Genres / Rock / Onbekende bandjes / artiesten
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2011, 09:29 uur
Even voorstellen aan mijn band Saille :
Saille is een symfonisch black metal band in de stijl van Tartaros, Limbonic Art enz...
Na een jaar muziek en teksten schrijven, en het zoeken naar verschillende muzikanten zijn we in de herfst/winter 2009-2010 in de Shumcot studio ons eerst album "Irreversible Decay" te gaan opnemen.
“Irreversible Decay” komt uit als special limited edition Digipack rond maart 2011 op Code666 Records.
Video van een nummer van op de cd : Maere
Website : Saille - Black Metal
of via Facebook / Myspace
Saille is een symfonisch black metal band in de stijl van Tartaros, Limbonic Art enz...
Na een jaar muziek en teksten schrijven, en het zoeken naar verschillende muzikanten zijn we in de herfst/winter 2009-2010 in de Shumcot studio ons eerst album "Irreversible Decay" te gaan opnemen.
“Irreversible Decay” komt uit als special limited edition Digipack rond maart 2011 op Code666 Records.
0
geplaatst: 5 januari 2011, 15:14 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Nieuwe Band die HipHop/Rock combineert? ... Fresh..:
Jo mensen,
Ik zag deze A'dam Noord band live en het is zeker dope, gewoon fresh, origineel, zo voelde ik dat wel.
Dus check het out, ze zijn nu nog niet zo bekend maar vind dat ze meer verdienen en ben
benieuwd wat jullie ervan vinden. dit is de site van ze met audio die ik heb gevonden:
www.tdtmcm.com staat voor The Dont Touch My Croque Monsieurs
en let wel, dit is dus een band, geen elektronisch blabla, gewoon allemaal for real.
Latas,
H
Jo mensen,
Ik zag deze A'dam Noord band live en het is zeker dope, gewoon fresh, origineel, zo voelde ik dat wel.
Dus check het out, ze zijn nu nog niet zo bekend maar vind dat ze meer verdienen en ben
benieuwd wat jullie ervan vinden. dit is de site van ze met audio die ik heb gevonden:
www.tdtmcm.com staat voor The Dont Touch My Croque Monsieurs
en let wel, dit is dus een band, geen elektronisch blabla, gewoon allemaal for real.
Latas,
H
0
geplaatst: 11 maart 2011, 20:41 uur
Rival Sons
Eventjes voorstellen: een hele lading Led Zeppelin, ietwat Beatles, een snufje The Doors en een sausje van soul, rhythm & blues. En dat alles in een modern klinkend jasje; moddervette bas, heftige drums, scheurende gitaar en een dijk van een zanger!
In januari van dit jaar is hun EP Rival Sons verschenen en beschikbaar gemaakt via iTunes. Vier overweldigende blues-rock songs die je de ballen uit je broek blazen, een prachtig gevoelig akoestisch nummer en een schitterende klassieke rock-ballad. Overtuigende nummers met keiharde rock-gitaren, opzwepende zanglijnen, spannende drums en spetterende bas-riffs. Alles is heet aan deze band!
Rival Sons komt uit Californië en 9 mei verschijnt bij Earache Records hun nieuwe CD Pressure And Time. De band bestaat uit: Jay Buchanan (vocalen), Scott Holiday (gitaar), Robin Everhart (bas) en Miley (drums). Ieder bandlid heeft zijn eigen muzikale voorkeuren, waardoor de band zo’n eigen geluid heeft ontwikkeld. Toch valt er in ieder nummer veel te herkennen aan invloeden, waardoor de muziek iets heel vertrouwds krijgt. Liefhebbers van klassieke rock kunnen hun hart ophalen: Rival Sons hebben het in zich om de wereld te veroveren.
Ik heb deze tekst van ergens anders gehaald maar ik kan het gewoon niet beter omschrijven.
EP is hier te beluisteren
Eventjes voorstellen: een hele lading Led Zeppelin, ietwat Beatles, een snufje The Doors en een sausje van soul, rhythm & blues. En dat alles in een modern klinkend jasje; moddervette bas, heftige drums, scheurende gitaar en een dijk van een zanger!
In januari van dit jaar is hun EP Rival Sons verschenen en beschikbaar gemaakt via iTunes. Vier overweldigende blues-rock songs die je de ballen uit je broek blazen, een prachtig gevoelig akoestisch nummer en een schitterende klassieke rock-ballad. Overtuigende nummers met keiharde rock-gitaren, opzwepende zanglijnen, spannende drums en spetterende bas-riffs. Alles is heet aan deze band!
Rival Sons komt uit Californië en 9 mei verschijnt bij Earache Records hun nieuwe CD Pressure And Time. De band bestaat uit: Jay Buchanan (vocalen), Scott Holiday (gitaar), Robin Everhart (bas) en Miley (drums). Ieder bandlid heeft zijn eigen muzikale voorkeuren, waardoor de band zo’n eigen geluid heeft ontwikkeld. Toch valt er in ieder nummer veel te herkennen aan invloeden, waardoor de muziek iets heel vertrouwds krijgt. Liefhebbers van klassieke rock kunnen hun hart ophalen: Rival Sons hebben het in zich om de wereld te veroveren.
Ik heb deze tekst van ergens anders gehaald maar ik kan het gewoon niet beter omschrijven.
EP is hier te beluisteren
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 maart 2011, 20:46 uur
Rival Sons op Werchter.
Echt onbekend zullen ze dan wel niet zijn 
Echt onbekend zullen ze dan wel niet zijn 
0
geplaatst: 11 maart 2011, 20:54 uur
Als er nog niemand op hun album en hun EP gestemd heeft neem ik aan dat ze redelijk onbekend zijn hier.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 21:05 uur
Saille schreef:
(embed)
(embed)
Dat nummer klinkt echt goed! Bovendien vind ik Code666 Records een erg goed muzieklabel, Negura Bunget vind ik o.a. erg goed.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 21:23 uur
Saille schreef:
(embed)
Welke van de leden ben jij? Klinkt trouwens erg sterk!Even voorstellen aan mijn band Saille :
(embed)
0
geplaatst: 9 april 2011, 03:57 uur
Na het zien van de film Chloe met Amanda Seyfried. Ontdekte ik het bandje Raised by Swans. Ik vind ze behoorlijk goed maar kan nergens in de winkels hun albums vinden. Ik vind het ook erg jammer dat ze niet op deze site staan.
Iemand tips?
Iemand tips?
0
geplaatst: 11 april 2011, 13:48 uur
Hallo, wij zijn een beginnende band uit enschede.
We willen graag onze muziek ter ore brengen!
Feedback, negatief of positief, is altijd welkom!
Onze nummers
Onze Website
We willen graag onze muziek ter ore brengen!
Feedback, negatief of positief, is altijd welkom!
Onze nummers
Onze Website
0
geplaatst: 13 april 2011, 09:57 uur
Wij zijn een poppy post-rock bandje
YouTube - Red Coda - Now That The Water Is Still
YouTube - Red Coda - Tracking the red lines
allemaal nog tieners
YouTube - Red Coda - Now That The Water Is Still
YouTube - Red Coda - Tracking the red lines
allemaal nog tieners
0
geplaatst: 13 april 2011, 10:50 uur
Youth Pictures Of Florence Henderson: wegdromende post-rock muziek
0
geplaatst: 26 mei 2011, 18:37 uur
Deze Black/Crust band: Shadows | Embers - embers.bandcamp.com met een vrouwelijke screamer. Niceee!
0
geplaatst: 26 mei 2011, 19:05 uur
Klinkt inderdaad lekker, ThirdEyedCitizen. Toch maar eens het complete album via Bandcamp downloaden. Bandcamp is echt een superplatform voor opkomende bands net als Soundcloud. Geweldige geluidskwaliteit in tegenstelling tot Myspace. 

0
geplaatst: 6 juni 2011, 17:24 uur
Ik heb al een filmpje van ze gepost in het YouTube.com topic, en na ze te hebben gegoogled op hun site terecht gekomen:
Praise The Hero - praisethehero.nl (check bij Media --> Video)
Ze komen hier uit de buurt (midden-west brabant). Ik kan er veel invloeden in terug horen van andere bands. Wat vinden jullie?
Praise The Hero - praisethehero.nl (check bij Media --> Video)
Ze komen hier uit de buurt (midden-west brabant). Ik kan er veel invloeden in terug horen van andere bands. Wat vinden jullie?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 17:44 uur
Gaat iemand nu EINDELIJK!!! ook eens stemmen op dit album....
Rain for a Day - Elemental (2004)
Al jaren geniet ik met volle teugen van dit prachtige album..... maar blijkbaar is het niet bekend bij wie dan ook?
Rain for a Day - Elemental (2004)
Al jaren geniet ik met volle teugen van dit prachtige album..... maar blijkbaar is het niet bekend bij wie dan ook?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 18:39 uur
ff snel Frailty beluister, erg erg erg mooi horned Reaper...
Zou graag in het genre rock met vrouwelijke vocals deze willen delen.. mooie opbouw met prachtige schreeuw!!
Zou graag in het genre rock met vrouwelijke vocals deze willen delen.. mooie opbouw met prachtige schreeuw!!
0
geplaatst: 6 juni 2011, 19:42 uur
phantasia dankje
Wat een prachtig mooi nummer! .... O+
Oh mijn god!
Wat een prachtig mooi nummer! .... O+
Oh mijn god!

0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:38 uur
0
geplaatst: 7 juni 2011, 22:26 uur
Punk:
YouTube - No Strings Left - 06 - Manage your beauty (Olvidate)
Stoner/Destert
YouTube - THE GRAND ASTORIA - The Man. The Sun. The Desert
Zijn serieus goeie bands
YouTube - No Strings Left - 06 - Manage your beauty (Olvidate)
Stoner/Destert
YouTube - THE GRAND ASTORIA - The Man. The Sun. The Desert
Zijn serieus goeie bands

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 juni 2011, 19:39 uur
Britpop / Echo & the Bunnymen invloeden
Synthi-wave
Verder veel onbekende bandjes in dit topic link.
Eerste ronde is voorbij zijn nu bezig met de tussenronde.
Voorwaarde was max 20 stemmen op MuMe
Synthi-wave
Verder veel onbekende bandjes in dit topic link.
Eerste ronde is voorbij zijn nu bezig met de tussenronde.
Voorwaarde was max 20 stemmen op MuMe
0
geplaatst: 16 juli 2011, 15:00 uur
Ik kan het niet echt zeggen welk genre, maar KnackFocus heeft het over een plaat op het”grensgebied van indiefolk à la Bon Iver en gospelrock à la Arcade Fire”
0
geplaatst: 26 juli 2011, 00:51 uur
Ik wil graag dit bandje delen, klinkt een beetje blues achtig, oldskool, met gitaarifjes:
rocknroll
rocknroll
0
geplaatst: 1 september 2011, 19:08 uur
Voor de fans van bluesrock à la The Black Keys; The Blackwater Fever
YouTube - The Blackwater Fever 'Better Off Dead' Music Video
YouTube - The Blackwater Fever 'Better Off Dead' Music Video
* denotes required fields.