menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:

Hier ziet er momenteel blijkbaar alles weer normaal uit

Heb 't toch even nagecheckt en het klopt weer.

Gecheckt of nagelopen, Stijn.

Ha, Stijn verwart twee dingen door elkaar. Wat een stommerd .

Hoe komt het dat de volgende topics niet gevonden worden bij het zoeken op MuMeLadder al dan niet met de toevoeging van 2012 of 2013?

Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]
Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]

Heeft dat te maken met het sluiten ervan?

Omdat er een slotje op zit. Maar of dat nou handig is...?

2MY
Slowgaze schreef:
Gecheckt of nagelopen, Stijn.

Bepaalde bronnen spreken dat tegen.

Jordy (admin)
Casartelli schreef:
Omdat er een slotje op zit. Maar of dat nou handig is...?

Het nieuwe deel kan wel gevonden worden als er eenmaal een paar berichten in staan.
Het hele mechanisme met dat sluiten van grote topics is niet ideaal, hoop dat in de toekomst nog eens aan te pakken

Niet ideaal, maar in de meeste gevallen prima overkomelijk.

In het geval van de beide laddertopics komt het me echter vrij onhandig en bovenal vrij onnodig voor: die van 2013 gaat volgende maand min of meer ter ziele (en wordt vervangen door een 2014-editie) en in die van 2012 was sowieso al maanden niks meer gebeurd.

Ik had hetzelfde gevoel bij Greatest Hits. Het topic zal in januari van aanpak veranderen
en dat was misschien een beter moment geweest om het in twee stukken te knippen.

Nog een ander vraagje: worden de updates van de volgers automatisch aangepast,
zodat ze onmiddellijk mee zijn met deel 2 van het topic, of blijven zij in hun forum updates
enkel het eerste topic zien, dat langzaam naar beneden zinkt omdat er niets meer bij komt?

Iets anders: dit moet nog een sticky worden, lijkt me.

Je bent me net voor, ik wilde net gaan klagen.

dazzler schreef:
Ik had hetzelfde gevoel bij Greatest Hits. Het topic zal in januari van aanpak veranderen
en dat was misschien een beter moment geweest om het in twee stukken te knippen.

zodat ze onmiddellijk mee zijn met deel 2 van het topic, of blijven zij in hun forum updates
enkel het eerste topic zien, dat langzaam naar beneden zinkt omdat er niets meer bij komt?

Bij mij was dat laatste het geval. Is er misschien snel een overzicht te plaatsen zodat ik kan kijken of ik verplaatsingen heb gemist? Of zijn er een heleboel topics verplaatst?

Lukas schreef:
Iets anders: dit moet nog een sticky worden, lijkt me.

Mij ook.

Teunnis schreef:
Of zijn er een heleboel topics verplaatst?

Van alle (enorm) grote topics is er een nieuw deel aangemaakt.

Jordy (admin)
dazzler schreef:
zodat ze onmiddellijk mee zijn met deel 2 van het topic

Helaas niet. Het is momenteel nogmaals niet ideaal, hoop dit in de toekomst te verbeteren

Ook al eens gevraagd wellicht en misschien reeds op de to do-list.

Is het mogelijk om samenwerkingsverbanden ipv apart te zetten op de site,
automatisch op te nemen in de discografieën van de betrokken artiesten?

Zoals op discogs. Lijkt me overzichtelijker.

Zijn we wel goed genoeg beveiligd? Voordat je het weet worden we gehackt door de AIVD, Je weet maar nooit. Eén verkeerde opmerking over een album en je wordt zomaar van je bed gelicht. Ik denk dat ik tegenwoordig maar minimaal drie sterren ga geven....

musician schreef:
Zijn we wel goed genoeg beveiligd? Voordat je het weet worden we gehackt door de AIVD, Je weet maar nooit. Eén verkeerde opmerking over een album en je wordt zomaar van je bed gelicht. Ik denk dat ik tegenwoordig maar minimaal drie sterren ga geven....

Waar gaat dit over?

Waarom denk jij dat wij her hier niet over politiek mogen hebben.

Het woord politiek alleen al!

Ik weet niet of het al eerder gepost is.
Misschien is het zelfs al mogelijk maar weet ik niet hoe.
Het zou leuk zijn moest je al je stemmen kunnen zien van de albums uitgekomen in een bepaald jaar.

Zo kun je dat zien. Je hoeft alleen het jaartal te veranderen.

oh bedankt!

Indien je een bericht quote van een van de andere metersites, verwijst die naar een bericht op deze site.

Jordy (admin)
Klopt, niet doen dus

Zowel op mij Android-tablet als op mijn win-pc (Vista + IE 9) krijg ik thans wanneer ik op [Albums]
klik een reclame-banner met daaronder het [Acties] navigatiepanel en daaronder nogmaals een tweede reclame-banner.

De lijst met albums die ik volg verschijnt NIET ???

--edit--
Heel bizar: het lijkt erop alsof ik op [mijn updates legen] heb geklikt - kan ik me niet herinneren. Overigens vind ik dit - gezien de sensitiviteit van tablets (swipe-gevoeligheid) - typisch een handeling die je graag als gebruiker bevestigd zou willen zien door een controle-vraag; het is nl niet ondenkbaar dat zoiets per ongeluk gebeurt - The Hand of God (New Order)?

Mee eens. Ik heb ooit ook al eens al mijn updates verloren, en al meermaals dingen uit mijn updates, vermoedelijk door klungelen in onhandige omstandigheden (rechtstaand in overvolle metro, rechts inhalend op een bijna verzadigde snelweg, hollend op een roltrap, roerende in de spaghettiesaus, etc) op mijn mobieltje. Een waarschuwinkje zou aardig zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.