Genres / Rock / Beste rockband?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2006, 15:27 uur
moeilijk, enorm moeilijk vooral omdat enorm veel goede groepen rock spelen, in de running blijven voor eeuwig; pink floyd (ja sommigen zien dit niet echt als rock maar toch...) dire straits, led zeppelin, ... en nog vele andere die ik momenteel vergeet
0
Jornaquin
geplaatst: 1 november 2006, 19:47 uur
Sticky Joshua schreef:
Jullie lezen allen niet wat ik als eerste heb gezegd, ik zei namelijk ze hebben namelijk NIET VOOR NIETS het meeste geld verdiend...opbrengsten uit verkochte platen uit concerten enzovoorts..Ik baseer de beste rockband namelijk daar op!!!
Je kunt niet zeggen qua muziek wie de beste rockband is ooit geweest of nog steeds daarvoor verschillen smaken veel te veel..Dus moet je andere argumenten hanteren ik gebruik deze
Dus Klmpie denk eerst eens na over iemands argumentatie voordat je lollig probeert te doen...
En Omayyad ik hoop dat ik nu wel duidelijk genoeg ben geweest??
Jullie lezen allen niet wat ik als eerste heb gezegd, ik zei namelijk ze hebben namelijk NIET VOOR NIETS het meeste geld verdiend...opbrengsten uit verkochte platen uit concerten enzovoorts..Ik baseer de beste rockband namelijk daar op!!!
Je kunt niet zeggen qua muziek wie de beste rockband is ooit geweest of nog steeds daarvoor verschillen smaken veel te veel..Dus moet je andere argumenten hanteren ik gebruik deze
Dus Klmpie denk eerst eens na over iemands argumentatie voordat je lollig probeert te doen...
En Omayyad ik hoop dat ik nu wel duidelijk genoeg ben geweest??
Ben jij toevallig familie van Bob Cremers

0
Jornaquin
geplaatst: 1 november 2006, 21:03 uur
Is inderdaad een kwalijke zaak, toch wel een beetje een cult held die Bob.
0
geplaatst: 8 november 2006, 22:36 uur
Mcphisto schreef:
Let ook eens op Amplifier en Oceansize!!!
Let ook eens op Amplifier en Oceansize!!!
Amplifier is support bij Opeth volgende maand, de moeite waard?
0
geplaatst: 8 november 2006, 22:39 uur
Absoluut, ik zou zeker op tijd zijn voor het voorprogramma.
Afgelopen zaterdag gezien in Den Bosch, geweldig concert!
Afgelopen zaterdag gezien in Den Bosch, geweldig concert!
0
geplaatst: 17 november 2006, 05:37 uur
Ik denk dat in dit topic vaak de "beste" met de "grootste" rockband wordt verward. Beste is toch een zwaar subjectief begrip terwijl grootste eigenlijk meetbaar zou moeten zijn (aantals fans, verkochte CD's, aantal platen etc.)
De objectief beste rockband allertijden moet nog opgericht worden. Op het moment dat we allen in een totalitaire maatschappij leven waarbij onze smaak genetisch gemanipuleerd en ge-unificieert is, zou dat vastgelegd kunnen worden (Gattaca...).
Ik was al begonnen aan een argumentatie om mijn subjectief beste rockband te noemen. Maar eigenlijk wil ik dat niet bepalen. Geen enkele band verdient bij mij de status beste. Dat verandert namelijk van plaat tot plaat en evolueert met mijn smaak.
De objectief beste rockband allertijden moet nog opgericht worden. Op het moment dat we allen in een totalitaire maatschappij leven waarbij onze smaak genetisch gemanipuleerd en ge-unificieert is, zou dat vastgelegd kunnen worden (Gattaca...).
Ik was al begonnen aan een argumentatie om mijn subjectief beste rockband te noemen. Maar eigenlijk wil ik dat niet bepalen. Geen enkele band verdient bij mij de status beste. Dat verandert namelijk van plaat tot plaat en evolueert met mijn smaak.
0
mugken
geplaatst: 24 november 2006, 10:32 uur
mugken schreef:
Persoonlijk JUDAS PRIEST en IRON MAIDEN.
Persoonlijk JUDAS PRIEST en IRON MAIDEN.
Oeps een rock band,dan tog de peppers,Rolling Stones,Van Morrison.
0
geplaatst: 29 november 2006, 22:12 uur
BLACK SABBATH

METALLICA

SLAYER

DEEP PURPLE, IRON MAIDEN,...
They're all fucking good !

0
lambf
geplaatst: 30 november 2006, 14:47 uur
AGE-411 schreef:
BLACK SABBATH

METALLICA

SLAYER

BLACK SABBATH

METALLICA

SLAYER

Hoezo overdreven

0
mugken
geplaatst: 12 december 2006, 19:07 uur
mugken schreef:
(quote)
En the Doors, hoe kon ik ze vergeten

0
voltazy
geplaatst: 5 januari 2007, 21:17 uur
als je alleen maar muziek kunt waarderen van 5 bands, ben je ook echt heel erg fan van die 5 bands

0
geplaatst: 5 januari 2007, 23:08 uur
Nou ja, heeft ie in ieder geval wel smaak
!!! Ook al ie beperkt tot vijf bands 
!!! Ook al ie beperkt tot vijf bands 
0
geplaatst: 8 januari 2007, 19:36 uur
Onder rock versta ik persoonlijk vooral als elektrisch-gitaar georienteerde muziek,en met dat in gedachten houdend zou ik The Jimi Hendrix Experience wel als beste rockband nemen.
* denotes required fields.