menu

De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
In Firefox ook niet. Ik mis het wel, die popupjes zijn erg handig.

Jordy (admin)
Zal op de lijst zetten om dat te herstellen.

Radiohead

Bij de artiestenpagina's is opeens alles dikgedrukte, dat lijkt me persoonlijk een foutje met opmaaktags. Ook omdat het bij EP's niet gebeurt.

Alle alternatieve titels bij albums lijken ook vetgedrukt ineens.

Jordy (admin)
bedankt, zal er even naar kijken

Jordy (admin)
ben trouwens benieuwd hoe lang bugmeldingen in het "nieuwe design" topic geplaatst gaan worden

Zolang ze met het design te maken hebben.

Jordy schreef:
ben trouwens benieuwd hoe lang bugmeldingen in het "nieuwe design" topic geplaatst gaan worden

Je kunt het topic natuurlijk sluiten .

Ik weet niet of het al eerder is opgemerkt, maar ik zag het net pas voor het eerst. Zowel bij gebruikers als bij de afzonderlijke albums zie je nergens meer een grafiek waarin je het stemgedrag van de gebruiker of bij het album kan bekijken. Is dit een foutje of is het bewust zo bedoeld?

Ik hoop in ieder geval dat ie terugkomt. Ik keek er altijd graag naar, zowel bij verschillende MuMe gebruikers als bij afzonderlijke albums.

Jordy (admin)
In moderne browsers zie je die nog wel

ik kan mijn eigen rotatielijst niet vinden en dus niet aanpassen, kan iemand mij helpen? of ben ik beyond help?

Hover* met je muis over je eigen avatar helemaal rechts van de zwarte balk bovenaan.
De rotatielijst staat als vierde puntje onder 'Mijn Musicmeter'.

* hoveren = met je muis ernaar toe gaan zonder te klikken, een mouseover dus.

bedankt, Freddze, je uitleg was heel duidelijk, is gelukt

Jordy schreef:
In moderne browsers zie je die nog wel

Aahh, dat is het. Ik miste de grafiek toen ik MuMe op mijn werk raadpleegde, en daar gebruiken we een hele oude browser.

Ik zal het thuis bekijken. Daar gebruik ik Chrome. Dan zal het goed zijn.
Dank voor de reactie!

Ik was net op deze site aan het surfen met mijn telefoon toen ik dit tegen kwam. Dat kan niet de bedoeling zijn. Een enorme afbeelding van een vraagteken, omdat er geen afbeelding is van de artiest en de bijbehorende tekst die daardoor onleesbaar onder elkaar staat.
http://oi62.tinypic.com/25sr8e1.jpg
http://oi62.tinypic.com/8zllpk.jpg
http://oi58.tinypic.com/2mzmt53.jpg

Sietse
Volgens mij is je telefoon kapot tsjong

Jordy (admin)
Gaat idd fout, bedankt

Ik vind het jammer dat steeds meer sites er uitzien als een app. Blijkbaar moet alles worden gericht op het gebruik van een telefoon en is een site bekeijken met een ouderwetsche pc niet meer iets waarmee rekening wordt gehouden als het gaat om (poging tot) opmaak.
Enige schrale troost is dat de beeldschermen van die dingen weer groter zijn geworden de afgelopen tijd (de opmerking 'koelkast' hoor je nog maar zelden als het gaat om de afmeting van een mobiele telefoon), anders waren sites helemaal op reusachtig formaat aangepast.

Ik vind het er niet mooier op worden en de nieuwe opmaak van MuMe uiterst lelijk, maar wellicht is dat vloeken in de kerk en in het kader van 'de kleren der keizer' zullen velen zichzelf toedichten het een verbetering te vinden, al was het maar om vooral niet de indruk te willen wekken niet met de tijd mee te (willen) gaan.

Dat zijn de beste twee alinea's die ik hier in lange tijd gelezen heb!

Crush schreef:
Ik vind het er niet mooier op worden en de nieuwe opmaak van MuMe uiterst lelijk, maar wellicht is dat vloeken in de kerk en in het kader van 'de kleren der keizer' zullen velen zichzelf toedichten het een verbetering te vinden, al was het maar om vooral niet de indruk te willen wekken niet met de tijd mee te (willen) gaan.

Dus als je het wel mooi vindt (zoals ik), dan val je automatisch in 'kleren der keizer categorie'?

Geen idee, misschien draag je wel soepjurken - en voor wat ik uit de tekst haal: don't judge a site by looking at its appearance - ongeveer te vergelijken met: don't judge a book by looking at the cover.

Veel functionaliteit die je vroeger intuïtief toegankelijk had, moet je nu naar zoeken en dat vergt tijd. Normaal gesproken hoort (de functionaliteit van) een interface, incl looks 'n feel, niet tussen een gebruiker en zijn toepassing te staan. En dat is nu nog wel het geval.

Om terug te grijpen op de kledingmetafoor: ik weet niet of het komt dat ik het shirt misschien verkeerd dichtknoop, maar het zit nog niet helemaal lekker. Het is echter nog te kort om nou al te zeggen: krijg maar de kleren; bovendien hou ik wel van een goed sprookje over blootlopen.

Casartelli schreef:
Dat zijn de beste twee alinea's die ik hier in lange tijd gelezen heb!

Amen.

Mjuman schreef:
Om terug te grijpen op de kledingmetafoor: ik weet niet of het komt dat ik het shirt misschien verkeerd dichtknoop, maar het zit nog niet helemaal lekker. Het is echter nog te kort om nou al te zeggen: krijg maar de kleren; bovendien hou ik wel van een goed sprookje over blootlopen.

Hahaha! Je weet het mooi te brengen!

Als ik een geplaatst stukje corrigeer, ben ik daarna al mijn "enters" kwijt en moet ik alles weer opnieuw van "enters" voorzien.

Ik weet niet wat er fout gaat, maar dat is onnodig dubbel werk, eerlijk gezegd.

Jordy (admin)
musician schreef:
Als ik een geplaatst stukje corrigeer, ben ik daarna al mijn "enters" kwijt en moet ik alles weer opnieuw van "enters" voorzien.

Ik weet niet wat er fout gaat, maar dat is onnodig dubbel werk, eerlijk gezegd.

welke browser (versie) ?

musician schreef:
Als ik een geplaatst stukje corrigeer, ben ik daarna al mijn "enters" kwijt en moet ik alles weer opnieuw van "enters" voorzien

Goed zoeken naar "enter here" of anders voor "enteren" naar de Koning voor een nieuwe piratenvergunning

Jordy schreef:
Welke browser (versie) ?

Geen idee eigenlijk. Het is op mijn werk zo, maar thuis heb ik er geen last van
Zou het kunnen dat de browser op mijn werk te oud is? Het kan nog zijn dat dat een XP is.

Jordy (admin)
Denk dat het alleen fout gaat in oude versies van Internet Explorer

In opera blijft er steeds bij een nieuwe pagina boven een stuk wit over, lijkt wel of de pagina naar beneden zakt. Ik moet dan de pagina refreshen anders kan ik niet verder. Vrij irritant.

Hetzelfde probleem dus als Stoepkrijt aanhaalde. Ik heb dat echter alleen met deze sites Musicmeter / Moviemeter etc, anders heb ik er nooit last van, internet explorer heeft dit niet, maar die vind ik niet fijn.

CHIEP (crew)
Klopt het dat de lettergrootte sinds kort kleiner is of begin ik gek te worden?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:23 uur

geplaatst: vandaag om 14:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.