MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
2MY
uw link werkt niet, Jean Rene... wsl omdat die naar een privé-sectie van uw account verwijst?

Bedankt.
Ik weet ook niet hoe dat kan, ik zal het vragen aan BM.

Ik zie nu het hoesje, even kijken wat eraan te doen is ...

bone machine (crew)
Svendra schreef:
Ik zie nu het hoesje, even kijken wat eraan te doen is ...

Ging je net een PM sturen...

bone machine schreef:
Ging je net een PM sturen...

(afbeelding)
De vlekken en afdrukken zijn nu wel weg. Succes ermee.

Dank !

Blijkbaar zijn er twee versies van het debuut van The Animals, namelijk de Amerikaanse versie en de Britse versie. Ik heb dit vrijdagnacht ontdekt en heb hem dan ook maar toegevoegd. Er was ook enige onduidelijkheid of dat The House of the Rising Sun op een verzamelalbum stond of op een reguliere LP. Hij staat op de Amerikaanse versie.

Zou iemand DeWolff IV van DeWolff willen toevoegen?

Ben ermee bezig hopelijk is niemand me voor.

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand DeWolff IV van DeWolff willen toevoegen?
Dolgraag, maar daar is toch nog geen tracklist en/of hoes van bekend? Of heb ik dat gemist?

Inderdaad, geen hoes of tracklist te vinden. Ook op hun site is er nog niks van te vinden.

Ik had al wat gevonden:

(afbeelding)

1. Voodoo Mademoiselle
2. Six Holes and a Ghost
3. Devil's Due
4. Crumbling Heart
5. The Only Thornless Rose
6. Northbound
7. Devil on a Wire/ The Telephone (A Mind Slip)
8. Black Hole Raga (A Mind Slip)
9. Sixth Dimension Blues/ The Telephone pt. 2 (A Mind Slip)
10. Astral Awareness (A Mind Slip)
11. Vicious Times (A Mind Slip)

Oke, ik zal hem toevoegen.

Zonder betrouwbare bron kom je nergens hoor Glenn. Maar het valt te proberen.

2MY
hij wint er alvast 48 uur extra tijd mee

Wel in de top 50 van beste mixalbums van de "nillies" van Resident Advisor, maar tot mijn grote verbazing nog niet op MuMe te vinden. Wie maakt me gek?

Efdemin - Carry On - Pretend We Are Not In The Room at Discogs

/edit: en van hetzelfde laken een kostuum voor deze:

Appleblim - Dubstep Allstars: Vol.06 (CD) at Discogs

Deze is toegevoegd maar die andere stond al op de site.

Die laatste is een mixalbum van Appleblim zoals je kunt zien. Als albums verkeerd op de site staan is het geen wonder dat mensen ze niet kunnen vinden

/edit: correctie ingediend.

/edit2: en bedankt voor die Efdemin

Zephyr
Er is een omvangrijke verzamel-box uit van Clock DVA :

Horology DVAtion 78/79/80

staat nog niet op de site.

Iemand die deze wil toevoegen ??

GrafGantz schreef:
/edit: correctie ingediend.

De zeven andere Dubstep AllStars Volumes staan ook zonder naam op de site. Dus als je nog tijd over hebt ..

Nee.

Svendra schreef:
(quote)

De zeven andere Dubstep AllStars Volumes staan ook zonder naam op de site. Dus als je nog tijd over hebt ..

Als je op die fiets gaat corrigeren kan je iook nog wel even alle Fabric en FabricLive titels langsgaan - dit is precuies het punt wat iemand onlangs maakte dat het bijna onmogelijk is om een overzicht van titels uit een reeks idd bijeen te krijgen in een overzicht. Ik zou nl altijd zoeken op Dubstep Allstars 7 en niet op de naam van de mixer; overigens wel een aardige om te checken - had na deel 4 de moed een beetje opgegeven.

Zephyr schreef:
Er is een omvangrijke verzamel-box uit van Clock DVA :

Horology DVAtion 78/79/80

staat nog niet op de site.

Iemand die deze wil toevoegen ??

Clock DVA - Horology - DVAtion 78/79/80 (2012)

Mjuman schreef:
(quote)

Als je op die fiets gaat corrigeren kan je iook nog wel even alle Fabric en FabricLive titels langsgaan - dit is precuies het punt wat iemand onlangs maakte dat het bijna onmogelijk is om een overzicht van titels uit een reeks idd bijeen te krijgen in een overzicht. Ik zou nl altijd zoeken op Dubstep Allstars 7 en niet op de naam van de mixer; overigens wel een aardige om te checken - had na deel 4 de moed een beetje opgegeven.

Ook als het onder de naam van de mixer komt te staan kan je nog gewoon zoeken op Dubstep Allstars. Zou niet weten waarom mixalbums uit een reeks niet op naam van de mixartiest zouden moeten staan en "gewone" mixalbums opeens weer wel. Een beetje consistentie mag je toch wel verwachten hier.

Ik begrijp je punt trouwens heus wel, dit vind ik alleen geen juiste manier om hier mee om te gaan.

GrafGantz schreef:
Ook als het onder de naam van de mixer komt te staan kan je nog gewoon zoeken op Dubstep Allstars.

Exact. Het heeft enkel voordelen om de naam van de mixer erbij te zetten, maar geen nadelen.
NB: zelfs bij de 'Late Night Tales' wordt de artiestnaam vermeld, terwijl z'n inbreng gering is.

Ja, die Late Night Tales zijn eigenlijk meer compilaties die door 1 artiest samengesteld worden i.p.v. daadwerkelijke mixes.

Kortom, ik wil die andere Dubstep Allstars wel aanpakken.

Minpuntje in je dossier. Toekomstig moderatorschap wordt lastig, vrees ik

Ja, daar zit ik ook echt op te wachten

GrafGantz schreef:
(quote)

Ook als het onder de naam van de mixer komt te staan kan je nog gewoon zoeken op Dubstep Allstars. Zou niet weten waarom mixalbums uit een reeks niet op naam van de mixartiest zouden moeten staan en "gewone" mixalbums opeens weer wel. Een beetje consistentie mag je toch wel verwachten hier.

Ik begrijp je punt trouwens heus wel, dit vind ik alleen geen juiste manier om hier mee om te gaan.

Ik begrijp jouw punt ook wel - en meerdere zoekassen (ingangen) om één ding te vinden is idd volstrekt normaal. Mijn ergernis over de onmogelijkheid alhier om 'snel' een overzicht te krijgen van alle Fabric en FabricLive releases ging even met me op de loop.

Consistentie is juist soms ver te zoeken hier, zeker als je kijkt naar wat wél toegelaten wordt (draaiorgelalbums, fascistoïde muziek), terwijl 12"s lang niet allemaal 'mogen' en 'verkocht'moeten worden met toevoegingen als 'speciale versies' en meer van die gein - het zal wel berusten op historische keuzes - net zoals ons hele menselijke bestaan überhaupt

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.