MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
CHIEP (crew)
Njal schreef:
Bij de tweede staan er extra tekens achter de Artiestnaam : & #8206;
Als je die weghaalt komen ze bij elkaar.
Dat kom de laatste tijd enorm vaak voor als ik een artiest en titel van de release copy/paste van Discogs.

CHIEP schreef:
Dat kom de laatste tijd enorm vaak voor als ik een artiest en titel van de release copy/paste van Discogs.

Als je vanuit Discogs de titel kopieert, krijg je er (vaak?) een gratis spatie bij aan het eind. Zal ook wel met het soort browser te maken hebben. Haal die spatie weg met BackSpace en je bent gelijk die rare code kwijt.

Dank. De laatst toegevoegde is verwijderd (geen stemmen). De achtergebleven versie is gecorrigeerd naar live-album.

Fain Jade - Introspection: A Faine Jade Recital (1968) stond dubbel op de site. De nieuwste toevoeging is verwijderd.

dit is volgens mij echt alleen maar op dvd, dus kan niet op de site: The Tea Party - Live: Intimate & Interactive (2007)

CHIEP (crew)
Klopt. Bij deze verwijderd.

Deze graag verwijderen. Is bij mijn weten nooit verschenen.

tangmaster
Klopt, alleen de titel track was verkrijgbaar. Album is verwijderd.

Ik heb de onderstaande albums vandaag toegevoegd, maar bij controle achteraf blijken ze er al op te staan, echter zonder "The" voor de artiestennaam.

The Mandrake Memorial - The Mandrake Memorial (1968)

The Mandrake Memorial - Medium (1968)

The Mandrake Memorial - Puzzle (1970)

Deze staan er al op, dus zonder "The" voor de artiestennaam:

Mandrake Memorial - Mandrake Memorial (1968)

Mandrake Memorial - Medium (1969)

Mandrake Memorial - Puzzle (1970)

Sir Spamalot (crew)
Deze mag weg: klik (iets foutgelopen bij het goedkeuren?).

Deze mag worden verwijderd. Staat hier ook al. Heb ze zelf beide toegevoegd , maar met titel staat toch wat beter lijkt me.

tangmaster
Hellblazer schreef:
Deze mag worden verwijderd. Staat hier ook al. Heb ze zelf beide toegevoegd , maar met titel staat toch wat beter lijkt me.

Album is verwijderd.

Kom er weer eentje tegen die eraf kan.
Deze heb ik gecorrigeerd en kan blijven staan, daar is ook al een bericht gepost i.t.t. tot de eerste.

Deze kan er ook af... Staat ook hier. Correctie is onderweg.

Zal in het vervolg maar wat beter kijken met het toevoegen .

Hellblazer schreef:
Kom er weer eentje tegen die eraf kan.
Deze heb ik gecorrigeerd en kan blijven staan, daar is ook al een bericht gepost i.t.t. tot de eerste.
De eerste is verwijderd. Geen PM nodig: er was 1 stemmer die dezelfde stem ook op het resterende album heeft uitgebracht.

Hellblazer schreef:
Deze kan er ook af... Staat ook hier. Correctie is onderweg.
Ook weg. Wil de toevoeger zijn stem (3*) nogmaals uitbrengen op het resterende album?

Gedaan, bedankt

Modestep - Feel Good (2011)

Kent twee nummers en een remix en is volgens het volgende niet toegelaten:
Daarom zijn we de volgende regel gaan gebruiken: een single mag op de site wanneer deze minimaal 3 tracks bevat die niet op een eerdere release van de artiest staan. Remixes en live-uitvoeringen gelden niet als nieuwe track.

Dit album kan er af: IO Earth-Moments

Want die staat er al op met de juiste naam hier: IOEarth - Moments juiste ve...

CHIEP (crew)
Done en stemmer verwittigd.

Het label waarop ze uit zijn gebracht wordt door BoC zelf gerund dacht ik?

Music70 - CDs and Vinyl at Discogs

Snap ook niet dat je de conclusie trekt dat ze nooit zijn uitgebracht, dat wordt op die pagina's toch ook niet gezegd?

Uit de bron:
The album has not been heard by those outside of the band's family and friends. MP3s labeled "Godever" (1:46), "Treeline" (1:12), and "Trillions" (3:31) are not the tracks from Closes Vol. 1; the latter two are definitely not by Boards of Canada.

Niemand behalve een kleine groep om de band heen heeft die nummers dus gehoord, daarom lijkt het mij nutteloos ze toch neer te zetten.

CHIEP (crew)
Stooshe - Stooshe (2012) verwijderd vermits hij uitgesteld is tot maart en een andere (nog onbekende) tracklist krijgt.

@ Soledad: done

IllumSphere schreef:
Modestep - Feel Good (2011)

Kent twee nummers en een remix en is volgens het volgende niet toegelaten:
(quote)

Op deze pagina staan zowel het Amerikaanse als Duitse als Venezolaanse Leviathan. Kan iemand dit corrigeren?

PS: Is dit het juiste topic voor dit soort vragen?

Hoe kan het dat Truant van Burial wel op de site mag en andere singles niet? Is het omdat het tegen de 25 minuten tikt dat het plots een uitzondering wordt? Graag een toelichting, want ik vraag me meer en meer af wat het nut is van regels voor het toevoegen van platen als zoiets toch in de wind wordt geslagen doordat dingen door de mazen van het net kunnen.

Wat een dramatische toon sla je aan zeg... Er worden duizenden albums prima toegevoegd en doorgelaten. Dan kan er wel eens iets misgaan. Crewleden zijn geen robots.

De tijdsduur heeft er verder niets mee te maken lijkt me. Het zou inderdaad kunnen dat 'ie door de mazen van het net is geglipt, het is even wachten tot het dienstdoende crewlid dat hem heeft goedgekeurd laat weten welk bewijsmateriaal is meegestuurd.

herman schreef:
Wat een dramatische toon sla je aan zeg... Er worden duizenden albums prima toegevoegd en doorgelaten. Dan kan er wel eens iets misgaan. Crewleden zijn geen robots.

De tijdsduur heeft er verder niets mee te maken lijkt me. Het zou inderdaad kunnen dat 'ie door de mazen van het net is geglipt, het is even wachten tot het dienstdoende crewlid dat hem heeft goedgekeurd laat weten welk bewijsmateriaal is meegestuurd.

Als je vindt dat ik een dramatische toon aansla, dan interpreteer je mijn bericht helemaal verkeerd. Ik zet gewoon mijn vraagtekens bij de toevoeging van iets dat overduidelijk een single is. Dergelijke toevoegingen werden al toegelaten (Massive Attack vs. Burial plaat bijvoorbeeld), dus wil ik wel eens weten welke criteria er voor die uitzonderingen zorgt.

ik vraag me meer en meer af wat het nut is van regels voor het toevoegen van platen als zoiets toch in de wind wordt geslagen doordat dingen door de mazen van het net kunnen.

Ik vond dit wel wat dramatisch uitgedrukt...

Ik weet verder ook het fijne niet van die releases en kan niet zien welke links er zijn meegestuurd.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:09 uur

geplaatst: vandaag om 10:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.