De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 april 2012, 13:19 uur
Als iemand deze twee zou willen toevoegen is mijn dank groot.

en

Ze zijn van het Not Now label.

en

Ze zijn van het Not Now label.
0
geplaatst: 29 april 2012, 13:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als iemand deze twee zou willen toevoegen is mijn dank groot
Als iemand deze twee zou willen toevoegen is mijn dank groot
Daar doe ik het voor
: blues albums.
0
geplaatst: 30 april 2012, 20:56 uur
Zou iemand het volgende album willen toevoegen:
While we sleep | blackstarfoundation - blackstarfoundation.bandcamp.com
While we sleep | blackstarfoundation - blackstarfoundation.bandcamp.com
0
geplaatst: 1 mei 2012, 00:04 uur
Svendra, heb jij mijn toevoeging dan niet geaccepteerd ? Want ik heb hem ook willen toevoegen.
0
geplaatst: 1 mei 2012, 08:45 uur
IllumSphere schreef:
Svendra, heb jij mijn toevoeging dan niet geaccepteerd ? Want ik heb hem ook willen toevoegen.
Hij stond inderdaad in de wachtrij. Sorry, dat kon ik niet direct zien, want hij stond niet in mijn persoonlijke 'afhandellijst' (is gekoppeld aan genres). Jouw toevoeging was prima, dus het album is nu op jouw naam gezet.
0
geplaatst: 2 mei 2012, 15:49 uur
Is er iemand die een mooie afbeelding kan vinden voor Beneath Contempt - Advancing in Failure?
Met gewoon een 'ja' of een 'nee' als antwoord ben ik niet veel, grapjassen.
0
geplaatst: 2 mei 2012, 21:13 uur
bennerd schreef:
Is er iemand die een mooie afbeelding kan vinden voor Beneath Contempt - Advancing in Failure?
Ik had een andere grap in gedachten.
Ik zal hem toch maar vertellen: nee, die hoes is lelijk.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 19:14 uur
Zou iemand het album Inter- van The Sequence Of Prime willen toevoegen?
0
geplaatst: 3 mei 2012, 20:38 uur
Welke photoshop-wizard wil me helpen om volgende hoezen op een aanvaardbare manier te verkleinen?
De dank zal - dat dan weer wel - aanvaardbaar groot zijn!
edit: en deze ook nog
: hoesje 3
ik snap niet waarom sommige hoesjes met hetzelfde programma (photoshop) wél en andere dan weer niet scherp blijven bij het verkleinen.
De dank zal - dat dan weer wel - aanvaardbaar groot zijn!

edit: en deze ook nog
: hoesje 3ik snap niet waarom sommige hoesjes met hetzelfde programma (photoshop) wél en andere dan weer niet scherp blijven bij het verkleinen.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 08:14 uur
2MY schreef:
ik snap niet waarom sommige hoesjes met hetzelfde programma (photoshop) wél en andere dan weer niet scherp blijven bij het verkleinen.
Hoe het precies zit weet ik niet, het zal wel met manier van comprimeren te maken hebben. Feit is wel dat de verschillen groot kunnen zijn, vooral wanneer je hoesjes verkleint met hoge resolutie en/of veel details. Iedereen die met Irfan verkleint, raad ik aan om met het veel betere PhotoFiltre te werken.ik snap niet waarom sommige hoesjes met hetzelfde programma (photoshop) wél en andere dan weer niet scherp blijven bij het verkleinen.
In dit geval zijn de bronhoesjes niet ideaal -de kleine letters zijn niet leesbaar- en dit is ongeveer het beste wat ik ervan kan maken. Hopelijk is het goed genoeg

0
geplaatst: 4 mei 2012, 08:48 uur
Bang afwachten nu, want ze zijn nogal streng 
Heel erg bedankt, Svendra!
Ik scan altijd in met zo hoog mogelijke resolutie... Begrijp ik uw opmerking nu goed en zeg je dat een kleinere resolutie mss tot een beter resultaat kan leiden?

Heel erg bedankt, Svendra!

Svendra schreef:
Feit is wel dat de verschillen groot kunnen zijn, vooral wanneer je hoesjes verkleint met hoge resolutie en/of veel details.
Feit is wel dat de verschillen groot kunnen zijn, vooral wanneer je hoesjes verkleint met hoge resolutie en/of veel details.
Ik scan altijd in met zo hoog mogelijke resolutie... Begrijp ik uw opmerking nu goed en zeg je dat een kleinere resolutie mss tot een beter resultaat kan leiden?

0
geplaatst: 4 mei 2012, 09:49 uur
2MY schreef:
Dat hangt ervan wat je bedoelt. Als je bronplaatje of scan (groter dan 200x200) een hoge resolutie heeft, laten we zeggen 300 dpi of meer, dan is daar niets mis mee. Maar als je zo'n plaatje gaat verkleinen: kies dan voor de verkleinde afbeelding een resolutie tussen 72 en 100 dpi, anders kunnen er problemen ontstaan.
Ook dan kan het nog wel eens misgaan, zo heeft IrfanView moeite met hoge resoluties verkleinen. In dat geval wordt het trial and error, bijvoorbeeld eerst het bronplaatje terugbrengen in resolutie, en daarna pas verkleinen. Of met PhotoShop of PhotoFiltre de bronafbeelding iets 'softer' maken en dan pas verkleinen.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 10:30 uur

Ben ik even blij dat jij af en toe voor mij een album plaatst.....

0
geplaatst: 4 mei 2012, 10:38 uur
musician schreef:

Het gaat meestal in één keer goed
.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:32 uur
Ik verklein al altijd met InfranView en heb nog nooit problemen gehad. En als ik dan problemen kreeg, dan was het omdat mijn bronafbeelding van een slechte kwaliteit was.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 19:43 uur
Als je meer gaat toevoegen zul je er ook wel eens tegenaan lopen.
Ik herken het probleem wel wat Irfanview betreft, ben daarom ook jaren geleden overgestapt op Photofiltre.
Ik herken het probleem wel wat Irfanview betreft, ben daarom ook jaren geleden overgestapt op Photofiltre.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 07:08 uur
Het lijkt wel een hoesje met reliëf. Hier zijn de letters scherp, dus dat lijkt me een goede bron (witte randen weghalen + evt. contrast verhogen).
0
geplaatst: 10 mei 2012, 15:53 uur
0
geplaatst: 10 mei 2012, 21:21 uur
Zou iemand By A Thread - Live In London van The Devin Townsend Project willen toevoegen?
* denotes required fields.