MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / GamesMeter.nl

zoeken in:
Welke Mario? En welke Tomb Raider?

er is maar 1 beste game en dat is natuurlijk Resident Evil 4

sxesven
Beste niet, geniaal wel degelijk. Ben er inmiddels ver in gevorderd en het is met recht de beste uit de serie. Simpelweg geweldig.

luc011190 schreef:
(quote)

Precies, fantastisch spel, en die kocht ik ook altijd.

Maxim Tsigalko, Taribo West, Julius Aghahowa.. breek me er de bek niet over open

En dan had je nog Lazio met die ziekgoede Crespo, Mendieta en Nesta...

Mijn favoriete low budgetaankopen. (Breekt Luc de bek even open )

Keepers: Chiotis (AEK Athene), Costanzo (River), Kovacevic (vrij)
Verdedigers: Okoronkwo, N'Diaye (Shakhtar Donetsk), Vaschuk, Holovko (Dinamo Kiev), West (vrij), Duff (Cheltenham), Milevskiy (S. Soligorsk), Khrapkovskiy (Dinamo Minsk), Said (Al Ahly), Klompe (Heerenveen), Yepes (River), Mendes da Silva (Sparta)
Middenvelders: Kallstrom (Hacken), Bakircioglu (Hammarby), Ishizaki (AIK), Lunden (IFK Goteborg), Aghahowa (Shakhtar Donetsk), Volodenkov (Dinamo Minsk), Palacios, Solis (vrij), Pater, Szymkowiak (Wisla), Kerr (Falkirk)
Aanvallers: Nikiforenko (S. Soligorsk), Mihalcea (Dinamo Boekarest), Harasimowicz (Gwardia Warschau), Belik (Shakhtar Donetsk), Brozek (Wisla), To Madeira (ergens in Portugal), Samba (Millwall)

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

In de 2000/2001 versie vind ik het nog altijd memorabel dat ik met Ajax alles won wat er te winnen viel met op de vleugels de uitblinkende Sharbel Touma en Kennedy Bakircioglu, terwijl ze vijf jaar later samen bij Twente spelen

leroy*
moet je maar op games top 100 van ign.com kijken ook leuk

leroy*
resident evil 4 staat voor mij abusoluut op 1

leroy* schreef:
resident evil 4 staat voor mij abusoluut op 1

en wanneer komt 5 een keer uit? Alleen voor dat spel zou ik al een Xbox360 kopen. (en voor dead rising natuurlijk)

Als Gamemeter te duur was waarom kon Boekmeter dan wel?

nee het was te duur voor allebei toch? ze moesten een keuze maken dacht ik

Gamemeter was dan denk ik veel succesvoller geweest. Boeken zijn uit, iedereen wil games.

Tsjo-Wi schreef:
nee het was te duur voor allebei toch? ze moesten een keuze maken dacht ik

Hoe komen jullie toch aan deze onzin?

MJ_DA_MAN schreef:
Gamemeter was dan denk ik veel succesvoller geweest. Boeken zijn uit, iedereen wil games.

Kom jij wel eens in een boekwinkel! Wat een onzin dat boeken uit zijn.

nog maar een keer dan, een paar berichten naar boven lezen is blijkbaar te vermoeiend voor niet-lezende gamers

Jordy schreef:
Nou ja volgens mij heb ik het allemaal wel voldoende uitgelegd, maar nog 1 keer dan. Het domein heb ik geregistreerd "voor het geval dat", de reden dat gamesmeter er niet is, is omdat ik geen tijd heb om onbeperkt dit soort sites uit de grond te stampen, en met de beperkte tijd die ik heb vind ik andere onderwerpen (nu dus boeken) leuker om te doen.

Kos
Lukas schreef:

Verdedigers: Okoronkwo,
D R/L/C .

Jordy schreef:
nog maar een keer dan, een paar berichten naar boven lezen is blijkbaar te vermoeiend voor niet-lezende gamers

Kos schreef:
(quote)
D R/L/C .
Precies, altijd even bij Shaktar proberen een paar spelers los te peuteren

bonothecat schreef:
(quote)

Kom jij wel eens in een boekwinkel!

Een wat?

Lukas schreef:
(quote)

Mijn favoriete low budgetaankopen. (Breekt Luc de bek even open )

Keepers: Chiotis (AEK Athene), Costanzo (River), Kovacevic (vrij)
Verdedigers: Okoronkwo, N'Diaye (Shakhtar Donetsk), Vaschuk, Holovko (Dinamo Kiev), West (vrij), Duff (Cheltenham), Milevskiy (S. Soligorsk), Khrapkovskiy (Dinamo Minsk), Said (Al Ahly), Klompe (Heerenveen), Yepes (River), Mendes da Silva (Sparta)
Middenvelders: Kallstrom (Hacken), Bakircioglu (Hammarby), Ishizaki (AIK), Lunden (IFK Goteborg), Aghahowa (Shakhtar Donetsk), Volodenkov (Dinamo Minsk), Palacios, Solis (vrij), Pater, Szymkowiak (Wisla), Kerr (Falkirk)
Aanvallers: Nikiforenko (S. Soligorsk), Mihalcea (Dinamo Boekarest), Harasimowicz (Gwardia Warschau), Belik (Shakhtar Donetsk), Brozek (Wisla), To Madeira (ergens in Portugal), Samba (Millwall)

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

In de 2000/2001 versie vind ik het nog altijd memorabel dat ik met Ajax alles won wat er te winnen viel met op de vleugels de uitblinkende Sharbel Touma en Kennedy Bakircioglu, terwijl ze vijf jaar later samen bij Twente spelen

Is dit uit je hoofd :O ?
Echt repect hiervoor. Nu komen inderdaad alle namen weer bovendrijven. Youssouf Hersi, dat was ook een geweldenaar zeg, zohé.

leroy*
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Een wat?

tuulk niet

leroy*
Tsjo-Wi schreef:
(quote)

en wanneer komt 5 een keer uit? Alleen voor dat spel zou ik al een Xbox360 kopen. (en voor dead rising natuurlijk)
dat gaat nog wel lang duren denk ik, maarja 4 duurde ook heel lang en dan heb je ook wat

luc011190 schreef:
(quote)

Is dit uit je hoofd :O ?
Echt repect hiervoor. Nu komen inderdaad alle namen weer bovendrijven. Youssouf Hersi, dat was ook een geweldenaar zeg, zohé.

Ja, uit mijn hoofd

Ben dan laatst ook weer erg succesvol van start gegaan met Cambuur Leeuwarden

Lukas schreef:
(quote)

Ja, uit mijn hoofd

Ben dan laatst ook weer erg succesvol van start gegaan met Cambuur Leeuwarden

Bij mij doet CM 0102 het niet meer. Te nieuwe computer ofzoiets, denk ik. Ik speel daarom nu maar FM 2007 demo, tis behelpen, maar ach...

Mobiliseer een aantal vrijwilligers zoals ik en met dat groepje kan er toch aan Gamemeter begonnen worden?

shappy1010
Ik ben wel voor hoor, maar als er ergens wel forums over zijn is dat het wel, bedoel de meeste gamers zijn meer dan gemiddelde interneters.

Zit nu weer met smart te wachten op Neverwinternights 2 nog een paar daagies joehoe!!

En jongens nok toch es met die onzin over Resident Evil en Mario als beste games ooit! Iedereen die dat roept moet eens Baldurs Gate gaan spelen, Planescape Torment of Deus Ex dan praten we weer verder. Console games zijn zoiezo erg matig in kwaliteit, hebben vaak een veel commercieler character, hap spap.

sxesven
Baldur's Gate.

Verder eigenlijk ook met de rest van je post oneens, maar heb het te druk om er even een verhaal bij te breien.

Zijn er hier ook alweer mensen druk bezig met Pro Evolution Soccer 6?

Oh en ik speel al een paar daagjes 'Bully'. Erg leuk spel.

gemaster schreef:
Zijn er hier ook alweer mensen druk bezig met Pro Evolution Soccer 6?

Hij is hem aan het binnenhalen. Ik wist niet dat dat zo lang duurde. Na 3 uur 21% binnen

gemaster schreef:

wanneer komt dat klote spel eens uit voor ps2?

en et is niet bully maar: Canis Canem Edit (oftewel Dog Eat Dog)

In Europa. Erg raar dat het spel in de VS wél gewoon Bully heet.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:43 uur

geplaatst: vandaag om 03:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.