De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2025, 08:19 uur
Ik had de artiestenpagina van Libra Presents Taylor aangepast, maar nu staan er nog maar 3 verzamelalbums bij en de rest is verdwenen. Juist deze 3 had ik presents aangepast naar Presents met een hoofdletter, maar de rest waar al een hoofdletter Presents stond is verdwenen.
De aanpassing op de artiestenpagina is ook niet gebeurd.
1
geplaatst: 22 april 2025, 22:59 uur
Kan de onderstaande toevoeging worden verwijderd? Het is per ongeluk dubbel toegevoegd.
Saucy Santana - Keep It Playa (verwijderen)
Dit is de goede:
Saucy Santana - Keep It Playa
Saucy Santana - Keep It Playa (verwijderen)
Dit is de goede:
Saucy Santana - Keep It Playa
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 april 2025, 16:56 uur
Op verzoek verwijderd: Grant Green - Green Blues (1961)
Volgens deze collega en op basis van Discogs is dit een heruitgave van het album Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961), hier te vinden: Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961) - MusicMeter.nl
Verdere info: Dave Bailey Quintet – Reaching Out. Als ik het goed begrijp maakte Mr. Grant Green deel uit van de The Dave Bailey Quintet en werd het opnieuw uitgebracht onder zijn naam.
Hierdoor verliezen volgende collega's hun stem, maar ze kunnen terecht bij de eerste uitgave:
** markd: 4,00 (met de opmerking dat uw stem van 4,00 daar ook staat)
** rubuh: 3,50
Verder stond dit album nergens in de statistieken van iemand. Het weekend begint en het is terrasjesweer.
Volgens deze collega en op basis van Discogs is dit een heruitgave van het album Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961), hier te vinden: Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961) - MusicMeter.nl
Verdere info: Dave Bailey Quintet – Reaching Out. Als ik het goed begrijp maakte Mr. Grant Green deel uit van de The Dave Bailey Quintet en werd het opnieuw uitgebracht onder zijn naam.
Hierdoor verliezen volgende collega's hun stem, maar ze kunnen terecht bij de eerste uitgave:
** markd: 4,00 (met de opmerking dat uw stem van 4,00 daar ook staat)
** rubuh: 3,50
Verder stond dit album nergens in de statistieken van iemand. Het weekend begint en het is terrasjesweer.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 april 2025, 10:40 uur
Bill Evans Trio - Live in Buenos Aires, 1979 (1979)
Dit album wordt verwijderd omdat het volgens Discogs een "Unofficial Release" is. Ik zorg voor een nieuw officieel exemplaar, Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín, Buenos Aires: Bill Evans - Inner Spirit (2022).
Verdere info:
** Bill Evans Trio - Live In Buenos Aires 1979
** Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín, Buenos Aires | Bill Evans - billevansjazz.bandcamp.com
"Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín Concert, Buenos Aires is the first official release of pianist Bill Evans with Marc Johnson and Joe LaBarbera captured live at the Teatro General San Martín in Buenos Aires, Argentina on September 27, 1979."
Dit album wordt verwijderd omdat het volgens Discogs een "Unofficial Release" is. Ik zorg voor een nieuw officieel exemplaar, Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín, Buenos Aires: Bill Evans - Inner Spirit (2022).
Verdere info:
** Bill Evans Trio - Live In Buenos Aires 1979
** Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín, Buenos Aires | Bill Evans - billevansjazz.bandcamp.com
"Inner Spirit: The 1979 Concert at the Teatro General San Martín Concert, Buenos Aires is the first official release of pianist Bill Evans with Marc Johnson and Joe LaBarbera captured live at the Teatro General San Martín in Buenos Aires, Argentina on September 27, 1979."
0
geplaatst: 27 april 2025, 21:13 uur
Dubbel:
Puddle of Mud - Kiss the Machine (2025) - MusicMeter.nl
Foute schrijfwijze bandnaam maar was wel eerder met toevoegen.
Dit is de goede:
Puddle of Mudd - Kiss the Machine (2025) - MusicMeter.nl
Puddle of Mud - Kiss the Machine (2025) - MusicMeter.nl
Foute schrijfwijze bandnaam maar was wel eerder met toevoegen.
Dit is de goede:
Puddle of Mudd - Kiss the Machine (2025) - MusicMeter.nl
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 april 2025, 20:53 uur
Skegss - My Own Mess stond er op met een verkeerde groepsnaam.
Clerx (3) en Maurice-FR (3) mogen daardoor hier hun stem opnieuw plaatsen.
Clerx (3) en Maurice-FR (3) mogen daardoor hier hun stem opnieuw plaatsen.
0
geplaatst: 30 april 2025, 14:29 uur
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 april 2025, 16:33 uur
HoldUp, verkeerd en hoesloos exemplaar naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 april 2025, 23:56 uur
Tu-Do Hospital - Patients Of... (1986) stond er dubbel op.
1
geplaatst: 3 mei 2025, 01:06 uur
Goh Lee Kwang - Clone46 is een clone van Goh Lee Kwang - Clone46
En Goh Lee Kwang - Item50 is hetzelfde item als Goh Lee Kwang - Item50
En Goh Lee Kwang - Item50 is hetzelfde item als Goh Lee Kwang - Item50
0
geplaatst: 4 mei 2025, 15:24 uur
trebremmit schreef:
Ik had de artiestenpagina van Libra Presents Taylor aangepast, maar nu staan er nog maar 3 verzamelalbums bij en de rest is verdwenen. Juist deze 3 had ik presents aangepast naar Presents met een hoofdletter, maar de rest waar al een hoofdletter Presents stond is verdwenen.
Zou iemand van de crew hier nog naar willen kijken? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 5 mei 2025, 13:28 uur
Voorbeeld hier:
John Digweed - Renaissance - The Mix Collection Part 2 (1995) - MusicMeter.nl
Als je daar op Libra Presents Taylor klikt kom je op de homepage.
Hier ook:
Sasha - Global Underground 009 - San Francisco (1998) - MusicMeter.nl
John Digweed - Renaissance - The Mix Collection Part 2 (1995) - MusicMeter.nl
Als je daar op Libra Presents Taylor klikt kom je op de homepage.
Hier ook:
Sasha - Global Underground 009 - San Francisco (1998) - MusicMeter.nl
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 mei 2025, 14:21 uur
Waar staan die andere die je had aangepast? Ik heb geen idee hoe, ik heb hem simpelweg opnieuw opgeslagen, maar bij die mixcd van Sasha verwijst hij nu naar de juiste artiest.
Aan die bug met artiestenpagina's die naar de hoofdpagina doorverwijzen kunnen wij verder weinig doen, aangezien hij ons crewers ook foutief verwijst. Dat is eentje die al jaren bekend is bij ons maar aangezien deze site al jaren een schip zonder kapitein is zal daar helaas niets aan veranderen.
Edit: Eentje gevonden op John Digweed - Renaissance - The Mix Collection Part 2 (1995) - MusicMeter.nl, die staat nu ook goed.
Edit2: Via Google heb ik er nu nog een stel gevonden. Laat maar weten als er nog meer ontbreken.
Aan die bug met artiestenpagina's die naar de hoofdpagina doorverwijzen kunnen wij verder weinig doen, aangezien hij ons crewers ook foutief verwijst. Dat is eentje die al jaren bekend is bij ons maar aangezien deze site al jaren een schip zonder kapitein is zal daar helaas niets aan veranderen.
Edit: Eentje gevonden op John Digweed - Renaissance - The Mix Collection Part 2 (1995) - MusicMeter.nl, die staat nu ook goed.
Edit2: Via Google heb ik er nu nog een stel gevonden. Laat maar weten als er nog meer ontbreken.
0
geplaatst: 7 mei 2025, 10:13 uur
dubbel toegevoegd:
Laurent Juillet - Dark Side of the Mood (2004) - MusicMeter.nl
Laurent Juillet - Dark Side of the Mood (2004) - MusicMeter.nl (verwijderen)
Laurent Juillet - Dark Side of the Mood (2004) - MusicMeter.nl
Laurent Juillet - Dark Side of the Mood (2004) - MusicMeter.nl (verwijderen)
1
geplaatst: 7 mei 2025, 20:37 uur
1
geplaatst: 12 mei 2025, 10:18 uur
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 mei 2025, 16:34 uur
Bad Beat
Het eerste album heet L.P. 2024: L.P. 2024 | BAD BEAT | Bad Beat - badbeatmi.bandcamp.com (zie ook hoes).
Het tweede album heet LP 2025: LP 2025 | BAD BEAT | Triple B Records - bbbrecords.bandcamp.com (niet op hoes).
Eens te meer is de logica weer eens zoek vanwege artiest en/of platenmaatschappij. Tip voor ons allemaal: alvorens toe te voegen de artiestenpagina raadplegen wat dergelijke dubbele toevoegingen kan vermijden. Het eerste album staat trouwens verkeerd betiteld op de Bandcamp pagina van Triple B (Records): Music | Triple B Records - bbbrecords.bandcamp.com. Dagboek van een crewlid...
Ik volg Bandcamp en verwijder de verkeerde toevoegingen. Mr. B zal zijn stem opnieuw moeten plaatsen. Tevens vriendelijk verzoek om dergelijke zaken hier te melden, niet per PM of correctie. Dank u!
Het eerste album heet L.P. 2024: L.P. 2024 | BAD BEAT | Bad Beat - badbeatmi.bandcamp.com (zie ook hoes).
Het tweede album heet LP 2025: LP 2025 | BAD BEAT | Triple B Records - bbbrecords.bandcamp.com (niet op hoes).
Eens te meer is de logica weer eens zoek vanwege artiest en/of platenmaatschappij. Tip voor ons allemaal: alvorens toe te voegen de artiestenpagina raadplegen wat dergelijke dubbele toevoegingen kan vermijden. Het eerste album staat trouwens verkeerd betiteld op de Bandcamp pagina van Triple B (Records): Music | Triple B Records - bbbrecords.bandcamp.com. Dagboek van een crewlid...
Ik volg Bandcamp en verwijder de verkeerde toevoegingen. Mr. B zal zijn stem opnieuw moeten plaatsen. Tevens vriendelijk verzoek om dergelijke zaken hier te melden, niet per PM of correctie. Dank u!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 juni 2025, 16:41 uur
Kenny Dorham - Jazz Contrasts (1957)
Dit album staat twee maal op MusicMeter, hierop vriendelijk geattendeerd door een collega:
** Kenny Dorham - Jazz Contrasts (1957)
** Kenny Dorham & Sonny Rollins - Jazz Contrasts (1957)
Discogs lijkt te bevestigen dat de eerste de juiste is, zoals ook aangegeven door de collega: Kenny Dorham - Jazz Contrasts (Discogs). Toch heeft Discogs niet alle wijsheid in pacht. De tweede toevoeging (b)lijkt een latere uitgave te zijn, leve de samenwerkingen in Jazz, niet altijd zo makkelijk laat staan logisch (mijn mening).
Bij het tweede / te verwijderen album Kenny Dorham & Sonny Rollins - Jazz Contrasts (1957) zijn nog aanwezig:
** bericht en stem van 3,50 van collega Maver
** bericht van collega Metalhead99 (RIP acht jaar alweer, een fervente toevoeger en toffe gast)
** een stem van 3,50 van collega Supersid
** een stem van 4,00 van collega Tek Stiel
** een stem van 3,50 van collega markd
Graag een interventie van een moderator voor het verplaatsen van de twee aanwezige berichten naar het te behouden album Kenny Dorham - Jazz Contrasts (1957), dan kan ik de rest doen.
Tevens vriendelijk verzoek om dergelijke zaken hier te melden, niet per PM of correctie, zo hebben wij iets om op terug te vallen, later. Dank u!
Dit album staat twee maal op MusicMeter, hierop vriendelijk geattendeerd door een collega:
** Kenny Dorham - Jazz Contrasts (1957)
** Kenny Dorham & Sonny Rollins - Jazz Contrasts (1957)
Discogs lijkt te bevestigen dat de eerste de juiste is, zoals ook aangegeven door de collega: Kenny Dorham - Jazz Contrasts (Discogs). Toch heeft Discogs niet alle wijsheid in pacht. De tweede toevoeging (b)lijkt een latere uitgave te zijn, leve de samenwerkingen in Jazz, niet altijd zo makkelijk laat staan logisch (mijn mening).
Bij het tweede / te verwijderen album Kenny Dorham & Sonny Rollins - Jazz Contrasts (1957) zijn nog aanwezig:
** bericht en stem van 3,50 van collega Maver
** bericht van collega Metalhead99 (RIP acht jaar alweer, een fervente toevoeger en toffe gast)
** een stem van 3,50 van collega Supersid
** een stem van 4,00 van collega Tek Stiel
** een stem van 3,50 van collega markd
Graag een interventie van een moderator voor het verplaatsen van de twee aanwezige berichten naar het te behouden album Kenny Dorham - Jazz Contrasts (1957), dan kan ik de rest doen.
Tevens vriendelijk verzoek om dergelijke zaken hier te melden, niet per PM of correctie, zo hebben wij iets om op terug te vallen, later. Dank u!
1
geplaatst: 5 juni 2025, 19:23 uur
Deze graag verwijderen:
Pære Punk (1979) - MusicMeter.nl
Deze stond er al:
Deze stond er al:
1
geplaatst: 21 juni 2025, 11:58 uur
Deze is dubbel:
Toshiki Kadomatsu - Sea Breeze (1981) - MusicMeter.nl
De tweede mag eraf (zie ook de album-id's).
De tweede mag eraf (zie ook de album-id's).
0
geplaatst: 27 juni 2025, 16:30 uur
Dubbel op de site:
An Afro-Portugese Odyssey (2002) - MusicMeter.nl
(deze is eerst toegevoegd maar heeft een schrijffout in de titel: Portugese ipv Portuguese)
An Afro-Portuguese Odyssey (2002) - MusicMeter.nl
An Afro-Portugese Odyssey (2002) - MusicMeter.nl
(deze is eerst toegevoegd maar heeft een schrijffout in de titel: Portugese ipv Portuguese)
An Afro-Portuguese Odyssey (2002) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 27 juni 2025, 16:41 uur
Ik zag dat in dit topic collectie-albums (verzamelingen van reeds bestaande en op de site aanwezige albums) werden aangedragen. dat geldt ook voor deze: Toyah - Sheep Farming in Barnet / the Blue Meaning (2002) - MusicMeter.nl
* denotes required fields.