MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Underground

zoeken in:

Wacht maar; binnenkort treden we bovengronds. De Nieuwe Golf beweging is in aantocht.

VW Rules!!!!!

Ah we hebben ons de top 10 al ingewerkt met Feeding Fingers, dus we zijn al aardig op de oppervlakte.

Nu ILIKETRAINS nog!!

Die kan best een breed publiek trekken, van Tindersticks liefhebbers tot postrock liefhebbers.

Dat denk ik ook wel.

Maar ik ga nu weer snel Underground; stel dat meerderen dit lezen, dan moet het Topic verandert worden in Mainstream.

Ben weer even bovengronds.

Lin
iLiKETRAiNS

ik vrees dat die dan nog wel eens feeding fingers van de nummer 1 in mn rotatielijst af kan knikkeren dus tja...

Die kans is bij mij ook erg groot.

perfume
ILIKETRAINS ken ik niet! Een nieuwe band?

iLiKETRAiNS is zeker het proberen waard. Donker geluid dat hier en daar wel wordt vergeleken met bijv. Tindersticks, met name ook weer door de zanger, die een mooi donker stemgeluid heeft. Er zitten wel post-rock invloeden in (de langzame opbouw die loopt naar wat uitgerekte gitaaruitbarstingen) maar voornamelijke qua sfeer is het ook erg aantrekkelijk voor de new wave liefhebbers.

perfume
reptile71 schreef:
iLiKETRAiNS is zeker het proberen waard. Donker geluid dat hier en daar wel wordt vergeleken met bijv. Tindersticks, met name ook weer door de zanger, die een mooi donker stemgeluid heeft. Er zitten wel post-rock invloeden in (de langzame opbouw die loopt naar wat uitgerekte gitaaruitbarstingen) maar voornamelijke qua sfeer is het ook erg aantrekkelijk voor de new wave liefhebbers.

Bedankt reptile71! Ga het zeker eens beluisteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.