MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Grote albumhoezen. Hulp gevraagd!

zoeken in:
CHIEP (crew)
Na weken afwezigheid lijkt de iTunes-knop bij "cover wijzigen" eindelijk terug te werken!

CHIEP; klopt, al moet ik geregeld toch nog bij sommige iTunes hoezen eerst de witte randen wegwerken alvorens ze te gaan uploaden.

Meestal opteer ik er echter toch voor om de meest acceptabele hoes die ik via google afbeeldingen tegenkom te uploaden.

Mijn strategie is tegenwoordig eerst itunes checken (kan ook via 404 - bendodson.com en als ik daar niets vind met rechtermuisknop op de hoes klikken en zoeken via Google Lens. Dat werkt vrij snel allemaal.

Als je dan nog niets vindt wordt het wel lastiger.

Inmiddels nog 96617 te gaan...

CHIEP (crew)
Voor de Firefoxers: de Image Max URL-extensie is

herman schreef:

Een titanenwerk, maar de voldoening zal voor ons allen dan ook eens zo groot zijn als die lijst mettertijd zo goed als verwerkt zal zijn. Rome is ook niet op één dag gebouwd.

herman schreef:

En Inmiddels nog 96200 te gaan...

Dat zijn grofweg 100 correcties per dag

Grofweg genomen momenteel 30 tot 60 correcties per dag, met soms ook wel eens een uitschieter van +100

Inmiddels nog 95092 te gaan, en voor eenieder die hieraan meehelpt...

https://i.postimg.cc/W3vDHkLf/ETkdkof-XQAEN9-LC.jpg

Ik heb even een pauze ingelast. Gisteren werden er een paar afgekeurd omdat ik die kennelijk twee keer had ingediend: dubbele correctie was de omschrijving. Ik pak het weer op als ik wat scherper ben.

Mijn werkwijze bestaat erin om de lijst gewoon maar alfabetisch af te gaan; heden de A-pagina's, en dan zet ik de lijst ook op grafisch, zodat ik precies weet waar ik gebleven ben om het nadien weer op te pikken.

Een enkele keer kom ik ook albums tegen waar echt helemaal niets meer van te vinden is, dan is MusicMeter het enige zoekresultaat.

Toch wel frappant, blijkbaar zijn die artiesten ermee opgehouden en hebben ze hun eigen online uitingen allemaal offline gehaald. En was er hier iemand die zo diep in de scene zat die het dan hier wel heeft toegevoegd destijds. Ik kom ook allerlei 'in eigen beheer'-metalreleases tegen uit alle uithoeken van de wereld. Wel fascinerend soms deze digitale archeologie.

Morgen gaan we onder de 95000 vermoedelijk, een behoorlijke mijlpaal. Complimenten ook voor de crewleden die die bergen correcties wegwerken.

herman schreef:
Morgen gaan we onder de 95000 vermoedelijk, een behoorlijke mijlpaal.

Er zijn momenteel nog 94994 albums zonder grote hoes.

93882

De lijst gaat gestaag naar beneden.

Vandaag of morgen gaan we onder de 93000 vermoedelijk; wederom een (behoorlijke) mijlpaal!

Ik zag dat we nu op 93035 zitten en ik heb er zelf genoeg 'gedaan' om er onder te komen

Er zijn momenteel nog 92938 albums zonder grote hoes.
De vaart zit er wel in de laatste tijd!

herman schreef:
De vaart zit er wel in de laatste tijd!

Er zijn momenteel nog 90495 albums zonder grote hoes.

Onder de 90k!

Er zijn momenteel nog 89971 albums zonder grote hoes.

Er wordt wat afgecorrigeerd. Een maand geleden zaten we nog op 95000...

Sir Spamalot (crew)
Tussenstand: 88489. Tip: ook Deezer heeft goeie hoezen met twee voordelen:
** een rechtsklik levert een hoes op van 500x500;
** de albums staan alfabetisch gerangschikt (zoals "de" lijst).

Lap, nog meer werk iedere dag om ze goed te keuren!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.