Genres / Rock / Beste rockband?
zoeken in:
0
chocoloco
geplaatst: 22 juli 2007, 12:45 uur
ja, led zep natuurlijk, zowel in muziek als in spinal tap haha.
Onder welke nomer vallen the pixies?punkrock? kleine grens tussen gek en geniaal, ergens leuker dan led zep, want nemen zich minder serieus (buiten frank black's hoge ego gerekend)
Onder welke nomer vallen the pixies?punkrock? kleine grens tussen gek en geniaal, ergens leuker dan led zep, want nemen zich minder serieus (buiten frank black's hoge ego gerekend)
0
geplaatst: 22 juli 2007, 14:55 uur
Alice in Chains & Nirvana. Beide geweldige bands met uitzonderlijke zangers. Het fenomenale stemgeluid van Kurt Cobain, en de diepe, donkere zang van Layne Staley weten me nog altijd te raken. Ik denk niet dat een andere band daar ooit in de buurt van komt.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 20:27 uur
Voor mij zijn dat Pink Floyd en Metallica!, 2 uiteenlopende stijlen (bijna tegenpolen) maar beiden staan ze bovenaan mijn lijstje met favoriete bands, verder kan Nirvana me ook erg bekoren, het oudere ram en spring werk van System of a Down, en op het moment luister ik ook veel naar Soulfly en (het oudere werk van) Iron Maiden 
Okay dat is wel wat meer dan een band maargoed.

Okay dat is wel wat meer dan een band maargoed.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:09 uur
Ik vind Pink Floyd geen Rock,maar eerder Progrock,daar zit toch wel een verschil,maar wat in Metallica kan ik me wel vinden.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 22:59 uur
Ja, het is wel alterniever dan wat de meeste mensen onder Rock verstaan, maar als ik het grofweg in een cattegorie moest plaatsen zou ik gewoon Rock zeggen.
0
geplaatst: 23 juli 2007, 00:58 uur
Jah eigenlijk is Metallica ook gewoon metal,dus dat mag er ook wel bij 

0
geplaatst: 26 juli 2007, 16:13 uur
Maar om de norm hier maar eventjes aan te houden: Nirvana is mijn favoriete Rockband 

0
deschel666
geplaatst: 1 augustus 2007, 22:47 uur
hehehehe mensen,
ga elkaar geen meningen en favorieten bands opdringen
iedereen heeft zijn eigen smaak.
maar neem maar van mij aan dat IRON MAIDEN de beste is.
ben ik duidelijk?.............nog vragen?...................mooi geen vragen.
ga elkaar geen meningen en favorieten bands opdringen
iedereen heeft zijn eigen smaak.
maar neem maar van mij aan dat IRON MAIDEN de beste is.
ben ik duidelijk?.............nog vragen?...................mooi geen vragen.
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 10:29 uur
Tja, zijn een aantal bands waar ik geen genoeg van krijgen:
Pantera/Metallica/1e 2 albums System of a Down/Opeth/Laatste 2-3 albums Soilwork/Megadeth/Sepultura (met Max)
Zoiets????
Pantera/Metallica/1e 2 albums System of a Down/Opeth/Laatste 2-3 albums Soilwork/Megadeth/Sepultura (met Max)
Zoiets????
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:50 uur
1. AC/DC
2. Rainbow
3. Deep Purple
Nummer 2 en 3 veranderen nog wel is
Ben iedere maand wel in een andere mood
2. Rainbow
3. Deep Purple
Nummer 2 en 3 veranderen nog wel is

Ben iedere maand wel in een andere mood
0
geplaatst: 23 september 2007, 08:12 uur
Met afstand THE WHO!
Roger Daltery
Pete Townsend
Keith Moon
John Entwistle
Roger Daltery
Pete Townsend
Keith Moon
John Entwistle
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 23:34 uur
er is zoveel goede rock muziek gemaakt, objectief gezien beste top 5 1 de beatles 2 pink floyd 3 led zeppelin 4 rolling stones 5 jimi hendrix subjectieve top 5 is 1 pink floyd 2 led zeppelin 3 ac/dc 4 rolling stones 5 queen
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 00:22 uur
ricardo schreef:
er is zoveel goede rock muziek gemaakt, objectief gezien beste top 5 1 de beatles 2 pink floyd 3 led zeppelin 4 rolling stones 5 jimi hendrix subjectieve top 5 is 1 pink floyd 2 led zeppelin 3 ac/dc 4 rolling stones 5 queen
Zozo, "objectief". Heb je een onderzoek gedaan?
Anders bepaalt iedereen lekker voorzichzelf wat hij/zij de beste rock band vind dan zijn we meteen van dit eindeloze geëmmer af.
0
Zigstar
geplaatst: 11 oktober 2007, 18:51 uur
ricardo schreef:
Zeer goed objectief, wetenschappelijk geobserveerd man. Gelukkig toch dat muziek een exacte wetenschap is! En al een geluk dat professors a la ricardo hier ons wegwijs maken in wat objectief, via wetenschappelijke formules berekend dé beste muziek is. Waarvoor dank, ricardo, dank.
Ik vind Ziggy en z'n spiders from mars best wel rocken.
0
voltazy
geplaatst: 11 oktober 2007, 20:09 uur
Mike Oldfield - Incantations + Iron Maiden - Powerslave =
voltazy die gillend het pand verlaat
of het is zoiets als B=q+k, (l-p) +5@&*(6%)
voltazy die gillend het pand verlaat

of het is zoiets als B=q+k, (l-p) +5@&*(6%)
* denotes required fields.