MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Svendra schreef:
Op meerdere plaatsen staat over dit album van the Four Tops:
"Although it isn't immediately clear from the cover, this is a straight rehash of the Four Tops' 40th anniversary concert at the MGM Grand in Las Vegas in 1996 and was originally released on both CD and DVD in 2000"
Die eerdere DVD is snel opgespoord, de CD niet. Wie heeft er zin in diep speurwerk?

Ik begrijp de vraag niet zo goed. Wordt er gesuggereerd dat het opnames zijn van een concert? Volgens mij klinkt het als een normale Greatest hits en er wordt zeker niet op gejuicht. Welk speurwerk moet er worden verricht, wat wil je weten?

Ah, nu snap ik de betekenis van 'rehash'. Ik dacht ten onrechte dat het om een reissue van dat Four Tops concert uit 2000 ging (en in dat geval was de originele release nodig die onvindbaar was). De nummers van dat concert zijn blijkbaar bij elkaar gezet als Greatest Hits zoals je zegt.

Met andere woorden: de 2008 cd kan erop.

Iemand zin en tijd om de nieuwe Legowelt toe te voegen? Heb het driedubbel gecheckt en deze staat echt nog niet op de site

Legowelt - North Sea Spectrum EP (Vinyl) at Discogs

Na de vierde check: geplaatst!

En gelijk maar een eerste stem geplaatst.

En nog eentje waar ik op zou willen stemmen, ware het niet dat hij nog niet op MuMe staat:
Ectomorph - Stark at Discogs

Ik vind het raar dat je volgens de regels geen singles mag toevoegen of EP's met minder dan 3 tracks (die niet op albums staan blijkbaar) maar dat ik toch vaak genoeg toevoegingen als dit tegenkom. Waar ligt nou precies de grens en waarom wordt het soms wel geaccepteerd en de andere keer niet?

Dat is een EP (The Remix EP). EP's mogen zonder beperkende voorwaarden worden toegevoegd.

Wanneer er duidelijk op het artwork is aangegeven dat een album een EP betreft, mag een deze er in principe altijd op.

Hoezo alleen als het op het artwork staat aangegeven? Als de artiest zelf (of het label) op zijn of haar site duidelijk aangeeft dat het om een EP gaat maar het niet op de cover staat aangegeven is het hier op MuMe dus geen EP maar een single?

Nee, dan is het ook een EP.

Als de maker van het cd'tje het een ep noemt is het een ep.

Dat lijkt mij ook logisch natuurlijk.

Maar goed, laatst wilde ik bijv. ook deze EP toevoegen maar dat mocht niet omdat de nummers die hier op staan allemaal op een album (dat ik eerder had toegevoegd) van deze groep staan. De EP kwam echter eerder uit dan de LP. Als ik de EP dus destijds gelijk had toegevoegd was deze wel geaccepteerd. Beetje krom lijkt me.

Die mag er gewoon op lijkt mij, mischien nog eens proberen?

Dan begrijk het probleem. Dan is het wel onduidelijk idd.

Ik heb weer hetzelfde probleem als afgelopen vrijdag, dit keer met het album The Best of Shirley Bassey (1988). Diverse hoezen zijn reeds afgekeurd en de enigste optie die overblijft is nu deze link :http://media.cdr.nl/COVER/LARGE/FRONT/HDX0616.jpg
Deze heeft echter weer het vervelende label rechtsboven.
Derhalve weer dezelfde vraag, wie kan deze tot tevredenheid van de crew met PhotoFiltre bewerken ? Alvast bedankt

Kan ik vanavond wel doen. Als iemand me voor is, ook prima .

Zoiets?

(afbeelding)

2MY
nu enkel dat rood kruisje nog wegwerken.

Anders is hier een iets beter plaatje waar de hoes helemaal op staat en zonder rood kruisje:

(afbeelding)

Njal en Freddze beide bedankt voor jullie hulp. Ik hoop dat ik nog een keer gebruik mag maken van de expertise op dit forum. Ik heb reeds 3 pogingen gedaan voor het album Superstars of the 70's - Volume 3 - Rockin' Easy (1975). Bij alle drie is helaas de hoes afgekeurd. Ik heb de albumhoezen op Discogs, Rateyourmusic en Amazon gebruikt. Wederom alvast mijn dank

freddze, wederom bedankt !

Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album toe te voegen aan de site:

(afbeelding)

Shakin' The Cage van The Zoo (1992)

(afbeelding)

(achterzijde van de cd)

Nu bestaat er al een Zoo als bandnaam, daarom zou het album van mij ook gewoon mogen worden geschaard onder Mick Fleetwood's Zoo, daar staat al een album van op de site.

BVD!

Hij stond al op de site ...

O?

Ik kon hem via Mick Fleetwood niet vinden en vond dat op zich nog niet zo verdacht....
Toch dank!

Wie wil er zo vriendelijk zijn dit album toe te voegen aan de Site?

(afbeelding)

Margriet Eshuijs - Time (2001)

BVD!

Held!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.