menu

Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel

zoeken in:
Sietse
2 nummers van het nieuwe album Indite van Haarvöl






avatar van -SprayIt-
Luister de laatste dagen het album Keef Baker - Dry (2014) veel. Erg gevarieerd album, waarvan o.a. deze track er lekker in knalt:

time and raucous drums incorrigibly sliced | hymen records - hymen-records.bandcamp.com

avatar van Bardt1980
-SprayIt- schreef:
Luister de laatste dagen het album Keef Baker - Dry (2014) veel. Erg gevarieerd album, waarvan o.a. deze track er lekker in knalt:

time and raucous drums incorrigibly sliced | hymen records - hymen-records.bandcamp.com


Nice! Klinkt al wat meer in de richting van The Widnes Years. Na Het teleurstellende Pen Fifteen heb ik dit album min of meer wat links laten liggen. Toch maar eens aan beginnen na het horen van deze track.

avatar van DjERRO
vanaf 0.40 vind ik die drumloop niet lekker klinken. Hij probeert te varieren, Daarna komt het weer goed maar overall een redelijk goed rommeltje.

avatar van orbit
Hier ook een link naar het in hetzelfde jaar uitgebrachte Barren: Destroyers (Original Mix) by Keef Baker on Beatport

Zeker een leuk plaatje, maar Widnes Years zit er niet in qua niveau.

Dag muziekliefhebbers! Is dit ook een forum waar mensen zelf muziek maken?

avatar van DjERRO



Iets anders

avatar van -SprayIt-
Zou fout, maar zo goed. Vooral erg lekker!

Etienne de Crécy - Super Discount 3 (2015)

avatar van andnino
Kodomo - Patterns & Light (2014)

Sfeervolle IDM die richting trip hop gaat

Kodomo - Red Giant - YouTube

Hele album is te beluisteren (en aan te schaffen) via Bandcamp: Patterns & Light | kodomo - kodomo.bandcamp.com


avatar van Cellulord
https://f4.bcbits.com/img/a1394350978_10.jpg
33EMYBW - Arthropods (SVBKVLT, 2019) bandcamp

Vooruitstrevende experimenteele club muziek. Electronica voor de avontuurlijke luisteraar.
Binnenkort ook op festivals zoals, rewire en dekmantel.

avatar van Cellulord
https://f4.bcbits.com/img/a2082088332_10.jpg
Lee Gamble - Exhaust EP (2019) bandcamp
Nog meer vrijzinnig en vooruitstrevende electronica.
De beste EP die me ter oore kwam in 2019.

En toevallig (?) speelt de beste man ook op rewire en dekmantel

avatar van Jazper
Dit topic mag anders ook best eens afgestoft.

Dit is wat mij betreft een voortreffelijk album.
LAURIN HUBER - Dog Mountain | Laurin Huber | Hallow Ground - hallowground.bandcamp.com



Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.