menu

Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel

zoeken in:
avatar van Don Cappuccino
Dat is echt een heerlijk nummer, het album is erg gaaf!

8,5/10

avatar van Don Cappuccino
Dit is het nieuwe nummer van Iwrestledabearonce, het heet Karate Nipples:



avatar van aslan
aslan (crew)
red fang 8,5/10
karate nipples 7,5/10

avatar van cadaver69
autopsy is back



avatar van aslan
aslan (crew)
autopsy 9/10

avatar van Don Cappuccino
De nieuwe Marduk-EP is er!



avatar van Don Cappuccino
Marduk: 9/10, echt geweldig!

avatar van aslan
aslan (crew)
Marduk 9/10

avatar van aslan
aslan (crew)
iperyt - no state of grace (industrial black/death)



avatar van aslan
aslan (crew)


avatar van phantasia
Monstertrack van Gojira mbv Devin Townsend en Fredrik Thordendal ..........



avatar van Don Cappuccino
Inderdaad een monstertrack, phantasia. Een maand geleden al gehoord:

9

avatar van Quadraphonic



Nederlands Progressief black/doom bandje. Veel emotie, wisselingen, rijke instrumentatie. 1 September komt hun nieuwe album uit.

avatar van phantasia
An Autumn for crippled children 8/10
Zeer sfeervol, mooie schreeuw die er goed past bij het muzikale!!

avatar van Don Cappuccino



De opener van een geweldige EP van de nieuwe band All Pigs Must Die. De band bestaat onder andere uit leden van Converge. Over 2 weken komt het debuutalbum uit en daar zit ik wel op te wachten. Heerlijke vuile bak herrie!

avatar van Quadraphonic
Ik zat te hopen op een goeie bak grindcore maar het viel een beetje tegen, toch zeer zeker niet onaardig.

6/10

avatar van Don Cappuccino
Het is niet de beste kwaliteit, ik zou hem een keer downloaden. 5 nummers, 19 minuten lang.

avatar van Quadraphonic
De naam heeft overigens veel weg van mijn favoriete grindcoreband. Zal em binnenhalen don.



avatar van Don Cappuccino
Pig Destroyer is echt geweldig. Een van de beste grindcorebands samen met Nasum.

avatar van Quadraphonic
Ja nasum is ook goed te doen. Een van mijn recente DSBM ontdekkingen met leden van Agrypnie:




Laat je niet afschrikken door de belachelijke naam, de muziek is erg decent.

avatar van laboomzaa
Mensen...een wereldschokkend goed bandje!!!!






avatar van Don Cappuccino
Klinkt inderdaad geweldig, laboomzaa. Staat in de download, ik ben wel erg benieuwd naar het complete album.

Het nieuwe nummer van Wolves In The Throne Room is ook een genot om naar te luisteren:



avatar van AOVV
Wat een nummer zeg.. Als alle nummers dit niveau halen, zou het weleens top 10 materiaal kunnen worden dit jaar!

avatar van Don Cappuccino
Inmiddels is het album al volledig te beluisteren maar ik wacht nog even op hogere kwaliteit.

avatar van Luminal
Ik zit niet zo in het metal gebeuren en de bovenbstaande video spreek me dan ook niet zo aan, sorry mannen
Er zijn wel een paar bands die me aanspreken maar dat zijn vaak cross-overs, dit is zo'n band.

Wat ik me nu afvraag is....
Kan een metal-liefhebber zo'n nummer waarderen of verafschuwd hij/zij het....?



bennerd
Het nummer laat me warm noch koud. Maar ik kan cross-overs vaak wel waarderen, denk ik

avatar van dazzler
Aan 60% van deze groep geef (gaf) ik les.

Killed by Jack - Dead Memories



Wat vinden jullie er eigenlijk van als gediplomeerde metalhoofden?

bennerd
Verschrikkelijk... Barslechte productie en eens men daar wat doorheen prikt blijft er enkel erg matige dertien-in-een-dozijn metalcore over. Blijven oefenen dus

En die melodie komt mij wel erg bekend voor...

avatar van Quadraphonic
Ja, die melodie komt mij ook verdacht bekend voor. Het hele genre is sowieso niet aan mij besteed. Dit zijn twee alleraardigste bandjes. Folkearth maakt aanstekelijke folk metal die erg divers is. Dit komt door hun enorme bezetting die ook nog is per album sterk wisselt. Rune maakt sludgy death/doom waar je spontaan zelfmoordneigingen van krijgt. Enjoy!






avatar van laboomzaa
Rune 7,5/10




Rwake- was only a dream.

Man, wat een pracht nummer!!

Even op play drukken!!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.