MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
goed punt, gaat op de lijst

Simon Smith (crew)
Bij verschillende artiesten zijn de foto's weer verdwenen, ook als ze gewoon nog op Wiki commons staan. Wat is er aan de hand?

voorbeeld?

Net weer mijn jaarlijkse donatie aan de site gedaan, maar nog steeds reclame hoe lang duurt het voor mijn scherm weer reclame vrij is, kan mij van voorgaande jaren herinneren dat dit gekijk het geval was.......

Ligt aan de betalingswijze / aan je bank. Soms kan het een paar uur duren voor de site (geautomatiseerd) een seintje krijgt dat de betaling binnen is.

Als het na het weekend nog steeds niet geregeld is gaan we het natuurlijk even uitzoeken.

Vreemd, die staat ook nog gekoppeld maar de site toont 'm niet. Ik zal het op de lijst zetten

Als ik zoek op een album via de uitgebreide zoekfunctie, verschijnt er een groot wit vlak zodra ik gezocht heb. Vervolgens kan ik de parameters niet meer veranderen, omdat ik dus niets zie.

http://i41.tinypic.com/29zbkn.png

Ik heb hier overigens Firefox.

welke van de zoekopties gebruik je?

Overige Gegevens.

Heb je dat probleem altijd, of alleen bij een specifieke zoekopdracht? Kan het niet nabootsen

Jordy schreef:

Als het na het weekend nog steeds niet geregeld is gaan we het natuurlijk even uitzoeken.

Het is weer in orde.

Jordy schreef:
Heb je dat probleem altijd, of alleen bij een specifieke zoekopdracht? Kan het niet nabootsen
Het probleem was er gisteravond bij iedere zoekoptie via Overige Gegevens. Nu is het inmiddels weer zoals het hoort te zijn, zie ik. Waarschijnlijk zat er iets fout in mijn eigen Firefox.

Casartelli (moderator)
Bij "Zoeken in eigen stemmen" dook dit album nog steeds op nadat ik het vinkje "verzamel (oud)" had uitgezet.

Ik krijg 10 foutmeldingen als ik mijn top 10 2013 in wil vullen in W8 IE11. Ik kan niet zo snel vinden dat het al gemeld is.

Screenshot op dropbox

Streup schreef:
Ik krijg 10 foutmeldingen als ik mijn top 10 2013 in wil vullen in W8 IE11. Ik kan niet zo snel vinden dat het al gemeld is.

Screenshot op dropbox

Vreemd, kan deze fout niet nabootsen in IE11. Ziet er ook niet uit als een foutmelding van deze site, herken er niets in.

Jordy schreef:
(quote)

Vreemd, kan deze fout niet nabootsen in IE11. Ziet er ook niet uit als een foutmelding van deze site, herken er niets in.
Hmm dan zal het aan mijn machine liggen. Ik heb het nog nergens anders gezien of meegemaakt en mijn top 10 staat dus ik laat het wel.

Casartelli (moderator)
Sinds vandaag verspringen bij mij vrij snel alle berichten op gelezen (albums, forum, pm). (Chrome, up-to-date)

Casartelli (moderator)
Iets specifieker: volgens mij gebeurt dat nadat ik, via het meldingsicoontje naar mijn privéberichten ga.

Edit: kreeg net een pm, heb hem gelezen en er een teruggestuurd en alles staat er nog normaal bij. Dat was hem dus toch niet.

Casartelli (moderator)
Volgende update: net gebeurde het wel weer. Toen ging ik van de startpagina (waarop de melding "je hebt 1 nieuw privébericht" stond, dus niet het rode icoontje rechtsboven) naar de pm. Vanaf dat moment waren alle oranje rechthoekjes verdwenen.

Casartelli schreef:
Sinds vandaag verspringen bij mij vrij snel alle berichten op gelezen (albums, forum, pm). (Chrome, up-to-date)

Ja helaas een bekend probleem in Chrome, dat af en toe gemeld wordt en al heel lang op de lijst staat, krijg het niet nagebootst.

Bij de artiesten- en forumupdates (in Chrome) ben ik de balk kwijt waardoor ik naar de volgende pagina's kan bladeren. Bij albums en toevoegingen staat hij er gek genoeg wel...

Sir Spamalot (crew)
Wat Lukas zegt, idem in Internet Explorer 10.

Onweerwolf
Lukas schreef:
Bij de artiesten- en forumupdates (in Chrome) ben ik de balk kwijt waardoor ik naar de volgende pagina's kan bladeren. Bij albums en toevoegingen staat hij er gek genoeg wel...

Yep, ik ook. Erg onhandig.

bij artiesten klopt, aangezien daar geen pagina's bij komen als de updates van de afgelopen week op 1 pagina passen

bij het forum staat het er weer als het goed is, sorry voor het ongemak

Onweerwolf
Yep is terug, thanks!

Onweerwolf
Speaking of which, ik zou het wel heel handig vinden als de pagina's van artiesten en releases en de forumtopics door elkaar in dezelfde updates zouden staan. Dus gewoon één lijst met alle updates die je wilt hebben en niet alles onder z'n eigen kopje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.