De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2012, 15:33 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Othe Star People - Diamonds in the Belly of the Dog (1999)
en
Other Star People - Diamonds in the Belly of the Dog (1999)
Othe Star People - Diamonds in the Belly of the Dog (1999)
en
Other Star People - Diamonds in the Belly of the Dog (1999)
Dank. Het spookalbum zonder plaatje en statistieken is verwijderd
0
geplaatst: 24 maart 2012, 00:44 uur
Hierbij moet toch echt naar de verzamelaars gekeken worden.
Die zijn veelal onder te brengen in een paar albums met de nodige bonustracks.
The Cult
Die zijn veelal onder te brengen in een paar albums met de nodige bonustracks.
The Cult
0
geplaatst: 24 maart 2012, 00:50 uur
We houden je niet tegen. 
Heb zelf totaal geen verstand van The Cult.

Heb zelf totaal geen verstand van The Cult.
0
geplaatst: 24 maart 2012, 01:02 uur
Bij goedkeuring correctie mag The Cult - Pure Cult: The Singles 1984-1995 (2000) er af.
0
geplaatst: 24 maart 2012, 01:04 uur
The Cult - Best of Rare Cult (2000)
Deze verwijderen; is een verzamelaar samengesteld uit de originele box.
0
geplaatst: 24 maart 2012, 02:32 uur
deric raven schreef:
Niet waar, er staan versies op die niet op de box voorkomen:
The Best of Rare Cult - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 27 maart 2012, 17:59 uur
Naar aanleiding van dit, post ik dit maar even. Massive Attack vs Burial - Four Walls / Paradise Circus (2011) is eigenlijk een foutieve toevoeging, want dit zegt de regels over deze soort EP's :
singles mogen er alleen op als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen en liveversies tellen we hierbij niet mee.
In dit geval heeft deze EP enkel twee non-albumtracks, dus een foute toevoeging.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 21:15 uur
Maar het is geen single.. het zijn twee nieuwe nummers zonder een bestaand nummer van een vorig album. Staan er zoveel van op de site.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 22:02 uur
McSavah schreef:
Maar het is geen single.. het zijn twee nieuwe nummers zonder een bestaand nummer van een vorig album. Staan er zoveel van op de site.
Wel, dan is dit een geschikt moment om al die foutieve toevoegingen hier te posten. Als er staat drie non-album nummers, dan moeten er dat geen twee zijn.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 23:12 uur
IllumSphere schreef:
In dit geval heeft deze EP enkel twee non-albumtracks, dus een foute toevoeging.
Voor de duidelijkheid: die regel geldt alleen voor singles, EP's mogen er àltijd op.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 23:27 uur
Maar er staat nergens dat het een EP is. Wordt overal gewoon een 12" genoemd.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 00:13 uur
Ik bedoelde het meer in zijn algemeenheid. Die specifieke release heb ik me niet in verdiept.
Voordat Illumsphere denkt dat bepaalde EP's er vanaf mogen omdat er maar 2 non-albumtracks opstaan.
Voordat Illumsphere denkt dat bepaalde EP's er vanaf mogen omdat er maar 2 non-albumtracks opstaan.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 01:59 uur
Is een EP meestal niet langer dan maar twee nummers ? Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik ken maar weinig EP's die maar twee nummers bevatten.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 13:29 uur
Dubbele toevoeging The Hunger Games (2012) en The Hunger Games (2012)
0
geplaatst: 28 maart 2012, 13:34 uur
IllumSphere schreef:
Is een EP meestal niet langer dan maar twee nummers ? Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik ken maar weinig EP's die maar twee nummers bevatten.
Kijk maar eens naar Nicolas Jaar. Die brengt aan de lopende band eptjes van 2 nummers uit (http://www.musicmeter.nl/album/233925 en Nicolas Jaar - A Time for Us / Mi Mujer (2010).
In theorie kunnen 2 nummers natuurlijk ook 2x 10 minuten zijn waardoor een single geen optie is.
Aan de andere kant zijn er ook hele lange ep's, sommige LP's 2x in zouden passen. Sufjan Stevens - All Delighted People EP (2010)
0
geplaatst: 29 maart 2012, 20:27 uur
Van Boards of Canada zijn drie fake albums verwijderd die niet door BoC zijn erkend:
Hooper Bay, Play by Numbers en Acid Memories
Hooper Bay, Play by Numbers en Acid Memories
0
geplaatst: 1 april 2012, 09:01 uur
freakey schreef:
Fela Kuti & The Africa '70 - Before I Jump Like Monkey Give Me Banana (1975)
en
Fela Kuti & The Africa '70 - Monkey Banana (1975)
zijn dezelfde
Fela Kuti & The Africa '70 - Before I Jump Like Monkey Give Me Banana (1975)
en
Fela Kuti & The Africa '70 - Monkey Banana (1975)
zijn dezelfde
Dank. Het laatst toegevoegde album is verwijderd; de stemmers hebben een PM ontvangen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 april 2012, 23:43 uur
Adam Lambert - Trespassing verwijderd wegens nog geen definitieve tracklist.
0
geplaatst: 10 april 2012, 16:11 uur
Geen "te verwijderen" - info maar "te wijzigen" - info:
Er zijn meer bands die zich "Soup" noemen. Het album Soup - Children of E.L.B. staat bij de verkeerde Soup (en het genre is (post)rock en geen pop)
Het album hoort namelijk hierbij te staan: Soup (II)
Come On Pioneers is overigens geen EP, maar een album van de band "Soup" uit Noorwegen
Er zijn meer bands die zich "Soup" noemen. Het album Soup - Children of E.L.B. staat bij de verkeerde Soup (en het genre is (post)rock en geen pop)
Het album hoort namelijk hierbij te staan: Soup (II)
Come On Pioneers is overigens geen EP, maar een album van de band "Soup" uit Noorwegen
0
geplaatst: 12 april 2012, 11:16 uur
Dit album wordt niet aanzien als een op zich staande verzamelaar, is eigenlijk een re-release (met bonustracks) van dit album.
Bronnen:
- Seduction by The Danse Society : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
- Danse Society, The - Seduction at Discogs
Ik kan 'm natuurlijk als crewlid zelf verwijderen, maar er staan 16 berichten bij, dus die zouden misschien best eerst verplaatst worden door een moderator.
Bronnen:
- Seduction by The Danse Society : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
- Danse Society, The - Seduction at Discogs
Ik kan 'm natuurlijk als crewlid zelf verwijderen, maar er staan 16 berichten bij, dus die zouden misschien best eerst verplaatst worden door een moderator.
0
geplaatst: 14 april 2012, 21:26 uur
DjFrankie schreef:
Viktor Lazlo - My Delicious Poisons (1991)
Viktor Lazlo - Mes Poisons Délicieux (1991)
zijn dezelfde volgens
Viktor Lazlo - My Delicious Poison at Discogs
Viktor Lazlo - My Delicious Poisons (1991)
Viktor Lazlo - Mes Poisons Délicieux (1991)
zijn dezelfde volgens
Viktor Lazlo - My Delicious Poison at Discogs
Op MuMe is afgesproken dat releases in meerdere talen naast elkaar mogen bestaan. Hier is weliswaar overlap tussen beide releases (d.w.z. nummers die ook qua taal identiek zijn) maar de meeste nummers zijn 'anders'. Ik zou ze beide op MuMe laten staan.
0
geplaatst: 16 april 2012, 22:40 uur
0
geplaatst: 17 april 2012, 21:52 uur
Dank je. Het laatst toegevoegde album is verwijderd, de stemmer heeft een PM gekregen.
0
geplaatst: 18 april 2012, 00:29 uur
Sun Araw, M. Geddes Gangres & The Congos - FRKWYS Vol. 9 (2012)
Deze is net toegevoegd maar staat al op MuMe!
Sun Araw, M Geddes Gengras & The Congos - Sun Araw & M Geddes Gengras Meet the Congos (2012)
Deze is net toegevoegd maar staat al op MuMe!
Sun Araw, M Geddes Gengras & The Congos - Sun Araw & M Geddes Gengras Meet the Congos (2012)
* denotes required fields.