De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2013, 23:41 uur
Svendra schreef:
Wil een mod s.v.p. de berichten bij de 2e verplaatsen naar de 1e?
Dan handel ik het verder af.
(quote)
Wil een mod s.v.p. de berichten bij de 2e verplaatsen naar de 1e?
Dan handel ik het verder af.
Bij deze.

0
tangmaster
geplaatst: 29 januari 2013, 10:46 uur
Laatste toevoeging is verwijderd er waren geen stemmers.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 16:57 uur
Teunnis schreef:
Dexe staat dubbel op de site:
Turn Up the Bass 1990 Megamix (1990)
Turn Up the Bass Megamix 1990 (1990)
Herman heeft berichten verplaatst (dank!), het laatst toegevoegde album is verwijderd en de stemmers hebben een PM ontvangen.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:36 uur
Teunnis schreef:
De toevoeging waar ik het meest trots op was

Gelukkig is House Party 7 er ook nog...
0
geplaatst: 29 januari 2013, 22:06 uur
Ecstasy of St. Theresa - Susurrate (1992)
The Ecstasy of Saint Theresa - Susurrate (1992)
Meteen even kijken naar die artiest. Moet namelijk even samengevoegd worden:
The Ecstasy of Saint Theresa
Ecstasy of St. Theresa
Ecstasy of St. Theresa
0
geplaatst: 29 januari 2013, 23:43 uur
Motdattan schreef:
Ecstasy of St. Theresa
Ecstasy of St. Theresa
Merci. De doublure is weg (er waren geen stemmen) en twee alternatieve groepsnamen zijn gekoppeld aan The Ecstasy of Saint Theresa.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 01:53 uur
0
geplaatst: 30 januari 2013, 08:32 uur
J.J. Wever schreef:
Deze staat er dubbel op:
Gentleman Jesse and His Men - Gentleman Jesse and His Men (2008)
Gentleman Jesse & His Men - Gentleman Jesse & His Men (2008)
Deze staat er dubbel op:
Gentleman Jesse and His Men - Gentleman Jesse and His Men (2008)
Gentleman Jesse & His Men - Gentleman Jesse & His Men (2008)
Dank. De laatst toegevoegde is verwijderd, er waren geen stemmen.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 17:43 uur
FlyLo schreef:
Bonobo - Kiara (2012) is een single volgens Kiara / Bonobo / Releases / Ninja Tune - ninjatune.net of Bonobo / Artists / Ninja Tune - ninjatune.net
En het ene niet-remix nummer dat er opstaat, stond al twee jaar daarvoor op Black Sands. Toch weer bijzonder dat Burial er niet op mag en dit soort totaal niets toevoegende singles er wel door te krijgen zijn.
Bonobo - Kiara (2012) is een single volgens Kiara / Bonobo / Releases / Ninja Tune - ninjatune.net of Bonobo / Artists / Ninja Tune - ninjatune.net
En het ene niet-remix nummer dat er opstaat, stond al twee jaar daarvoor op Black Sands. Toch weer bijzonder dat Burial er niet op mag en dit soort totaal niets toevoegende singles er wel door te krijgen zijn.
*kuch*
Ook Martyn - Hello Darkness (2012) is een single. Zelfde toevoeger..
0
geplaatst: 30 januari 2013, 18:41 uur
Haha dat is wel bizar inderdaad. Heb er net toevallig op gestemd maar het is inderdaad gewoon een single (wel een goede overigens). Als je even flink je best doet vind je waarschijnlijk zo tientallen soortgelijke gevallen. En dat terwijl Truant door Hyperdub gewoon als EP is uitgegeven. Maar goed er staan maar twee nummers op en is niet aangevuld met nietszeggende remixes. Logisch dus.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 18:43 uur
iTunes noemt alles wat geen album is een ep geloof ik, dat wordt volgens mij niet serieus genomen als bewijsmateriaal. Een link naar het label (zoals die van Ninja Tune) dan weer wel.
Soms vraag ik me af of we bij dit soort twijfelgevallen als die van Martyn niet gewoon standaard het meegestuurde bewijsmateriaal in de eerste post moeten zetten. Zou misschien een hoop onduidelijkheid schelen, want er zijn ook ep's geweest die meermalen zijn verwijderd omdat iemand riep dat het een single was, voordat definitief bleek dat het toch echt een ep was.
Soms vraag ik me af of we bij dit soort twijfelgevallen als die van Martyn niet gewoon standaard het meegestuurde bewijsmateriaal in de eerste post moeten zetten. Zou misschien een hoop onduidelijkheid schelen, want er zijn ook ep's geweest die meermalen zijn verwijderd omdat iemand riep dat het een single was, voordat definitief bleek dat het toch echt een ep was.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 18:48 uur
Zowel die van Bonobo als van Martyn zijn gewoon singles.. Zie dus de Ninja Tune links, en Martyn – Hello Darkness | Brainfeeder - brainfeedersite.com. Ze hebben het op Ninja Tune expliciet over een single, op Brainfeeder over een 12" (i.e. single, het woord EP valt nergens).
Beide zijn gewoon overduidelijk, en daarom ben ik ook benieuwd hoe deze gevallen er toch doorgeraken
Beide zijn gewoon overduidelijk, en daarom ben ik ook benieuwd hoe deze gevallen er toch doorgeraken
0
geplaatst: 30 januari 2013, 18:51 uur
Hoezo is die van Martyn een twijfelgeval? Er staat maar 1 nieuwe track op. Onder toevoegen en het kopje EP's en Singles staat het duidelijk aangegeven:
Truant staat trouwens te boek bij Hyperdub als HDB069 EP. Kijk maar hier rechtsonder.
Remixes en live-uitvoeringen gelden niet als nieuwe track.
Truant staat trouwens te boek bij Hyperdub als HDB069 EP. Kijk maar hier rechtsonder.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 19:04 uur
Vampire Weekend - Lemon Sounds (2013) kan er ook wel af lijkt me
» Rumoured Vampire Weekend artwork revealed to be student hoax » NME.in
0
geplaatst: 30 januari 2013, 19:17 uur
Dakduivel schreef:
Hoezo is die van Martyn een twijfelgeval? Er staat maar 1 nieuwe track op. Onder toevoegen en het kopje EP's en Singles staat het duidelijk aangegeven:
(quote)
Herman bedoelt waarschijnlijk dat hij toch ergens als EP wordt genoemd, ondanks dat het eruit ziet als een single. Zoals bv. Autechre - Basscad EP (1994)
Terug toevoegen die handel

0
geplaatst: 30 januari 2013, 19:32 uur
FlyLo schreef:
Herman bedoelt waarschijnlijk dat hij toch ergens als EP wordt genoemd, ondanks dat het eruit ziet als een single. Zoals bv. Autechre - Basscad EP (1994)
Daar staat het op de hoes, bij die van Martyn niet en zoals jij zegt geeft het label het ook als single aan. Met ergens bedoel je dus waarschijnlijk sites die eigenlijk niet als bron door mogen gaan volgens MuMe standaarden.(quote)
FlyLo schreef:
Gedaan.(quote)
Terug toevoegen die handel
Edit: en hij is al weer verwijdert.

0
tangmaster
geplaatst: 30 januari 2013, 19:33 uur
aERodynamIC schreef:
Album is verwijderd nu alle berichten de eerdere tegenspreken, nu maar wachten tot er meer bekent is.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 19:57 uur
Goed, ik probeerde, tegen beter weten in, dan toch maar Burial's Truant EP toe te voegen met nieuw bewijs. (zie rechtsonder)
Al snel kreeg ik het volgende bericht terug:
Waarop ik antwoorde:
Logisch, discussie gesloten en singles zoals die van Martyn of Bonobo worden dus wel toegelaten omdat het op iTunes of een of andere review site als EP staat. Het is natuurlijk helemaal niet logisch om te denken dat informatie die rechtstreeks van het label waar de desbetreffende muziek wordt uitgegeven als hard bewijs wordt beschouwd.
crewlid schreef:
Je toevoeging van Truant (2012) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Deze is al eerder verwijderd dit is een single en geen EP
Je toevoeging van Truant (2012) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Deze is al eerder verwijderd dit is een single en geen EP
Waarop ik antwoorde:
Dakduivel schreef:
Dus u kijkt niet eens naar de bron (het label waar deze EP is uitgegeven)?
Dus u kijkt niet eens naar de bron (het label waar deze EP is uitgegeven)?
crewlid schreef:
? welk album, hier kan ik niks mee, en overigens worden meerdere bronnen na gekeken.
? welk album, hier kan ik niks mee, en overigens worden meerdere bronnen na gekeken.
Dakduivel schreef:
Truant (2012)
Volgens u wel een single geen EP, volgens het label wel. Van de artiest Burial dus. Zie rechtsonder bij de link.
Truant (2012)
Volgens u wel een single geen EP, volgens het label wel. Van de artiest Burial dus. Zie rechtsonder bij de link.
crewlid schreef:
Nogmaals het single wordt door meerdere links niet bevestigd als EP, en is daerhalve al meerdere malen verwijderd, deze wordt dus niet toegestaan op mume.
Nogmaals het single wordt door meerdere links niet bevestigd als EP, en is daerhalve al meerdere malen verwijderd, deze wordt dus niet toegestaan op mume.
Dakduivel schreef:
Het lijkt mij dat als het label van de desbetreffende artiest het als EP uitgeeft het ook een EP is en dus ook op MuMe.
Het lijkt mij dat als het label van de desbetreffende artiest het als EP uitgeeft het ook een EP is en dus ook op MuMe.
crewlid schreef:
Nogmaals een beslissing van de crew, discussie gesloten.
Nogmaals een beslissing van de crew, discussie gesloten.
Logisch, discussie gesloten en singles zoals die van Martyn of Bonobo worden dus wel toegelaten omdat het op iTunes of een of andere review site als EP staat. Het is natuurlijk helemaal niet logisch om te denken dat informatie die rechtstreeks van het label waar de desbetreffende muziek wordt uitgegeven als hard bewijs wordt beschouwd.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 20:10 uur
Als Hyperdub (het label nota bene) het als een EP bestempelt moet hij er gewoon op. Bij RateYourMusic en Sputnikmusic staat Truant ook onder de EP's. En hier niet, ik snap het niet.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 20:38 uur
Truant / Rough Sleeper luistert ook niet bepaald als een single, zitten eigenlijk meerdere nummers binnen die twee titels.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 20:40 uur
Dat hele EP gedoe blijft een bron van ellende op deze site.... hier wel EP, daar weer niet. En wat het echt is?????
0
geplaatst: 30 januari 2013, 22:29 uur
Dakduivel schreef:
Goed, ik probeerde, tegen beter weten in, dan toch maar Burial's Truant EP toe te voegen met nieuw bewijs. (zie rechtsonder)
Waarop ik antwoorde:
(quote)
Waarop ik antwoorde:
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
Typerend voor hoe de crew de laatste maanden optreedt bij toevoegingen.. Ook al klink ik als een oude zeur: vroeger was het beter. Ik kan ook al raden om welk crewlid dit gaat.
Op deze manier gaat het hier alleszins flink naar beneden wat betreft toevoegingen en correcties, want ik ben zeker niet de enige die het langzaamaan beu wordt
0
geplaatst: 1 februari 2013, 12:44 uur
De hier genoemde singles van Bonobo en Martyn zijn inmiddels verwijderd.
En inmiddels wel op de site:
Burial - Truant (2012)
Burial - Truant (2012)
0
geplaatst: 1 februari 2013, 12:49 uur
Geen idee welk crewlid het hier betreft maar een opfriscursusje Nederlands lijkt me geen overbodige luxe. Nondeju zeg 

0
geplaatst: 1 februari 2013, 12:57 uur
herman schreef:
Burial - Truant (2012)
Burial - Truant (2012)

Op herman kan je altijd nog bouwen
0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:02 uur
Ik ben alleen maar een doorgeefluik wat betreft Burial. Hij is uiteindelijk goedgekeurd door hetzelfde crewlid (die absurd veel werk verricht en daarvoor ook wel eens een pluim verdiend).
* denotes required fields.