De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2012, 19:43 uur
Het kan hoor. Maar er zijn users die inderdaad extreem snel zijn. Maar grote albums worden ook vaak meer dan 1 keer toegevoegd. Heb het meegemaakt dat een album wel een keer of 6 in de wachtrij stond.
0
geplaatst: 11 april 2012, 19:48 uur
Niet meer, maar het zou heel goed een nieuwe Radiohead geweest kunnen zijn.
Het was in ieder geval iets dat heel populair is hier.
0
geplaatst: 11 april 2012, 23:37 uur
Toto, dat is toch die ene user die een of andere Amerikaanse rockband aanbidt?
0
Zephyr
geplaatst: 12 april 2012, 08:30 uur
Iemand die Jimmy Smith - Walk On The Wild Side - Best Of The Verve Years (1995) wil toevoegen ?
0
geplaatst: 13 april 2012, 11:37 uur
Albums die onder eigen beheer zijn uitgbracht komen volgens mij heel vaak hier terecht en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij veel albums gaat het gelukkig wel goed maar het ziet er wel raar uit. Zo kan je het verschil tussen de goede vermelding en de foute goed zien.
0
geplaatst: 13 april 2012, 11:55 uur
Dakduivel schreef:
Albums die onder eigen beheer zijn uitgbracht komen volgens mij heel vaak hier terecht en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij veel albums gaat het gelukkig wel goed maar het ziet er wel raar uit. Zo kan je het verschil tussen de goede vermelding en de foute goed zien.
Even een noot voor iedere toevoeger: bij albums die in eigen beheer uitgebracht zijn, moet je bij het label 'Eigen Beheer' invullen. Dus twee keer met hoofdletter.
0
geplaatst: 13 april 2012, 11:57 uur
Ik probeer een album van Roy Orbison toe te voegen, maar de hoes wordt elke keer niet geaccepteerd. De enigste link die ik van het album heb is : The hits 3 - MuziekWeb
Het probleem met deze hoezen is dat ze een label hebben (rechtsboven). Ik heb meerdere keren getracht deze met PhotoFiltre weg te krijgen, maar helaas niet tot tevredenheid van de crew. Kan iemand mij helpen een exemplaar te verkrijgen wat de heren wel tot tevredenheid kan stemmen ? Alvast bedankt
Het probleem met deze hoezen is dat ze een label hebben (rechtsboven). Ik heb meerdere keren getracht deze met PhotoFiltre weg te krijgen, maar helaas niet tot tevredenheid van de crew. Kan iemand mij helpen een exemplaar te verkrijgen wat de heren wel tot tevredenheid kan stemmen ? Alvast bedankt
0
geplaatst: 13 april 2012, 11:58 uur
Dakduivel schreef:
Even 'Eigen beheer' en 'Uitgebracht in eigen beheer' (als aanklikbare link) weggepoetst.
Als je zoals bennerd aangeeft 'Eigen Beheer' invoert tijdens het toevoegen (met hoofdletters!) gaat het goed: dat wil zeggen bij het album komt dan het niet-aanklikbare 'Uitgebracht in eigen beheer' te staan. Het overzicht waar Dakduivel naar verwijst, bestaat nog wel. Op zich geen ramp, lijkt me.
0
geplaatst: 13 april 2012, 12:05 uur
hagie schreef:
Ik probeer een album van Roy Orbison toe te voegen, maar de hoes wordt elke keer niet geaccepteerd. De enigste link die ik van het album heb is : The hits 3 - MuziekWeb
Bijgepoetst. Nu geef ik hem wel een kans

0
geplaatst: 13 april 2012, 13:50 uur
Svendra, kun je even uitleggen hoe je tot dit resultaat bekomen bent ? Dit kan wel eens handig zijn in de toekomst.
0
geplaatst: 13 april 2012, 16:38 uur
IllumSphere schreef:
Svendra, kun je even uitleggen hoe je tot dit resultaat bekomen bent ? Dit kan wel eens handig zijn in de toekomst.
PM gestuurd.Svendra, kun je even uitleggen hoe je tot dit resultaat bekomen bent ? Dit kan wel eens handig zijn in de toekomst.
0
geplaatst: 13 april 2012, 19:57 uur
bennerd schreef:
Even een noot voor iedere toevoeger: bij albums die in eigen beheer uitgebracht zijn, moet je bij het label 'Eigen Beheer' invullen. Dus twee keer met hoofdletter.
Sorry voor de platte toon van de opmerking, maar is het niet raar dat de crew dat zelf ook niet door heeft/had? Zo te zien is het gebeurd bij 200 * (hoeveel albums per pagina?) albums.Even een noot voor iedere toevoeger: bij albums die in eigen beheer uitgebracht zijn, moet je bij het label 'Eigen Beheer' invullen. Dus twee keer met hoofdletter.
herman schreef:
Niet meer, maar het zou heel goed een nieuwe Radiohead geweest kunnen zijn.
Kwestie van niet kijken naar wat er al in de wachtrij stond of waren er echt toevallig 6 mensen bezig? Niet meer, maar het zou heel goed een nieuwe Radiohead geweest kunnen zijn.
.Op MovieMeter moet je er in ieder geval bij de kippen bij zijn als regisseurs als Tarantino/Spielberg etc. weer eens een film gemaakt hebben.
0
geplaatst: 13 april 2012, 20:08 uur
chevy93 schreef:
Sorry voor de platte toon van de opmerking, maar is het niet raar dat de crew dat zelf ook niet door heeft/had? Zo te zien is het gebeurd bij 200 * (hoeveel albums per pagina?) albums.
Sorry voor de platte toon van de opmerking, maar is het niet raar dat de crew dat zelf ook niet door heeft/had? Zo te zien is het gebeurd bij 200 * (hoeveel albums per pagina?) albums.
Klopt niet. Die albums zijn allemaal goed -had je zelf eenvoudig kunnen nagaan wanneer je ze selecteert - maar blijkbaar zijn Eigen Beheer albums toch als één grote groep te selecteren.
0
geplaatst: 13 april 2012, 20:24 uur
Inderdaad, dat soort url's kan je gewoon intikken, zie ook:
http://www.musicmeter.nl/label/hermans_platenmaatschappijtje
Maar dat betekent nog niet dat die url ook daadwerkelijk bij die albums zelf vermeld staat.
http://www.musicmeter.nl/label/hermans_platenmaatschappijtje
Maar dat betekent nog niet dat die url ook daadwerkelijk bij die albums zelf vermeld staat.
0
Jocharo-T
geplaatst: 13 april 2012, 20:34 uur
Svendra schreef:
PM gestuurd.
Zou je die PM ook naar mij door willen sturen? PM gestuurd.

0
geplaatst: 13 april 2012, 23:21 uur
0
geplaatst: 13 april 2012, 23:54 uur
0
geplaatst: 14 april 2012, 11:24 uur
Wie heeft tijd en zin om dit album toe te voegen?

Reach out van de Four Tops. Het is een verzamelaar, ik meen uit 2008. Er is een album met dezelfde naam als regulier studio-album aanwezig. Maar dat is dus een andere cd.
BVD!
Reach out van de Four Tops. Het is een verzamelaar, ik meen uit 2008. Er is een album met dezelfde naam als regulier studio-album aanwezig. Maar dat is dus een andere cd.
BVD!
0
geplaatst: 14 april 2012, 12:09 uur
Op meerdere plaatsen staat over dit album van the Four Tops:
"Although it isn't immediately clear from the cover, this is a straight rehash of the Four Tops' 40th anniversary concert at the MGM Grand in Las Vegas in 1996 and was originally released on both CD and DVD in 2000"
Die eerdere DVD is snel opgespoord, de CD niet. Wie heeft er zin in diep speurwerk?
"Although it isn't immediately clear from the cover, this is a straight rehash of the Four Tops' 40th anniversary concert at the MGM Grand in Las Vegas in 1996 and was originally released on both CD and DVD in 2000"
Die eerdere DVD is snel opgespoord, de CD niet. Wie heeft er zin in diep speurwerk?
0
geplaatst: 15 april 2012, 00:08 uur
Svendra schreef:
Klopt niet. Die albums zijn allemaal goed -had je zelf eenvoudig kunnen nagaan wanneer je ze selecteert - maar blijkbaar zijn Eigen Beheer albums toch als één grote groep te selecteren.
Maar waarom zeg je dan dit?Klopt niet. Die albums zijn allemaal goed -had je zelf eenvoudig kunnen nagaan wanneer je ze selecteert - maar blijkbaar zijn Eigen Beheer albums toch als één grote groep te selecteren.
Svendra schreef:
Even 'Eigen beheer' en 'Uitgebracht in eigen beheer' (als aanklikbare link) weggepoetst.
Met andere woorden: hoe komt het dat bij sommige albums "Eigen beheer" en "Uitgebracht in eigen beheer" een aanklikbare link is? Als gevolg van het feit dat er niet (precies) Eigen Beheer ingevoerd wordt, toch?Even 'Eigen beheer' en 'Uitgebracht in eigen beheer' (als aanklikbare link) weggepoetst.
-had je zelf eenvoudig kunnen nagaan wanneer je ze selecteert -
Heb ik gedaan, maar je zei dat je ze had "weggepoetst".
0
geplaatst: 15 april 2012, 00:33 uur
chevy93 schreef:
maar is het niet raar dat de crew dat zelf ook niet door heeft/had? Zo te zien is het gebeurd bij 200 * (hoeveel albums per pagina?) albums.
maar is het niet raar dat de crew dat zelf ook niet door heeft/had? Zo te zien is het gebeurd bij 200 * (hoeveel albums per pagina?) albums.
Je suggereerde ten onrechte dat honderden (duizenden?) albums onjuist waren. Daar reageerde ik dus op. In werkelijkheid ging het om ca. 5 albums.
* denotes required fields.