menu

De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
avatar van Jordy
Of het tweede durf ik geen uitspraken te doen, maar het eerste klopt in ieder geval niet

avatar van Gerards Dream
Nooit aan jezelf twijfelen CHIEP.

Zephyr
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, konden we in Het Oude Design in een topic zoeken op Gebruiker of Bericht. Maar als ik nu zoek op Zephyr, krijg ik 1. mijn eigen berichten, en 2. berichten waarin ik genoemd wordt. Ik kan dus niet meer zoeken op 'alleen' mijn geplaatste berichten ?

avatar van stoepkrijt
Daar weet ik wel een trucje voor: de laatste letter(s) van je naam weglaten. Zoek maar eens op 'zeph' en je zult zien dat het werkt.

Het werkt niet altijd (bijvoorbeeld voor gebruikers met een te korte naam), maar ik vind het wel een handige oplossing.

avatar van Jordy
Zephyr schreef:
Ik kan dus niet meer zoeken op 'alleen' mijn geplaatste berichten ?


Momenteel niet inderdaad, staat op de wensenlijst om dat terug te brengen.

bennerd
stoepkrijt schreef:
Het werkt niet altijd (bijvoorbeeld voor gebruikers met een te korte naam), maar ik vind het wel een handige oplossing.

Het gaat niet goed als ik 'ben' type...

avatar van Kronos
Als ik op 'zeph' zoek in dit topic krijg ik zowel het bericht van stoepkrijt als dat van Zephyr. Dat trucje werkt blijkbaar niet om enkel je eigen berichten te zoeken.

Zephyr
Nee, dat trucje van Stoepkrijt werkt hier ook niet. In een ander topic ook getest, maar het gaat niet op.

avatar van Kronos
Ik heb het eens geprobeerd met 'kron' in een ander topic en daar kreeg ik inderdaad enkel mijn berichten.

avatar van herman
Kronos schreef:
Als ik op 'zeph' zoek in dit topic krijg ik zowel het bericht van stoepkrijt als dat van Zephyr. Dat trucje werkt blijkbaar niet om enkel je eigen berichten te zoeken.

Hier lukt dat wel met Zeph. Misschien is het browser-afhankelijk? (hier Chrome)

avatar van stoepkrijt
Kronos schreef:
Als ik op 'zeph' zoek in dit topic krijg ik zowel het bericht van stoepkrijt als dat van Zephyr. Dat trucje werkt blijkbaar niet om enkel je eigen berichten te zoeken.
Logisch dat je ook dat bericht van mij tegenkomt, daar staat letterlijk het woord 'zeph' in. Maar omdat dat geen bestaand woord is zul je dat in andere topics nooit tegenkomen.

Als ik een topic doorzoek op 'stoepk' krijg ik echt alleen maar mijn eigen berichten hoor.

avatar van stoepkrijt
bennerd schreef:
(quote)

Het gaat niet goed als ik 'ben' type...
Klopt, het trucje is niet waterdicht. Maar met 'benner' zal het wel lukken.

avatar van Kronos
Ik schreef al dat het gelukt was (21:16 uur).

avatar van stoepkrijt
Ah, dat bericht had ik even gemist. Fijn

avatar van freitzen
Het is al wel vaker gezegd, maar ik vind het echt jammer dat op je persoonlijke pagina je avatar het enige is dat een beetje kleur geeft. Ik heb onlangs de nummer 1 uit mijn top 10 gewijzigd en het zou mooi zijn als mensen meteen de hoes daarvan zien, maar in plaats daarvan moet je met je muis over de tekst heengaan om vervolgens een plaatje van net 50x50 pixels te zien te krijgen (waarom zo klein? er is daar absoluut meer ruimte), wat vervolgens weer verdwijnt als je muis over een ander album gaat. Bij de zoekfunctie bovenin verschijnen wel direct plaatjes bij de belangrijkste albums, waarom is dat niet zo bij een top 10 of een rotatielijst? Het zou een fraaie toevoeging zijn aan je persoonlijke pagina. Laten we zeggen: een hoes voor de top 3 uit je top 10 en voor de meest gedraaide plaat uit je rotatielijst. Voor de rest bevalt het inmiddels niet meer zo nieuwe design nog steeds prima.

avatar van meneer
Jordy schreef:
Op MovieMeter een preview van het nieuwe design, die grotendeels gelijk zal zijn aan het nieuwe ontwerp van MusicMeter (afgezien van de kleuren natuurlijk).

Eventuele opmerkingen svp op MovieMeter plaatsen, zodat ik de discussie niet op 4 plaatsen hoef te voeren

We zijn bijna 6 jaar verder. Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuw design ?

avatar van Jordy
Ben eigenlijk nog wel redelijk tevreden met het design. Denk ook niet dat ik ooit nog tijd heb om zo'n grote klus aan te pakken, dus wie weet was dit de laatste grote verandering wel.

avatar van meneer
Jordy Het is ook een mooi en goed design (voor alle Meter sites). En ergens natuurlijk ‘Never Change A Winning Team’ maar stilstand is ook achteruitgang. Maar als je dus eigenlijk geen tijd hebt voor zo’n grote klus dan is de Meter waarschijnlijk (te) groot geworden. Of jij bent een andere kant (interesses) aan het op gaan/ inslaan..

avatar van stoepkrijt
Voor mij is het huidige design nog steeds meer dan modern genoeg, hoor. Vind het vijf jaar later nog altijd fris en strak ogen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:23 uur

geplaatst: vandaag om 21:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.