Genres / Electronic / Het grote gabber/hardcore-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2010, 14:40 uur
Ik wil geen hardcore fans de grond in schoppen, maar ik snap echt niet wat er nou leuk is aan hardcore en ik snap hardcore fans ook voor geen meter.
Hardcore vind ik gewoon een zooitje racistische ritmeloze teringherie wat eigenlijk alleen maar agressie, haat en racisme uitstraalt. Met nummers als "kankerjoden" en "sieg heil" etc denk ik ook bij me zelf: dan ben je toch ook geen fris mens als je dat leuk vind. En als je al kritiek durft te geven op hun "muziek" dan mag je al rennen. Verder is het alleen maar een beetje BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM en een beetje gekrijs en een schreeuw instrument en bijna alle hardcore nummers zijn wel over een kam te scheren omdat ze allemaal zo op elkaar lijken. En alle andere muziek (zoals The Prodigy, Chemical Brothers, Alternatief en echt bijna ALLE andere muziek) word kutmuziek of ouwe lullenmuziek genoemd, of zelfs teringherrie. Hahahahaha, en dat hardcore is zeker geen teringherrie willen jullie zeggen. Kom op zeg.
Gabbermuziek uit de jaren 90 zoals Technohead of Always Hardcore (dat ik ook niet echt Hardcore vind) is dan nog wel leuk en sympatieker en dat draait toch meer om lekker uit de bol gaan. Hardcore etc heeft toch wel vaak het boodschap dat alle joden aan het gas moeten etc en daar heb ik dus ook een hekel aan. Laat staan dat gebonk altijd en het volk die niet tegen kritiek erover kunnen en je al meteen inelkaar willen trappen met hun stalen kisten.
Het zal wel dat ik nu helemaal verrotgescholden word hier op dit topic maar ik blijf bij me mening omdat ik iets gewoon onbegrijpelijk vind. Snap niet wat mensen hieraan zo leuk vinden en dan ook alle andere muziek afkraken, want dan heb je toch wel een muziekverstand van 0,0.
Hardcore vind ik gewoon een zooitje racistische ritmeloze teringherie wat eigenlijk alleen maar agressie, haat en racisme uitstraalt. Met nummers als "kankerjoden" en "sieg heil" etc denk ik ook bij me zelf: dan ben je toch ook geen fris mens als je dat leuk vind. En als je al kritiek durft te geven op hun "muziek" dan mag je al rennen. Verder is het alleen maar een beetje BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM en een beetje gekrijs en een schreeuw instrument en bijna alle hardcore nummers zijn wel over een kam te scheren omdat ze allemaal zo op elkaar lijken. En alle andere muziek (zoals The Prodigy, Chemical Brothers, Alternatief en echt bijna ALLE andere muziek) word kutmuziek of ouwe lullenmuziek genoemd, of zelfs teringherrie. Hahahahaha, en dat hardcore is zeker geen teringherrie willen jullie zeggen. Kom op zeg.
Gabbermuziek uit de jaren 90 zoals Technohead of Always Hardcore (dat ik ook niet echt Hardcore vind) is dan nog wel leuk en sympatieker en dat draait toch meer om lekker uit de bol gaan. Hardcore etc heeft toch wel vaak het boodschap dat alle joden aan het gas moeten etc en daar heb ik dus ook een hekel aan. Laat staan dat gebonk altijd en het volk die niet tegen kritiek erover kunnen en je al meteen inelkaar willen trappen met hun stalen kisten.
Het zal wel dat ik nu helemaal verrotgescholden word hier op dit topic maar ik blijf bij me mening omdat ik iets gewoon onbegrijpelijk vind. Snap niet wat mensen hieraan zo leuk vinden en dan ook alle andere muziek afkraken, want dan heb je toch wel een muziekverstand van 0,0.
0
geplaatst: 2 september 2010, 15:13 uur
Die rascistische nummers waar je het over hebt worden gemaakt door amateurs en zo het net opgeslingerd waar figuren als jij dan dit soort posts overal er aan gaan wijden waardoor dat veel groter wordt dan het is. Verder ook lekker kortzichtig bericht waar ik nu al weer te veel aandacht aan heb besteed.
0
geplaatst: 2 september 2010, 17:07 uur
Amateurs? Die Neophyte, Angerfist en MoH figuren zijn anders al erg populair als amateurs en daar gaan nu ook zowat alle hardcorders op af.
0
geplaatst: 2 september 2010, 17:49 uur
sinterklaas schreef:
Amateurs? Die Neophyte, Angerfist en MoH figuren zijn anders al erg populair als amateurs en daar gaan nu ook zowat alle hardcorders op af.
Toon mij één EP van bijv Neophyte waar een racistisch thema in zit. Eentje maar.
Dat er idioten zijn die dat soort liedjes maken en Neophyte er aan taggen heeft weinig met de band zelf te maken. Zou ook maar oppassen met mensen bestempelen als racist als je je er niet in verdiept hebt.
0
geplaatst: 2 september 2010, 17:55 uur
In mei 2005 organiseerde Jeroen Streunding (Neophyte) samen met collega-dj's het feest ‘Hardcore United against Racism and Hate’. De opbrengsten van dit feest en van het speciaal hiervoor uitgebrachte nummer Time to make a stand werden gedoneerd aan het bureau Landelijk bureau ter bestrijding van rassendiscriminatie (LBR), tegenwoordig Art. 1 geheten.
Discussie ook weer klaar denk ik...
0
geplaatst: 2 september 2010, 18:56 uur
Waar heeft die sinterklaas last van dan 
RTC heeft bijvoorbeeld een "zwarte piet" om in jou woorden te spreken als MC.
En het zijn idd altijd van die stumperds die Angerfist of Neophyte mixen met van die racistische mongols. Of het onder hun naam uit brengen.
Maar natuurlijk in elk vooroordeel schuilt een waarheid, er zijn denk ik wel wat meer nationalistische mensen onder de gabbers dan onder een ander genre en wellicht ook wel wat meer racistische.
Zo zag ik een keer een kale knakker met een Nederlandse vlag zwaaien bij een optreden. Dat heb ik ze bij een rockconcert of hiphopconcert nog nooit zien doen
.

RTC heeft bijvoorbeeld een "zwarte piet" om in jou woorden te spreken als MC.
En het zijn idd altijd van die stumperds die Angerfist of Neophyte mixen met van die racistische mongols. Of het onder hun naam uit brengen.
Maar natuurlijk in elk vooroordeel schuilt een waarheid, er zijn denk ik wel wat meer nationalistische mensen onder de gabbers dan onder een ander genre en wellicht ook wel wat meer racistische.
Zo zag ik een keer een kale knakker met een Nederlandse vlag zwaaien bij een optreden. Dat heb ik ze bij een rockconcert of hiphopconcert nog nooit zien doen
.
0
geplaatst: 2 september 2010, 19:22 uur
Dan nog een vraag:
Wat vinden ze nou zo leuk aan dat boem boem boem
terwijl
ze alle andere muziek oud, shit, klote en teringherie vinden.
Heb veel met van die gasten te maken gehad en het was bijna overal hetzelfte: alle negers het land uit en ik ben een racist etc (dan denk ik, zijn het nou allemaal van die pvv stemmertjes) en natuurlijk dat alles wat niet hardcore is oud en waardeloos is.
Waarom? Want zo lijkt het me wel logisch dat op die manier Hardcore een racistische stempel krijgt.
Wat vinden ze nou zo leuk aan dat boem boem boem
terwijl
ze alle andere muziek oud, shit, klote en teringherie vinden.
Heb veel met van die gasten te maken gehad en het was bijna overal hetzelfte: alle negers het land uit en ik ben een racist etc (dan denk ik, zijn het nou allemaal van die pvv stemmertjes) en natuurlijk dat alles wat niet hardcore is oud en waardeloos is.
Waarom? Want zo lijkt het me wel logisch dat op die manier Hardcore een racistische stempel krijgt.
0
geplaatst: 2 september 2010, 19:52 uur
Ik denk dat mensen er gewoon energie van krijgen.. Een kick.
0
geplaatst: 2 september 2010, 20:02 uur
Mwah, denk dat onder de Nederlandstalig muziek liefhebbers of metalheadz ook rascisten zitten. En uiteindelijk hoef je voor racisme niet blank te zijn, negers, turken & etc kunnen er ook wat van.
Verder heeft sinterklaas zich niet in de hardcore materie verdiept, want die lult behoorlijk uit z'n nek.
Wie zegt trouwens dat 'ze' alle andere muziek oud, shit, etc. vinden.
Misschien moet jezelf een andere omgeving opzoeken, want je hebt wel een heel erg eenzijdig beeld. Je lijkt wel een beetje op die luitjes waar je het over hebt.
En tsja, wat is er lekker aan b.v. een metalriff of een ska nummer..
Nou.. nu dan maar een paar lekkere nummertjes om dat geneuzel van die rare sinterklaas te doen vergeten.
Verder heeft sinterklaas zich niet in de hardcore materie verdiept, want die lult behoorlijk uit z'n nek.
Wie zegt trouwens dat 'ze' alle andere muziek oud, shit, etc. vinden.
Misschien moet jezelf een andere omgeving opzoeken, want je hebt wel een heel erg eenzijdig beeld. Je lijkt wel een beetje op die luitjes waar je het over hebt.
En tsja, wat is er lekker aan b.v. een metalriff of een ska nummer..
Nou.. nu dan maar een paar lekkere nummertjes om dat geneuzel van die rare sinterklaas te doen vergeten.
0
geplaatst: 2 september 2010, 20:07 uur
Het zal best zo zijn dat er een groep is die alles dat geen hardcore is klotenmuziek vind hoor, maar als ik naar mezelf en een heleboel mensen die ik persoonlijk ken kijk, dan kan ik met volle overtuiging zeggen dat er veel meer genres gewaardeerd worden. Ikzelf luister al bijna vanaf de beginperiode naar de hardere stijlen en ja, ik vind het mooi, hoewel er ook genoeg hardcore is die ik niet graag hoor. Daarnaast is er nog een heleboel andere muziek die ik mooi vind en eigenlijk in vrijwel alle genres is wel iets te vinden dat ik graag hoor.
Dat racistische stempel is er ongetwijfeld niet zomaar. Er zal vast een relatief groot aantal mensen zijn die dat ideeëngoed deelt, maar meeloperij speelt ook een grote rol. Ik heb het idee dat het de laatste jaren behoorlijk meevalt trouwens hoor. Ook de media heeft dat stempel er destijds nog eens extra vet opgedrukt.
Dat racistische stempel is er ongetwijfeld niet zomaar. Er zal vast een relatief groot aantal mensen zijn die dat ideeëngoed deelt, maar meeloperij speelt ook een grote rol. Ik heb het idee dat het de laatste jaren behoorlijk meevalt trouwens hoor. Ook de media heeft dat stempel er destijds nog eens extra vet opgedrukt.
0
geplaatst: 2 september 2010, 20:19 uur
Meeloperij speelt denk ik ook wel een grote rol (net zoals afzetten tegen en choqueren), dat was in pak 'em beet 1995 ook al zo. Toen was het in de gabberscene in om met een keltisch kruisje om de nek te lopen.
Maar goed.. over het algemeen zijn mensen met een racistische inslag niet zo ruimdenkend dat ze een ander iets dan wat ze kennen accepteren. Dat is niet een kwaal van liefhebbers van hardcore muziek. Hopelijk snapt sinterklaas dat ook wel.
Maar goed.. over het algemeen zijn mensen met een racistische inslag niet zo ruimdenkend dat ze een ander iets dan wat ze kennen accepteren. Dat is niet een kwaal van liefhebbers van hardcore muziek. Hopelijk snapt sinterklaas dat ook wel.
0
geplaatst: 2 september 2010, 22:11 uur
Vast en zeker wel. En juist Sinterklaas staat bekend als een ruimdenkend man die het beste met iedereen voor heeft. Ik reken er daarom stiekem toch op dat hij ook dit jaar weer iets lekkers in mijn Nike's zal achterlaten. Hij komt er al bijna weer aan en dan staan ook al die 'racisten' weer te zwaaien naar Sint en zijn zwarte pieten dus het zal wel wat meevallen allemaal. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
0
geplaatst: 2 september 2010, 22:49 uur
Doelde ook inderdaad op die zogenaamde meelopers en neo-nazi achtige figuren en die mensen die alleen hardcore waarderen en de rest niet. Tuurlijk zullen er mensen zijn die naast hardcore ook andere muziek mooi vinden en die wijs ik ook helemaal niet aan. Vind gabbermuziek opzich ook niet verkeerd, maar ik zie wel een heel groot verschil tussen bv Technohead en Angerfist.
Maargoed, ik blijf hardcore niks vinden. Als ik beuken wil geef me dan maar Techno ala The Prodigy of Junkie XL.
Maargoed, ik blijf hardcore niks vinden. Als ik beuken wil geef me dan maar Techno ala The Prodigy of Junkie XL.
0
geplaatst: 3 september 2010, 10:11 uur
Nou is er inderdaad ook wel een groot verschil tussen Technohead en Angerfist. Pak 'em beet een jaar of 5 a 10 aan evolutie. Sowieso is Technohead niet 'puur' hardcore of gabber, oorspronkelijk komen ze uit de (jaren 80) britse rave/techno scene en dat hoor je ook terug in veel van hun tracks. Daarentegen heeft Angerfist pas in begin 2001 zijn eerste plaat gereleased. Verder heeft Technohead ook zeker wel lekkere agressieve tracks uitgebracht (number one contender b.v.).
The Prodigy of Junkie XL is ook niet echt techno (zelfs niet een beetje). Maar goed, als je er maar lekker op kunt beuken.
The Prodigy of Junkie XL is ook niet echt techno (zelfs niet een beetje). Maar goed, als je er maar lekker op kunt beuken.
0
geplaatst: 7 september 2010, 21:51 uur
Eerst even een lekker stampertje van Ophidian en Deceiver. Een van m'n favorieten uit dit jaar.
Ook een track uit dit jaar. Nog niet uitgebracht, maar komt nog wel. Prima track van Angerfist. Simpel maar wel krachtig en energiek.
Ook een track uit dit jaar. Nog niet uitgebracht, maar komt nog wel. Prima track van Angerfist. Simpel maar wel krachtig en energiek.
0
geplaatst: 8 september 2010, 09:59 uur
sinterklaas schreef:
Als ik beuken wil geef me dan maar Techno ala The Prodigy of Junkie XL.
Als ik beuken wil geef me dan maar Techno ala The Prodigy of Junkie XL.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Ok, dit dan maar

0
geplaatst: 16 september 2010, 21:00 uur
Had nog nooit van deze duitser gehoord. Schijnt vooral hardtechno te doen. Dit is een heerlijk nummer in elk geval. Ook de 3 remixen van die release zijn erg goed.
MinuPren - Time To Get Nasty.
MinuPren - Time To Get Nasty.
0
geplaatst: 1 december 2010, 21:53 uur
MinuPren - Time To Get Nasty. Beetje lange intro, maar opzich wel lekker
Lekkere Frenchcore track met een paar toffe samples (Yann Tierssen, MIA)
Moby door de Negative-A mangel
Een paar Legend Memorandum remixen van Void Sector
Lekkere Frenchcore track met een paar toffe samples (Yann Tierssen, MIA)
Moby door de Negative-A mangel
Een paar Legend Memorandum remixen van Void Sector
0
geplaatst: 7 december 2010, 22:28 uur
De track van DJ Japan is een prima track. Lief intro'tje gevolgd door wat lekkere Frenchcore. Al vind ik Radium o.i.d. toch beter (alleen de laatste tijd is hij wat minder). B-Positive is een heerlijke remix van het ook al geweldige nummer 'Feeling So Real'. Fantastische melodie en beukt hier ook lekker door.
Van Void Sector zij inderdaad erg goede remixen gemaakt. Van TOA is naast Solitude (van Ophidian) mijn favoriet. Assault van Nosferatu is ook erg fijn.
Ik kom net deze tegen van Promo, nog niet uitgebracht, komt waarschijnlijk op 'The Third Movement - 10 Years of Music EP'.
Weer een stukje werk waar Promo trots op mag zijn. Erg mooie melodie en goede breaks. De kicks zijn ook herkenbaar, deze mogen wel iets anders wat mij betreft. Maar toch een heerlijke track.
Ook dit is een onbetwiste favoriet van 2010 voor mij. Erg toffe bassline en voor een DNA track vrij snel en krachtig. Het origineel is ook goed, maar deze is net wat krachtiger.
Van Void Sector zij inderdaad erg goede remixen gemaakt. Van TOA is naast Solitude (van Ophidian) mijn favoriet. Assault van Nosferatu is ook erg fijn.
Ik kom net deze tegen van Promo, nog niet uitgebracht, komt waarschijnlijk op 'The Third Movement - 10 Years of Music EP'.
Weer een stukje werk waar Promo trots op mag zijn. Erg mooie melodie en goede breaks. De kicks zijn ook herkenbaar, deze mogen wel iets anders wat mij betreft. Maar toch een heerlijke track.
Ook dit is een onbetwiste favoriet van 2010 voor mij. Erg toffe bassline en voor een DNA track vrij snel en krachtig. Het origineel is ook goed, maar deze is net wat krachtiger.
0
lambf
geplaatst: 25 december 2010, 01:48 uur
Klinkt lekker Tieum stylo die laatste, niet verkeerd!
en wat fijne splitter
en wat fijne splitter

0
geplaatst: 26 december 2010, 13:44 uur
@Hellblazer
Radium is (samen met de Speedfreak) imo ook wel een van de betere frenchcore producers.
De remix van Ophidian is idd ook top.
De track van promo heeft wel een lekkere chaotische bass erin, vindt alleen 'dat tranceachtige' iets minder. De remix van Serious Issues is wel super vet. De vette Negative A kicks haal je er wel uit.
@lambf
Dat nummer van SFOB vindt ik wel ok, maar niet heel sterk..beetje een cliche melodielijn en synths.
Kreislaufstörung.. Beetje terror op zijn tijd is wel lekker, maar zal het zelf niet snel meer opzetten.
Hoef vandaag in ieder geval geen koffie meer te drinken tijdens het wakker worden.
Hardtech van Le Bask
Radium is (samen met de Speedfreak) imo ook wel een van de betere frenchcore producers.
De remix van Ophidian is idd ook top.
De track van promo heeft wel een lekkere chaotische bass erin, vindt alleen 'dat tranceachtige' iets minder. De remix van Serious Issues is wel super vet. De vette Negative A kicks haal je er wel uit.
@lambf
Dat nummer van SFOB vindt ik wel ok, maar niet heel sterk..beetje een cliche melodielijn en synths.
Kreislaufstörung.. Beetje terror op zijn tijd is wel lekker, maar zal het zelf niet snel meer opzetten.
Hoef vandaag in ieder geval geen koffie meer te drinken tijdens het wakker worden.
Hardtech van Le Bask
0
geplaatst: 24 februari 2011, 22:37 uur
Ik luister al sinds 1997 naar hardcore en vind het nog steeds te gek, al is mijn muzieksmaak wel wat breder geworden de laatste paar jaren.
Ook ga ik nu al iets langer dan 7,5 jaar naar feesten, dat is nog steeds wel leuk, maar toch heb ik alles zo'n beetje wel gezien.
De hardcore van nu vind ik wel wat minder geworden, mainstream hardcore is net iets te gelikt de laatste tijd. Het is niet slecht ofzo, maar het mist wel wat rauwheid. Industrial vind ik nog wel goed, ook al ben ik er geen groot fan van op zijn tijd is het weleens lekker om zoiets te horen voor de muzikale spijsvertering.
DJ D & Endymion - Mortal War
Dit vind ik nog steeds een erg goed nummer, het is langzaam, duister en rauw. Endymion en DJ D gingen toen samen tracks produceren die ze op elkaars labels hadden uitgebracht. Wild werd op Enzyme uitgebracht en Mortal War werd op Hardcore Blasters uitgebracht om elkaars label rechten te compenseren.
Tegenwoordig zie je dat ook niet veel meer helaas, bedrijfstechnisch gezien is dat niet altijd mogelijk omdat veel van die labels het niet toestaan dat ze dingen bij de concurrent uit brengen.
Ook ga ik nu al iets langer dan 7,5 jaar naar feesten, dat is nog steeds wel leuk, maar toch heb ik alles zo'n beetje wel gezien.
De hardcore van nu vind ik wel wat minder geworden, mainstream hardcore is net iets te gelikt de laatste tijd. Het is niet slecht ofzo, maar het mist wel wat rauwheid. Industrial vind ik nog wel goed, ook al ben ik er geen groot fan van op zijn tijd is het weleens lekker om zoiets te horen voor de muzikale spijsvertering.
DJ D & Endymion - Mortal War
Dit vind ik nog steeds een erg goed nummer, het is langzaam, duister en rauw. Endymion en DJ D gingen toen samen tracks produceren die ze op elkaars labels hadden uitgebracht. Wild werd op Enzyme uitgebracht en Mortal War werd op Hardcore Blasters uitgebracht om elkaars label rechten te compenseren.
Tegenwoordig zie je dat ook niet veel meer helaas, bedrijfstechnisch gezien is dat niet altijd mogelijk omdat veel van die labels het niet toestaan dat ze dingen bij de concurrent uit brengen.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 23:18 uur
Vandaag is het nieuwe Masters of Hardcore anthem bekend gemaakt en is geproduceerd door Dyprax, een artiest die in 2010 bekend is geworden en hij doet het erg goed onder de mainstream liefhebbers. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook een lekker energiek en feestelijk nummer vind. Origineel niet, maar dat verwacht je toch al niet van Masters of Hardcore.
Deze track hoorde ik ook een paar dagen geleden, klinkt ook erg goed. Toffe kicks en de DnB elementen zijn er goed in verwerkt. Lowroller is een alias van de al langer bekende DJ D-Tox.
Deze track hoorde ik ook een paar dagen geleden, klinkt ook erg goed. Toffe kicks en de DnB elementen zijn er goed in verwerkt. Lowroller is een alias van de al langer bekende DJ D-Tox.
0
geplaatst: 12 maart 2011, 22:17 uur
Mysteryland 1996 in Eindhoven was mijn 1e grote feest en ik vond het fantastisch!!! Sinds die tijd ben ik dan ook zeker een hardcore-fan. Ben naar zeer veel feesten geweest en als er een keer geen leuk feest was, was ik te vinden in Club X. Eind jaren ’90 luisterde ik bijna niks anders dan hardcore.
Tegenwoordig is mijn muzieksmaak een stuk uitgebreider en luister ik vanalles. Van Guus Meeuwis (tja, brabo he
) tot Rihanna tot Linkin Park en verder.
Maar ècht los gaan lukt toch alleen op hardcore. Ik ga nog steeds een aantal keer per jaar naar een groot feest. Heerlijk om een hele nacht te stampen. Keiharde bass, beetje melodie en af en toe wat lyrics erdoor heen en dan ben ik een tevreden mens.

Dit nummer behoort absoluut tot een van mijn favorieten
Tegenwoordig is mijn muzieksmaak een stuk uitgebreider en luister ik vanalles. Van Guus Meeuwis (tja, brabo he
) tot Rihanna tot Linkin Park en verder. Maar ècht los gaan lukt toch alleen op hardcore. Ik ga nog steeds een aantal keer per jaar naar een groot feest. Heerlijk om een hele nacht te stampen. Keiharde bass, beetje melodie en af en toe wat lyrics erdoor heen en dan ben ik een tevreden mens.

Dit nummer behoort absoluut tot een van mijn favorieten
0
geplaatst: 12 maart 2011, 22:30 uur
sinterklaas schreef:
Ik wil geen hardcore fans de grond in schoppen, maar ik snap echt niet wat er nou leuk is aan hardcore en ik snap hardcore fans ook voor geen meter.
Nee, ik ga je niet helemaal verrot schelden omdat je een andere muzieksmaak hebt......
Het is logisch dat niet iedereen van dezelfde muziek houdt? Dat jij hardcore ‘teringherrie’ vindt is prima, dat is JOUW mening. Maar IK vind die BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM (zoals je het omschrijft) nou eenmaal wel geweldig. Dat is dan toch ook prima?
Ik geef niks bijvoorbeeld niet veel om rapmuziek. Moet ik dan een topic over rap gaan opzoeken en daar een hoop gezeik posten met kortzichtig en beledigend commentaar over die muziek? Nee, dat doe ik niet. Ik heb er namelijk geen last van als anderen genieten van hun muziek. Net zo min als dat jij er last van hebt als ik sta te feesten!!!!
0
geplaatst: 16 maart 2011, 23:45 uur
Apocalypse Never van Pilldriver is ook een van mijn favoriete tracks, maar Marc Acardipane heeft zoveel goede klassiekers gemaakt onder zoveel verschillende aliassen.
Deze remix van Braincracking die Paul Elstak heeft gemaakt vind ik nog steeds erg goed, die wordt alleen veelste weinig gedraaid. Het origineel van Braincracking vind ik ook nog steeds goed, maar die is in de afgelopen 5 jaar wel kapot gedraaid op feesten waardoor de lol er wat sneller van af is.
Neophyte - Braincracking (DJ Pauls Totally Forze rmx) by partyfok on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Dit vind ik ook nog steeds een heerlijke klassieker die het nog steeds goed doet.
Deze remix van Braincracking die Paul Elstak heeft gemaakt vind ik nog steeds erg goed, die wordt alleen veelste weinig gedraaid. Het origineel van Braincracking vind ik ook nog steeds goed, maar die is in de afgelopen 5 jaar wel kapot gedraaid op feesten waardoor de lol er wat sneller van af is.
Neophyte - Braincracking (DJ Pauls Totally Forze rmx) by partyfok on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Dit vind ik ook nog steeds een heerlijke klassieker die het nog steeds goed doet.
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:57 uur
Het aankomend Nightmare anthem heeft producer Weapon X gemaakt, dit feest vind plaats op 23 april in de Ahoy te Rotterdam. Het thema van dit feest het Hell Awaits, naast de originele versie van dit anthem heeft een nieuwe producer Wasted Mind ook een remix gemaakt.
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:24 uur
Erg lekker anthem wat mij betreft. Wel redelijk standaard qua opbouw, maar dat maakt niet veel uit. Prima kick en de melodie is net als altijd gewoon dik in orde. De Wasted Mind remix is ook prima, maar haalt het voor mij niet bij de originele mix.
Er is ook nog een Social Suicide mix. Deze is wat steviger maar wel de minste van de drie. Qua stijl niet zo goed en lang niet zo sfeervol.
Er is ook nog een Social Suicide mix. Deze is wat steviger maar wel de minste van de drie. Qua stijl niet zo goed en lang niet zo sfeervol.
0
geplaatst: 11 april 2011, 20:05 uur
De kicks zijn wel vet, maar voor de rest te standaard wat mij betreft, vindt de remix wel beter te pruimen.
Dance Overdose
Dance Overdose

* denotes required fields.