Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2012, 23:00 uur
L’Alba Di Morrigan - The Essence Remains.....plaatje die direct bovenaan mijn "te kopen" lijst staat, lekker bandje. En ook de nieuwe Anathema staat daar, wat een wereldplaat die nieuwe zeg.
Beide bands misschien niet echt metal meer, het is allemaal wat rustiger, maar met een voetje in metal dan en gewoon heerlijke muziek.
Beide bands misschien niet echt metal meer, het is allemaal wat rustiger, maar met een voetje in metal dan en gewoon heerlijke muziek.
0
aslan (crew)
geplaatst: 17 mei 2012, 18:29 uur
l'alba di morrigan: een beetje te rustig voor mij, toch nog 6,5*
behemoth:
behemoth:
0
geplaatst: 11 december 2012, 20:24 uur
och...die heb ik lang niet gehoord..meteen maar weer eens opzetten!
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 maart 2013, 18:18 uur
de nieuwe van Milking the Goatmachine:
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iqj71OFlBDA[/embed]
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iqj71OFlBDA[/embed]
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 22:43 uur
Uit Vlaanderen, met een vlaamse naam: Herfst (nog niet getekend...
)
)
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 09:38 uur
In afwachting van een nieuw album van Psychotic Waltz, een nummer van Aslan. Onder die naam begon het 27 jaar geleden.
En nog eentje, No Glory.
En nog eentje, No Glory.
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 01:09 uur
De kerel van de tweedehandsplatenwinkel waar ik wel eens kom heeft het ook vaak over deze band. Volgens hem zijn het nog ukkies van een jaar of twintig, dus wel frappant dat ze dit soort muziek maken.
Maar leuk, erg leuk gedaan!
Maar leuk, erg leuk gedaan!
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 02:51 uur
Die zanger is wel écht op en top '80s
Coctail van Agent Steel en Living Death 
Coctail van Agent Steel en Living Death 
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 12:23 uur
Wel een machtige stem
. Krijg weer spontaan zin om alles rondom bands als Death Angel en Evil Invaders te herluisteren
. Krijg weer spontaan zin om alles rondom bands als Death Angel en Evil Invaders te herluisteren
0
geplaatst: 13 september 2013, 22:01 uur
Volgende maand Euroblast Keulen (heb er zin in!!) met prima line up waaronder Xerath:
Check vooral ff vanaf 2:20!!!
Check vooral ff vanaf 2:20!!!
0
geplaatst: 10 januari 2014, 20:25 uur
Viking-metal band Skálmöld trad eind november op met een koor en orkest:
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 maart 2014, 18:49 uur
skaulmold met een simfonisch orkest, die kende ik nog niet! 

0
geplaatst: 9 februari 2015, 20:29 uur
0
geplaatst: 6 april 2016, 20:38 uur
The Arcane order - Reviver
"While being heralded as death/thrash metal, The Arcane Order is more than just a mere amalgamation of two bordering genres, they go deeper. Way deeper."
[/quote]
"While being heralded as death/thrash metal, The Arcane Order is more than just a mere amalgamation of two bordering genres, they go deeper. Way deeper."
[/quote]
* denotes required fields.