Genres / Rock / Dé Ultieme Metalband
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 23:27 uur
Nine Inch Nails?
...en de kans is wel erg groot dat Tool wint lijkt me, je kunt dit lijstje trouwens beter zo even in een nieuw topic posten lijkt me
...en de kans is wel erg groot dat Tool wint lijkt me, je kunt dit lijstje trouwens beter zo even in een nieuw topic posten lijkt me
0
DutchViking
geplaatst: 9 april 2006, 23:29 uur
Nine Inch Nails zou ook kunnen. Ik zat te twijfelen, maar nu je het zegt... ik zal 'm toevoegen.
0
geplaatst: 9 april 2006, 23:39 uur
Himsa
Dry Kill Logic
Thin Lizzy?
Katatonia
In The Woods...
Skid Row
Scar Symmetry
Sabaton
Raunchy
Sworn Enemy
Dry Kill Logic
Thin Lizzy?
Katatonia
In The Woods...
Skid Row
Scar Symmetry
Sabaton
Raunchy
Sworn Enemy
0
DutchViking
geplaatst: 9 april 2006, 23:41 uur
Skid Row? Daar zijn er twee van. Bedoel je de band van Gary Moore?
0
geplaatst: 9 april 2006, 23:46 uur
yeps
Doe die andere dan ook maar gelijk
, ken ik niet overigens
Doe die andere dan ook maar gelijk
, ken ik niet overigens
0
geplaatst: 16 april 2006, 22:17 uur
Mijn ultieme metalband is ook Metallica. Zoals vele andere gebruikers ben ik door hen in het metal genre beland. Na mijn eerste album, Master of Puppets, was ik al meteen verslaafd aan hun muziek, en vooral aan de heel goeie stem van James Hetfield. Maar naast de zang, vind ik de drums van Lars Ulrich ook uitstekend. Na Master of Puppets kocht ik ...And Justice For All. Dit gooide alle remmen los. Ik kocht de albums van Metallica aan de lopende band. Kill 'Em All, hun debuutalbum vond ik onder het niveau van hun andere albums.(uitgezonderd 1991 - ...) The Black Album vind ik het beste album van Metallica. Met klassiekers als Enter Sandman, Master of Puppets, ...And Justice For All,... verdient Metallica toch een plaatsje in de eregallerij van de Metal.
(Misschien zijn sommige mensen het hier niet met me eens, vanwege de sterk in kwaliteit gezakte albums de laatste jaren, maar dat neemt ook niet weg dat Metallica toch zeker 4 prachtige albums heeft uitgebracht)
Ziezo, tot hier de preek van xplorer over Metallica.

(Misschien zijn sommige mensen het hier niet met me eens, vanwege de sterk in kwaliteit gezakte albums de laatste jaren, maar dat neemt ook niet weg dat Metallica toch zeker 4 prachtige albums heeft uitgebracht)
Ziezo, tot hier de preek van xplorer over Metallica.

0
geplaatst: 22 april 2006, 17:46 uur
Slipknot. 
Metallica is ook wel goed, maar ik vind hun nummers wat aan de lange kant...

0
geplaatst: 22 april 2006, 17:52 uur
Een nummer kan niet lang genoeg duren zolang je maar zo creatief was als Metallica in de jaren '80.
0
lambf
geplaatst: 23 april 2006, 13:55 uur
mijn Ultieme Metalband
met mannelijke zanger:
Meshuggah

met vrouwelijke zangeres:
Otep
met mannelijke zanger:
Meshuggah

met vrouwelijke zangeres:
Otep

0
lambf
geplaatst: 23 april 2006, 20:59 uur
helemaal mijn favoriete grindband erbij tezetten:
Agoraphobic Nosebleed
Agoraphobic Nosebleed

0
geplaatst: 24 april 2006, 14:06 uur
Als Def Leppard, Kiss en AC/DC er in staan (toch niet echt metal voor mij), dan zou ook Motley Crue niet mogen ontbreken.
En laten we Coroner natuurlijk niet vergeten!!
De ultieme metalband noemen is niet gemakkelijk, maar moest bv Testament, Opeth, Megadeth, Nevermore, Arch Enemy, Coroner of Bolt Thrower het halen, ik zou er geen probleem mee hebben.
Maar laat het alstublieft niet Tool of Dillinger Escape Plan worden!
En laten we Coroner natuurlijk niet vergeten!!
De ultieme metalband noemen is niet gemakkelijk, maar moest bv Testament, Opeth, Megadeth, Nevermore, Arch Enemy, Coroner of Bolt Thrower het halen, ik zou er geen probleem mee hebben.
0
DutchViking
geplaatst: 24 april 2006, 17:11 uur
ravenstein schreef:
Als Def Leppard, Kiss en AC/DC er in staan (toch niet echt metal voor mij), dan zou ook Motley Crue niet mogen ontbreken.
De metal knock-out is al gespeeld, mét Motley Crue. Inderdaad, het is te betwisten of Def Leppard, Kiss en AC/DC metalbands zijn. Def Leppard is in ieder geval wel ooit als metalband begonnen (en was een van de belangrijkste bands van de NWOBHM begin jaren '80).
ravenstein schreef:
Ik kan je gerust stellen, Tool als Dillinger Escape Plan hebben beide niet gewonnen
De finale werd gewonnen door Metallica, de tegenstander daarin was Sepultura. In dit topic staan alle deelnemende bands en uitslagen.
0
geplaatst: 25 april 2006, 11:28 uur
Als de metal knock-out al gespeeld is, wat gaan we nu dan spelen?
0
fastpulseboy
geplaatst: 25 april 2006, 21:17 uur
die zijn er een aantal. en dan denk ik vooral aan die metal bands die een karikatuur van zichzelf zijn.
metallica bovenaan?
metallica bovenaan?
0
geplaatst: 30 april 2006, 20:43 uur
Sanderkeuh schreef:
Slipknot.
Slipknot.

0
geplaatst: 3 mei 2006, 22:56 uur
Er is voor mij maar een top metal band: Motörhead, niet moeilijk doen.. Beuken!!!
0
geplaatst: 25 mei 2006, 08:53 uur
Dé ultieme metalband is voor mij Iron Maiden. Het is één van de weinige metalbands die ik echt leuk/goed vind. Vooral hun teksten spreken mij aan, en ik vind hun gitaarsolo's echt geweldig 

0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:03 uur
Death Metal: Morbid Angel
Grindcore: Carcass
Trash Metal: Slayer
Metal: Iron Maiden (niet mijn favoriet, maar wel een band die alles heeft) en Metallica (kan je niet omheen eigenlijk)
Industrial: Ministry

Grindcore: Carcass
Trash Metal: Slayer

Metal: Iron Maiden (niet mijn favoriet, maar wel een band die alles heeft) en Metallica (kan je niet omheen eigenlijk)
Industrial: Ministry

0
geplaatst: 9 juni 2006, 23:22 uur
Metallica
Sepultura
Slayer
Biohazard
Iron Maiden
Judas Priest
Black Sabbath
Def Leppard
Motorhead
Megadeth
Fear Factory
Sepultura
Slayer
Biohazard
Iron Maiden
Judas Priest
Black Sabbath
Def Leppard
Motorhead
Megadeth
Fear Factory
0
geplaatst: 12 juni 2006, 21:00 uur
Meshuggah
Sepultura
Dillinger Escape Plan
In Flames
Cynic
Death
Neurosis
Cult Of Luna
Pelican
The Haunted
Burst
Mastodon
Suffocation
Cephalic Carnage
High On Fire
Sleep
Sunn O)))
Khanate
Dying Fetus
The Locust
Chimaira
...
Sepultura
Dillinger Escape Plan
In Flames
Cynic
Death
Neurosis
Cult Of Luna
Pelican
The Haunted
Burst
Mastodon
Suffocation
Cephalic Carnage
High On Fire
Sleep
Sunn O)))
Khanate
Dying Fetus
The Locust
Chimaira
...
0
godlydevil7
geplaatst: 23 juni 2006, 18:48 uur
met vrouwelijke vocalen: Arch Enemy,
met mannelijke vocalen: Opeth, Cradle of Filth
heerlijk om naar te luisteren(en natuurlijk mee te grunten)
met mannelijke vocalen: Opeth, Cradle of Filth
heerlijk om naar te luisteren(en natuurlijk mee te grunten)
0
geplaatst: 9 juli 2006, 22:50 uur
Cloudscape, cloudscape is echt zooooo mooi, de muziek spreekt mij heel erg aan, ik heb eigenlijk nog nooit iets gehoord wat er op lijkt (t zal er vast wel zijn maar ik ken t dus niet)
0
geplaatst: 16 juli 2006, 23:32 uur
Korn is toch wel mijn favoriet. T is zon beetje de enige band die een soort van pop metal maakt die daardoor wat toegankelijker is voor het brede publiek. Vette band, coole zanger, instrumenteel msgien een beetje standaart maar et luistert wel fijn weg dus dan doet dat er niet toe naar mijn mening.
k ben nu tool aan t luisteren. Ik ken er nog te weinig van om te oordelen hoe goed deze metal band is maar daar kom ik dan nog op terug
k ben nu tool aan t luisteren. Ik ken er nog te weinig van om te oordelen hoe goed deze metal band is maar daar kom ik dan nog op terug

0
geplaatst: 20 juli 2006, 00:33 uur
Deep Purple(70's heavy metal)
effe kijken hoor, ehhmmm, zeker weten Finntroll.
effe kijken hoor, ehhmmm, zeker weten Finntroll.
* denotes required fields.