MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

tangmaster
Laatste toevoeging van Zappa is verwijderd.

Ik betrap me nu zelf op het toevoegen van een album dat al op MuMe staat:

Ronnie Foster - Two Headed Freap (1972)

Ronnie Foster - Two-Headed Freap (1972)

M'n excuses.

Deze lijkt best wel op Deze.

Ondanks het verschil in "Hammer - Hammer (1971)" en "Hammer - Hammer (1970)" hetzelfde album

Salvadore schreef:
Deze lijkt best wel op Deze.
Ondanks het verschil in "Hammer - Hammer (1971)" en "Hammer - Hammer (1970)" hetzelfde album
Merci. Laatst toegevoegde is nu weg, bij de ander het jaartal gecorrigeerd. Geen stemmers.

J.J. Wever schreef:
Ik betrap me nu zelf op het toevoegen van een album dat al op MuMe staat:
Ronnie Foster - Two Headed Freap (1972)

Ronnie Foster - Two-Headed Freap (1972)
M'n excuses.
Kan gebeuren . Hij is nu weg.

Iemand heeft er eentje weggehaald.

CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd, en vermits jij de stemmer was...

Mag deze wel op de site staan? Op google zie ik dat het een mixtape is en kan nergens een winkel vinden die hem verkoopt.

Lore'l - Billboard Bytch (2013)

Mixtapes worden al heel lang toegestaan op de site, hoor. In verschillende genres. Mixtapes zijn vaak niet te koop als een regulier album, maar gratis te downloaden. Mixtapes worden (vaak) niet gemaakt om winst te maken, tenminste in de hiphopscene niet.

Lekker in combinatie met mijn vorige post: het album Kendrick Lamar - Compton State of Mind (2012) is verwijderd, aangezien het geen officiële release is.

tangmaster

In De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic:

Ik betwijfel of dit album wel echt bestaat: Reeves Gabrels - Brainchild (2001) Ik kan geen bewijs vinden in elk geval.

reptile71 schreef:
Ik betwijfel of dit album wel echt bestaat: Reeves Gabrels - Brainchild (2001) Ik kan geen bewijs vinden in elk geval.

Ik denk niet dat het een album was, maar een projectje dat tijdelijk online was gezet. Zie hier op de site van Gabrels zelf staat het ook niet bij zijn discografie: http://www.reevz.net/music.htm
Het lijkt mij dat dit album (wat geen album is) eraf moet.
Deze graag verwijderen dus: Reeves Gabrels - Brainchild (2001)

CHIEP (crew)
dubbel -> Kan iemand van de mods het bericht mee overzetten? Thanks!

CHIEP schreef:
dubbel -> Kan iemand van de mods het bericht mee overzetten? Thanks!

Check, verwijderd.

Heb even gezocht op de hoes via Google Images, maar buiten MusicMeter is dat plaatje op het hele web niet te vinden. Wellicht was het een eigen fabrieksel van de uploader. Heb het album verwijderd.

Thanx

DjFrankie (moderator)
dubbel

Mekon - Piece of Work (2013) deze kan weg

Merci. Is gebeurd.

bone machine (crew)
deze staat er dubbel op.

bone machine schreef:
deze staat er dubbel op.
Thanks. De laatst toegevoegde is weg. Die had een ook een typfoutje in de titel. Geen stemmers.

tangmaster
Laatste toevoeging is verwijderd.

CHIEP (crew)
Stooshe - Stooshe (2013) verwijderd vermits de hoes, de titel en de tracklist voor de x-ste keer zijn veranderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:27 uur

geplaatst: vandaag om 07:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.