MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel

zoeken in:
Inderdaad een lekker pruttelmuziekje. In gedachte zie ik de koffie door het filter stromen terwijl de aroma door het huis gaat. Prettige muziek en een dikke voldoende waard.

Ik weet dat de meeste van jullie al lang bekend zijn met Proem. Maar als we het dan toch over lekkere pruttelmuziek hebben dan wil ik jullie deze ook niet onthouden

"If I could offer you only one tip for the future,... Sunscreen would be IT."

Ponty Mython
Volledig beatloze acid techno van het nieuwe album van terug van weggeweest: de Atari Teenage Riot:

magic spells
Iemand die RaveOurSouls of Goldfox kent? Limburgse top Old Skool Rave/Acid

Vond alleen een live stukje.

magic spells schreef:
(embed)
Vond alleen een live stukje.

Ik ken het niet maar na het kijken van dit videootje kan ik wel zeggen dat ik daar niet rouwig om ben.

Deze producer uit Zweden vrij recent ontdekt en tot nu toe onder de indruk van zijn producties:

magic spells
jurado schreef:
(quote)

Ik ken het niet maar na het kijken van dit videootje kan ik wel zeggen dat ik daar niet rouwig om ben.

Is anders zeer leuk om op te dansen

magic spells schreef:

Is ook gewoon erg leuk, maar met dit soort plaatjes moet je hier vooral niet komen aanzetten

magic spells
Onderhond schreef:
(quote)

Is ook gewoon erg leuk, maar met dit soort plaatjes moet je hier vooral niet komen aanzetten

Waarom niet dan?
Als ik dan moet kiezen tussen dubstep en rave weet ik wel wat kiezen hoor

tuktak
kwaliteitsscratches daaro

Sietse
magic spells schreef:
(quote)

Waarom niet dan?
Als ik dan moet kiezen tussen dubstep en rave weet ik wel wat kiezen hoor

Maar dan kun je ook voor kwaliteitsrave kiezen...

Ik vind beide trouwens saai, maar goed. Dat moge bekend zijn.

Een track van 1 van de tofste albums van 2011 imo.

Ik kwam dit tegen, vind het een erg lekker plaatje....heb de cd al besteld. Van Hollandse bodem trouwens...

Morpheusz - Between the barriers of reality.

Ponty Mython
Slaapopwekkend nummer.

@Bakema NL

Wat een geweldig nummer!!! Hier ga ik meer van opzoeken!! Thanks!

Bakema NL, check Kitaro's platen eens van de jaren 70-80, je komt uit op net hetzelfde resultaat.

Luminal schreef:
@Bakema NL

Wat een geweldig nummer!!! Hier ga ik meer van opzoeken!! Thanks!

(embed)

Ok dan ! Ik zal jouw bijdrage ook beluisteren, maar zit nu op mobiel even....

Edit.....dat Pianochocolate klinkt zeker niet verkeerd.

Supernormal schreef:
Bakema NL, check Kitaro's platen eens van de jaren 70-80, je komt uit op net hetzelfde resultaat.

Kitaro ken ik wel, maar nooit echt verder in verdiept eigenlijk....wordt eens tijd misschien.

Klinkt op zich niet verkeerd. Maar het wordt verder nergens spannend, begint en eindigt. Jammer, want het begint lekker, beetje dreigend zelfs, maar gaat daar dan niet verder.
Slechts mijn mening natuurlijk, Ponty Mython vond mijn Morpheusz bijdrage weer slaapverwekkend, waar ik het een heerlijk nummer vind.

JanBetonde2e

Aangezien ik al jaren een grote fan ben van Joel Tammik en hij onder een alias (Rajaleidja) onlangs (6 januari 2012) een nieuw album heeft uitgebracht.
Rajaleidja
Binnenkort zal ik een stukje bij dat album schrijven, voor nu het laatste nummer hieronder.

Morpheusz: interessant, boeiende combinatie van genres. maar wel een beetje kitscherig.
Pianochocolate: aanvankelijk grappig, vrolijk, maar erg eentonig. Mag wel wat variatie in
Anodyne: Gave sfeer, maar inderdaad: wat meer ontwikkeling in het nummer was niet weg geweest.
The New Division en Rajaleidja zijn mij allebei heel erg goed bevallen, daar ga ik wellicht nog eens meer van opzoeken!

Mooi stuk muziek tangmaster. Vier sterren op de MusicMeter.

fijne stukken met Rajaleidja als dikke uitschieter voor mij, wat mooi

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.