De Site / Algemeen / GamesMeter.nl
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 03:14 uur
gemaster schreef:
Zijn er hier ook alweer mensen druk bezig met Pro Evolution Soccer 6?
Zijn er hier ook alweer mensen druk bezig met Pro Evolution Soccer 6?
hier op de xbox 360 ziet er weer vetjes uit.Eerste konami cup al binnen op 3e moeilijkheidsgraad
.5 minuten per helft 6-3 gespeeld met Barcelona tegen Celtic
Bizar veel doelpunten eigenlijk, raar met Pro Evo.
0
Relax
geplaatst: 27 oktober 2006, 03:48 uur
Wat mij nog altijd bijgebleven is van klassieke games waar ik nog altijd van houd, ik game alsnog nog steeds vandaag de dag enzovoort hoor 
Age of Empires 1 en 2, omg wat heb ik die games vaak online gespeeld, met deel 1 vaak pissig en de monitor inelkaar geslagen omdat ze met miljoenen torens op je af kwamen.
Met deel 2 zwaar geowned dankzij de mannetjes die goedkoop zijn en een gun hebben, dus ze konden komen met alles maar ik schoot ze steeds af.
Red Alert 1 en 2, ookalweer top.
Goldeneye, iedereen kent deze topper.
Starfox Lylat Wars, in 1 dag uitgespeeld iets van 12 uur achterelkaar omdat ik geen savepack had voor de Nintendo 64 XD
Diablo 2, was altijd leuk met vrienden online maar zonder het te weten had ik het spel uitgespeeld toen ik lvl 18 was en dat was niet bepaald handig want dan speel je op Nightmare en dan ben je nogal snel dood op lvl 18 want daar moet je iets van lvl 30 zijn...
World of Warcraft natuurlijk
speel het nog steeds.
Battlefield 2 speelde ik vaak maar het is nu 2142, nog verslavender.
Ik zal vast wel meer hebben
Oh ja hoe kan ik in godsnaam Mario vergeten, alle delen gespeeld en allemaal geweldig.

Age of Empires 1 en 2, omg wat heb ik die games vaak online gespeeld, met deel 1 vaak pissig en de monitor inelkaar geslagen omdat ze met miljoenen torens op je af kwamen.
Met deel 2 zwaar geowned dankzij de mannetjes die goedkoop zijn en een gun hebben, dus ze konden komen met alles maar ik schoot ze steeds af.
Red Alert 1 en 2, ookalweer top.
Goldeneye, iedereen kent deze topper.
Starfox Lylat Wars, in 1 dag uitgespeeld iets van 12 uur achterelkaar omdat ik geen savepack had voor de Nintendo 64 XD
Diablo 2, was altijd leuk met vrienden online maar zonder het te weten had ik het spel uitgespeeld toen ik lvl 18 was en dat was niet bepaald handig want dan speel je op Nightmare en dan ben je nogal snel dood op lvl 18 want daar moet je iets van lvl 30 zijn...
World of Warcraft natuurlijk
speel het nog steeds.Battlefield 2 speelde ik vaak maar het is nu 2142, nog verslavender.
Ik zal vast wel meer hebben

Oh ja hoe kan ik in godsnaam Mario vergeten, alle delen gespeeld en allemaal geweldig.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 10:32 uur
BoordAppel schreef:
In Europa. Erg raar dat het spel in de VS wél gewoon Bully heet.
In Europa. Erg raar dat het spel in de VS wél gewoon Bully heet.
Vind ik ook erg raar. Maargoed, er is weer gezeik over door politici, dus Rockstar heeft weer een hit te pakken.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 10:34 uur
Exfrozen schreef:
hier op de xbox 360 ziet er weer vetjes uit.
Eerste konami cup al binnen op 3e moeilijkheidsgraad
.
5 minuten per helft 6-3 gespeeld met Barcelona tegen Celtic
Bizar veel doelpunten eigenlijk, raar met Pro Evo.
hier op de xbox 360 ziet er weer vetjes uit.Eerste konami cup al binnen op 3e moeilijkheidsgraad
.5 minuten per helft 6-3 gespeeld met Barcelona tegen Celtic
Bizar veel doelpunten eigenlijk, raar met Pro Evo.Zijn inderdaad wel erg veel goals.
Ik had eerst een Franse versie, maar ik kon niet wachten, dus was ik al met de Master League begonnen. 2 seizoen was ik al bezig om NAC naar de top te krijgen, komt de normale versie uit, is het niet compatible! Kan ik dus weer helemaal overnieuw beginnen.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 19:40 uur
Haha, das balen, maar dan gaat het nu wel beter. 
Die 6-3 had ik trouwens niet alleen gedaan, maar met een vriend van me samen tegen de computer. Dat doen we al ongeveer 2 jaar met Pro Evo 4 begon het
.
Maar wow, wat ziet het er goed uit. Alleen het irritante af fluiten is altijd in ons nadeel, terwijl we dik in de aanval zitten en bijna klaar voor de laatste pass.
Maar verder is het gewoon weer onwijs relaxed. Kan er uren over doorlullen.

Die 6-3 had ik trouwens niet alleen gedaan, maar met een vriend van me samen tegen de computer. Dat doen we al ongeveer 2 jaar met Pro Evo 4 begon het
. Maar wow, wat ziet het er goed uit. Alleen het irritante af fluiten is altijd in ons nadeel, terwijl we dik in de aanval zitten en bijna klaar voor de laatste pass.
Maar verder is het gewoon weer onwijs relaxed. Kan er uren over doorlullen.
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 21:40 uur
In het begin erger ik me altijd weer rot, omdat ik helemaal moet wennen aan de nieuwe balans in het spel. Na 3 weken ben ik nu wel gewend en ben ik weer heerlijk aan het spelen. Ik heb nu Theo Walcot al gekocht, dat gaat een topper worden. Hij is nu al een speed demon en hij is pas 18!
0
shappy1010
geplaatst: 30 oktober 2006, 12:52 uur
sxesven schreef:
Baldur's Gate.
Verder eigenlijk ook met de rest van je post oneens, maar heb het te druk om er even een verhaal bij te breien.
Baldur's Gate.

Verder eigenlijk ook met de rest van je post oneens, maar heb het te druk om er even een verhaal bij te breien.
Wat een geweldige bijdrage.
0
geplaatst: 30 oktober 2006, 13:00 uur
Vandaag Pro Evo 6 gekocht
Koning Voetbal staat weer met een nieuwere versie op mn PC.
0
sxesven
geplaatst: 30 oktober 2006, 16:16 uur
shappy1010 schreef:
(quote)
Ik weet het, sorry shappy.
Zal er eerdaags eens een wat substantiëler verhaal van maken.
0
geplaatst: 30 oktober 2006, 16:26 uur
Reijersen schreef:
Koning Voetbal staat weer met een nieuwere versie op mn PC.Bij mij is hij ook binnen

0
geplaatst: 30 oktober 2006, 16:37 uur
luc011190 schreef:
Bij mij is hij ook binnen
(quote)
Bij mij is hij ook binnen

Misschien een keer potje online doen

0
geplaatst: 30 oktober 2006, 16:56 uur
ik heb hem alleen niet legaal

ik hoef Konami ook niet zonodig te sponseren namelijk. Alleen nu kom ik erachter dat hij het nog niet doet, ik moet de juiste disc erin doen. Disc? Disc? watsdat?

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 19:40 uur
welleweirdo schreef:
Mobiliseer een aantal vrijwilligers zoals ik en met dat groepje kan er toch aan Gamemeter begonnen worden?
Mobiliseer een aantal vrijwilligers zoals ik en met dat groepje kan er toch aan Gamemeter begonnen worden?
Oeww, mijn idee
. Leg de broncode van Game-meter uit aan een groep vrijwilligers en laat hun het werk doen, terwijl Jordy achterover kan leunen en niet direct betrokken hoeft te zijn met dit project. Ik wil wel tekenen als vrijwilliger. Jaa, ik denk ik zeg t alvast 
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 19:57 uur
Ik heb daar best eens over nagedacht, om de hele boel te opensourcen, maar daar is de kwaliteit en het commentaar etc. bij de code helaas niet goed genoeg voor, daar zou heel erg veel werk in gaan zitten, dan heb ik een GamesMeter sneller zelf geprogrammeerd.
Daarnaast heb ik eigenlijk liever geen GamesMeter dan een slechte GamesMeter (of een die anders is dan ik zou willen). Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een site bouwen met een andere naam, ik ben ook ooit met niets begonnen.
(mocht ik me herhalen: sorry
al die zelfde discussies ook over 6 sites verspreid)
Daarnaast heb ik eigenlijk liever geen GamesMeter dan een slechte GamesMeter (of een die anders is dan ik zou willen). Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een site bouwen met een andere naam, ik ben ook ooit met niets begonnen.
(mocht ik me herhalen: sorry
al die zelfde discussies ook over 6 sites verspreid)
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:00 uur
Misschien moet er iets over gamesmeter op de wiki('s). 
Dat we daar naar kunnen verwijzen als mensen zich weer 's afvragen waar ie nou blijft.

Dat we daar naar kunnen verwijzen als mensen zich weer 's afvragen waar ie nou blijft.

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:01 uur
mensen moeten gewoon eens het topic lezen voor je voor de 14e keer dezelfde reactie plaatsen 

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:11 uur
Hmm, ik zie aan de topictitel dat je toch langzaam van gedachte begint te veranderen 

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:14 uur
Nou ja niet echt. Lijkt me een leuke site, maar nu heb ik er geen tijd voor en zin in, dat heb ik volgens mij altijd gezegd. Hopelijk dat een duidelijke topictitel voorkomt dat nog 10x gevraagd wordt wanneer die site nou komt 

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:15 uur
heb je zo wel meteen een antwoord voor als mensen er weer eens naar zouden vragen...
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 20:16 uur
Mario kart zou het zeker winnen bij mij. Hoevaak ik wel dat record niet probeerde te verbeteren van Ghost valley 2 en dan iedere keer op restart drukte als ik een randje raakte
.
Maar wat mij nog veel mooier lijkt dan gamemeter is Schilderijmeter. Kijken wie het beter doet: Rembrandt of van Gogh...
.Maar wat mij nog veel mooier lijkt dan gamemeter is Schilderijmeter. Kijken wie het beter doet: Rembrandt of van Gogh...
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 21:11 uur
Reijersen schreef:
Koning Voetbal staat weer met een nieuwere versie op mn PC.Yes, hij doet het

Ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit. Verder zijn er wel belangrijke dingen veranderd, het positiespel is veel beter uitgewerkt, passen is moeilijker en ziet er mooier uit, timen is bij koppen nóg belangrijker, schieten is weer wat veranderd en er vallen nu ook meer rode kaarten zonder dat het doorgebroken speler is.
0
leroy*
geplaatst: 19 november 2006, 14:18 uur
Jasper schreef:
Mario kart zou het zeker winnen bij mij. Hoevaak ik wel dat record niet probeerde te verbeteren van Ghost valley 2 en dan iedere keer op restart drukte als ik een randje raakte
.
Maar wat mij nog veel mooier lijkt dan gamemeter is Schilderijmeter. Kijken wie het beter doet: Rembrandt of van Gogh...
OMG , schilderijen zijn ook al net zoo uit Mario kart zou het zeker winnen bij mij. Hoevaak ik wel dat record niet probeerde te verbeteren van Ghost valley 2 en dan iedere keer op restart drukte als ik een randje raakte
.Maar wat mij nog veel mooier lijkt dan gamemeter is Schilderijmeter. Kijken wie het beter doet: Rembrandt of van Gogh...

0
geplaatst: 7 december 2006, 13:52 uur
Ik zou het zeer op prijs stellen als er ook een GamesMeter-site kwam.
0
geplaatst: 7 december 2006, 14:07 uur
leroy* schreef:

(quote)
OMG , schilderijen zijn ook al net zoo uit 
das wel heel erg kort door de bocht, vind je niet?
0
eazyfan
geplaatst: 23 december 2006, 11:02 uur
Ja ik vind dit wel eentje die hoort in het rijtje: Musicmeter, Moviemeter, Boekmeter en nu dit. 

0
geplaatst: 27 december 2006, 20:34 uur
Overigens, ik zat laatst te denken (ja, hardop hé) is het niet mogelijk om een soort poll te maken wat je dan á la Top 10 2006 dikgedrukt links in het menu ziet staan met (een variant op) Gamesmeter: Voor of tegen?
0
geplaatst: 27 december 2006, 20:35 uur
Alles is mogelijk, maar wat zouden we daar mee op schieten?
0
geplaatst: 27 december 2006, 20:50 uur
Nou, je was toch enigszins bang dat er te weinig potentie was voor een Gamesmeter? Dat het niet het succes zou kunnen ervaren van Musicmeter?
* denotes required fields.