem van jou.

avatar van nlkink
Sir Spamalot schreef:

Ook deze bootleg krijgt zijn bevel om MusicMeter te verlaten. Bedankt om te melden nlkink: geen plaats in de statistieken, wel een stem van jou.


Ik denk dat ik dat wel overleef, Sir Spamalot.

avatar van nlkink
Volgens mij kan deze: The Beatles - More Beatles (1990) verwijderd worden, want bootleg.

Een link naar Discogs: The Beatles - More Beatles (Vinyl, LP) at Discogs

avatar van brajoapau
nlkink schreef:
Volgens mij kan deze: The Beatles - More Beatles (1990) verwijderd worden, want bootleg.


Bedankt, hij is inmiddels verwijderd.

avatar van sheep67
Neil Young - Hitchhiker (2017)

Verwijderd: is nog niet officieel bevestigd



avatar van brajoapau
Promo - Escape from the Hostile (2001) verwijderd, is een single die niet aan de eisen voldoet, en is per abuis op de site gekomen.

avatar van brajoapau


Bedankt; laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmen.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Door mijn eigen toedoen er dubbel opgekomen: Bully - Bully EP (2013)
Degene die 'm eerder toevoegde had 'EP' opgenomen in de titel (wat helemaal niet zo hoort). Daarom ging 't mis.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:54 uur

geplaatst: vandaag om 09:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.