De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 13:16 uur
ik ga lekker niet klagen,m heb 2x geprobeerd iets er op te zetten en lukt me niet
dus vraag ik altijd hulp
kan iemand deze fantastische cd er op zetten, hun vorige cd's staan hier wel maar de nieuwe niet
Tradition In Transition | Quantic » Releases » Albums
dus vraag ik altijd hulp
kan iemand deze fantastische cd er op zetten, hun vorige cd's staan hier wel maar de nieuwe niet
Tradition In Transition | Quantic » Releases » Albums
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 18:51 uur
ik zie het ja, komt niet tevoorschijn als ik Quantic intyp, vreemd, en staat ook niet onder quantic vermeld op zijn "eigen" pagina
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 19:15 uur
Is Quantic & His Combo Barbaro een alternatieve artiestennaam van Quantic? Dan moet je bij artiest Quantic een correctie doorgeven door Quantic & His Combo Barbaro op te geven als alternatieve artiestennaam. Dan komt hij erbij op de pagina van Quantic.
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 20:23 uur
musician schreef:
Wie wil zo vriendelijk zijn om voor mij:
(afbeelding)
toe te voegen aan musicmeter?
Het gaat om The best of Margriet Eshuijs (1996)
Alvast erg veel dank.
Wie wil zo vriendelijk zijn om voor mij:
(afbeelding)
toe te voegen aan musicmeter?
Het gaat om The best of Margriet Eshuijs (1996)
Alvast erg veel dank.
Alsjeblief!

0
geplaatst: 13 augustus 2009, 20:33 uur
djarend schreef:
ik zie het ja, komt niet tevoorschijn als ik Quantic intyp, vreemd, en staat ook niet onder quantic vermeld op zijn "eigen" pagina
Dat euvel heb ik ook wel eens gehad; dat heeft met de werking van de zoekfunctie te maken. Als je op return (of enter) drukt krijg je een langere 'hitlist' en daar staat ie wel tussen.
't is anders dan je verwacht - ik vond (en vind nog steeds) het ook vreemd; maar de uitgebreide query levert dus wel resultaat op.
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 21:43 uur
freddze schreef:
Alsjeblieft!
Alsjeblieft!
Bedankt, ik schrijf direkt een eerste reactie bij de cd!
Ik durf het haast niet te schrijven, maar ik kreeg vandaag een ware uitdaging voor de toevoegers binnen, de cd:
Hungry for kicks - Singles & choice cuts 1965-1969 van Paul Revere & the Raiders
Iemand die het wil proberen de cd op musicmeter te zetten?
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 18:01 uur
Mag ik vragen waar de albums uit de rejectionlijst zijn gebleven? De lijst is ineens een stuk ingekort, maar zie ze niet op de site. Of staan ze allemaal in de wachtrij?
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 18:23 uur
Albums die na een maand of 3 nog steeds in de rejectionlijst staan worden verwijderd. De oorspronkelijke toevoeger (eventueel met behulp van andere gebruikers) heeft dan tijd genoeg gehad om zijn toevoeging te corrigeren.
Het album kan later natuurlijk altijd weer toegevoegd worden als de ontbrekende gegevens dan wel voorhanden zijn.
Zie het als een opschoning.
Het album kan later natuurlijk altijd weer toegevoegd worden als de ontbrekende gegevens dan wel voorhanden zijn.
Zie het als een opschoning.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 augustus 2009, 18:31 uur
Ik heb eens goed gekeken maar ik zie ''Fully Loaded'' van The Velvet Underground niet op de site staan. ''Loaded'' staat er wel op, maar aangezien Fully Loaded 3 tracks in herstelde lengte heeft en een hele tweede disc vol andere nummers etc. lijkt het me onbegonnen werk om dit als bonustracks aan de originele Loaded toe te voegen.
Hier zijn de (grote) verschillen makkelijk te zien:
Loaded (The Velvet Underground album) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Zou iemand deze misschien willen toevoegen? Ik ben er zelf namelijk niet echt handig mee. Alvast bedankt.
Hier zijn de (grote) verschillen makkelijk te zien:
Loaded (The Velvet Underground album) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Zou iemand deze misschien willen toevoegen? Ik ben er zelf namelijk niet echt handig mee. Alvast bedankt.

0
geplaatst: 30 augustus 2009, 14:16 uur
In De Site > Algemeen > ik wil albums op de site zetten:
kan je geen albums op de site zetten?
zo kunnen we allemaal werken om deze site zo compleet mogelijk te maken.
kan je geen albums op de site zetten?
zo kunnen we allemaal werken om deze site zo compleet mogelijk te maken.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 14:23 uur
Ja, dat kan en dat gebeurt ook al jaren.
http://www.musicmeter.nl/album/add/
En ook handig:
Hoofdpagina - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
http://www.musicmeter.nl/album/add/
En ook handig:
Hoofdpagina - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 3 september 2009, 13:26 uur
Het nieuwe album van Benjamin Herman, Blue Sky Blond, heeft nogal een rare hoes. Het is nogal breed en daardoor kan ik het niet op het juiste formaat krijgen.
Hier kun je de hoes vinden. Misschien kan iemand me helpen.
0
geplaatst: 3 september 2009, 14:06 uur
Adjebal schreef:
Het nieuwe album van Benjamin Herman, Blue Sky Blond, heeft nogal een rare hoes. Het is nogal breed en daardoor kan ik het niet op het juiste formaat krijgen.
Hier is een grotere versie:
http://www.coco-records.nl/catalog/images/674434165_5_8JDF.jpeg
gewoon nog resizen tot 200 pixels, zal dat lukken? Eventueel kan je resizen op internet (heb je geen programma's op je computer voor nodig) bijvoorbeeld via Resizr - Free Online Image, Photo, & Pictures Resize, Crop & Editing Software for MySpace .
0
geplaatst: 3 september 2009, 15:11 uur
0
geplaatst: 4 september 2009, 12:09 uur
Het is gewoon een rare verhouding, waardoor ik hem niet 200 bij 200 pixels kan krijgen. Het wordt dan bijvoorbeeld 200 x 180 pixels.
0
geplaatst: 4 september 2009, 12:39 uur
Dat is waarschijnlijk een digipack. Die zijn langwerpig en niet vierkant. De verhouding 200 x 180 is veel voorkomend bij dat soort albums. De versie van Emilio is dan ook correct.
Hoezen dienen 200 pixels breed te zijn, niet per definitie 200 pixels hoog.
Hoezen dienen 200 pixels breed te zijn, niet per definitie 200 pixels hoog.
0
geplaatst: 8 september 2009, 21:30 uur
A Backward Glance on a Travel Road - A Backward Glance on a Travel Road (2009)
Maar je had de hoes toch al, dus zo moeilijk kon dat toch niet zijn?
Maar je had de hoes toch al, dus zo moeilijk kon dat toch niet zijn?
0
geplaatst: 11 september 2009, 07:20 uur
Maar dan had ik je niet kunnen bedanken voor het toevoegen.
Ik durf het bijna niet te vragen.. Ik heb er nog één:
Dragontears - Tambourine Freak Machine.

Ik durf het bijna niet te vragen.. Ik heb er nog één:
Dragontears - Tambourine Freak Machine.

0
geplaatst: 14 september 2009, 21:38 uur
Heeft iemand een goede hoes en release datum van Wicked Jazz Sound 7 en Roy Hargroove - Emergence
bvd
bvd
0
geplaatst: 14 september 2009, 21:46 uur
thelion schreef:
Heeft iemand een goede hoes en release datum van Wicked Jazz Sound 7 en Roy Hargroove - Emergence
bvd
bvd
Hierzo, al meteen in correct formaat: http://image.altnet.com/images/94/602527141794/Roy_Hargrove_Big_Band/Emergence/Roy_Hargrove_Big_Band-Emergence_2.jpg
0
geplaatst: 14 september 2009, 22:16 uur
Geen hulp, maar als iemand de albums van Dieter Koblenz wilt toevoegen; alvast bedankt.
0
geplaatst: 14 september 2009, 22:20 uur
Wicked Jazz Sound 7:
http://img122.imageshack.us/img122/7426/cdwickedjazzsounds02.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/7426/cdwickedjazzsounds02.jpg
0
geplaatst: 17 september 2009, 18:51 uur
Wie wil er zo vriendelijk zijn om de cd
Styx - The Wooden nickel years
op musicmeter te plaatsen?
Veel dank alvast.
Styx - The Wooden nickel years