Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2011, 21:33 uur
Inderdaad een lekker pruttelmuziekje. In gedachte zie ik de koffie door het filter stromen terwijl de aroma door het huis gaat. Prettige muziek en een dikke voldoende waard.
0
geplaatst: 15 november 2011, 11:17 uur
Ik weet dat de meeste van jullie al lang bekend zijn met Proem. Maar als we het dan toch over lekkere pruttelmuziek hebben dan wil ik jullie deze ook niet onthouden 

0
geplaatst: 20 november 2011, 23:05 uur
"If I could offer you only one tip for the future,... Sunscreen would be IT." 

0
Ponty Mython
geplaatst: 30 november 2011, 22:22 uur
Volledig beatloze acid techno van het nieuwe album van terug van weggeweest: de Atari Teenage Riot:
0
magic spells
geplaatst: 2 december 2011, 22:42 uur
Iemand die RaveOurSouls of Goldfox kent? Limburgse top Old Skool Rave/Acid 
Vond alleen een live stukje.

0
geplaatst: 3 december 2011, 09:41 uur
magic spells schreef:
(embed)

(embed)
Ik ken het niet maar na het kijken van dit videootje kan ik wel zeggen dat ik daar niet rouwig om ben.
0
geplaatst: 3 december 2011, 14:40 uur
Deze producer uit Zweden vrij recent ontdekt en tot nu toe onder de indruk van zijn producties:
0
magic spells
geplaatst: 3 december 2011, 16:40 uur
jurado schreef:
Ik ken het niet maar na het kijken van dit videootje kan ik wel zeggen dat ik daar niet rouwig om ben.
(quote)
Is anders zeer leuk om op te dansen
0
geplaatst: 5 december 2011, 10:10 uur
magic spells schreef:
Is ook gewoon erg leuk, maar met dit soort plaatjes moet je hier vooral niet komen aanzetten

0
magic spells
geplaatst: 5 december 2011, 21:12 uur
Onderhond schreef:
Is ook gewoon erg leuk, maar met dit soort plaatjes moet je hier vooral niet komen aanzetten
(quote)
Waarom niet dan?
Als ik dan moet kiezen tussen dubstep en rave weet ik wel wat kiezen hoor

0
Sietse
geplaatst: 7 december 2011, 18:48 uur
magic spells schreef:
Waarom niet dan?
(quote)
Waarom niet dan?
Maar dan kun je ook voor kwaliteitsrave kiezen...
Ik vind beide trouwens saai, maar goed. Dat moge bekend zijn.
0
geplaatst: 19 december 2011, 23:27 uur
Ik kwam dit tegen, vind het een erg lekker plaatje....heb de cd al besteld. Van Hollandse bodem trouwens...
Morpheusz - Between the barriers of reality.
Morpheusz - Between the barriers of reality.
0
geplaatst: 20 december 2011, 19:12 uur
@Bakema NL
Wat een geweldig nummer!!! Hier ga ik meer van opzoeken!! Thanks!
0
geplaatst: 20 december 2011, 21:09 uur
Bakema NL, check Kitaro's platen eens van de jaren 70-80, je komt uit op net hetzelfde resultaat.
0
geplaatst: 20 december 2011, 21:30 uur
Luminal schreef:
@Bakema NL
(embed)
@Bakema NL
(embed)
Ok dan ! Ik zal jouw bijdrage ook beluisteren, maar zit nu op mobiel even....
Edit.....dat Pianochocolate klinkt zeker niet verkeerd.

Supernormal schreef:
Bakema NL, check Kitaro's platen eens van de jaren 70-80, je komt uit op net hetzelfde resultaat.
Kitaro ken ik wel, maar nooit echt verder in verdiept eigenlijk....wordt eens tijd misschien.

0
geplaatst: 22 december 2011, 22:54 uur
Klinkt op zich niet verkeerd. Maar het wordt verder nergens spannend, begint en eindigt. Jammer, want het begint lekker, beetje dreigend zelfs, maar gaat daar dan niet verder.
Slechts mijn mening natuurlijk, Ponty Mython vond mijn Morpheusz bijdrage weer slaapverwekkend, waar ik het een heerlijk nummer vind.
Slechts mijn mening natuurlijk, Ponty Mython vond mijn Morpheusz bijdrage weer slaapverwekkend, waar ik het een heerlijk nummer vind.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 03:53 uur
Aangezien ik al jaren een grote fan ben van Joel Tammik en hij onder een alias (Rajaleidja) onlangs (6 januari 2012) een nieuw album heeft uitgebracht.
Rajaleidja
Binnenkort zal ik een stukje bij dat album schrijven, voor nu het laatste nummer hieronder.
Rajaleidja
Binnenkort zal ik een stukje bij dat album schrijven, voor nu het laatste nummer hieronder.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 22:56 uur
Morpheusz: interessant, boeiende combinatie van genres. maar wel een beetje kitscherig.
Pianochocolate: aanvankelijk grappig, vrolijk, maar erg eentonig. Mag wel wat variatie in
Anodyne: Gave sfeer, maar inderdaad: wat meer ontwikkeling in het nummer was niet weg geweest.
The New Division en Rajaleidja zijn mij allebei heel erg goed bevallen, daar ga ik wellicht nog eens meer van opzoeken!
Pianochocolate: aanvankelijk grappig, vrolijk, maar erg eentonig. Mag wel wat variatie in
Anodyne: Gave sfeer, maar inderdaad: wat meer ontwikkeling in het nummer was niet weg geweest.
The New Division en Rajaleidja zijn mij allebei heel erg goed bevallen, daar ga ik wellicht nog eens meer van opzoeken!
0
geplaatst: 18 januari 2012, 13:39 uur
fijne stukken met Rajaleidja als dikke uitschieter voor mij, wat mooi
* denotes required fields.