Genres / Overigen / Naar welke muziek luister je nu het meest?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2012, 18:36 uur
Vooral veel onbekende jazz, voornamelijk uit de 70's op dit moment. Heb net een enorme alto 90's periode achter de rug. Zo tussendoor wil ik dan nog wel Barkmarket en CSC ed. opleggen.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 18:38 uur
Cop shoot cop is nou ook weer niet zo'n 'household name' dat je er op een forum gerust een afkortinkje tegenaan kunt gooien, Dave. 

0
geplaatst: 30 juni 2012, 19:41 uur
Lil Wayne en emo zijn dat ding op het moment in huize Niels. Door al die examenfeesten is populaire feestmuziek echter wat ik de laatste paar dagen het meeste hoor. Ben ik ook weer even op de hoogte gebracht van de hits van het moment. Ik kan jullie verzekeren: je hoeft niet jaloers te zijn (al zul je mij niet gauw over de muziek horen zeuren bij dat soort gelegenheden: ik spring vrolijk mee
).
).
0
geplaatst: 30 juni 2012, 19:42 uur
Bij mij veel Rush, Deathspell Omega, Devin Townsend en Sepultura!
0
Misterfool
geplaatst: 30 juni 2012, 21:59 uur
ik heb weer een king crimson opleving.
Daarnaast veel- erg veel- synthpop: OMD, Ultravox, depeche mode, bronski beat en yazoo zijn allemaal de reveu gepasseerd. Post-rock en metal vind ik ook prettig de laatste tijd.
Daarnaast veel- erg veel- synthpop: OMD, Ultravox, depeche mode, bronski beat en yazoo zijn allemaal de reveu gepasseerd. Post-rock en metal vind ik ook prettig de laatste tijd.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 20:04 uur
erg veel riot grrrl
veel Galaxie 500, Church, Jesus & Mary Chain en Chills ook
veel Lyres, Mutants (Finland), Yard Trauma, Mummies e.d.

veel Galaxie 500, Church, Jesus & Mary Chain en Chills ook
veel Lyres, Mutants (Finland), Yard Trauma, Mummies e.d.

0
geplaatst: 30 juli 2012, 10:42 uur
Ik vrees dat ik me in een nieuwe, Scandinavisch georienteerde, jazzfase bevind.
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 19:16 uur
wat moderne Country: Drive-by truckers, son volt, uncle tupelo, slobberbone
wat oudere: Johnny Cash, Townes Van Zandt, Steve Earle, Emmylou Harris
wat folk/experimental spul: Oren Ambarchi, Mirrorring, Motion Sickness of Time Travel, The North Sea
wat oudere: Johnny Cash, Townes Van Zandt, Steve Earle, Emmylou Harris
wat folk/experimental spul: Oren Ambarchi, Mirrorring, Motion Sickness of Time Travel, The North Sea
0
Pimdo
geplaatst: 22 augustus 2012, 14:40 uur
Nu vooral veel elektronische muziek: Aphex Twin, U-Ziq, The Black Dog, Keef Baker
0
sxesven
geplaatst: 1 oktober 2012, 23:48 uur
Los van m'n voortdurende Hijokaidan/Incapacitants-verslaving veel aan het luisteren/ontdekken in het hoekje Balam Acab en Elite Gymnastics. Grimes is zo leuk. Tevens met veel plezier witchhouse aan het verkennen. Redelijk verslaafd aan alle gruizige muziek zoals ik die (overigens heel selectief) in dit playlistje dump. Guilty pleasures: Gavlyn en Piano Becomes The Teeth.
In de auto vaste prik: ofwel Converge - Jane Doe, of Chris Speed Trio - Iffy.
In de auto vaste prik: ofwel Converge - Jane Doe, of Chris Speed Trio - Iffy.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 06:34 uur
Hiphop, op het moment vooral het alternatieve blank met baardtype, Ancticon en omstreken.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 12:45 uur
Ik zit even in een Whitesnake/Coverdale/Purple MKIII/IV fase. Zal wel met het milde najaarsweer te maken hebben.
Als het gaat regenen, waaien en koud worden is het vaak het teken dat de black en doom metal weer dominant gaat zijn in de speler.
Als het gaat regenen, waaien en koud worden is het vaak het teken dat de black en doom metal weer dominant gaat zijn in de speler.
0
Pimdo
geplaatst: 28 december 2012, 17:58 uur
Ik begin de oude Smog te ontdekken. 'Wild Love' begint echt heel mooi te worden. Hoe anders dan 'A River Ain't Too Much To Love'. Geweldig.
0
Pimdo
geplaatst: 26 februari 2013, 13:48 uur
Heb Teenage Fanclub 'ontdekt' en ben nu ook Les Revenants score van Mogwai aan het beluisteren.
0
Pimdo
geplaatst: 20 maart 2013, 17:37 uur
Nu veel naar Yo La Tengo (nav concert) en Ringo Deathstarr!
0
geplaatst: 20 maart 2013, 18:13 uur
Nog steeds veel Country Rock, vooral s'avonds laat zo lekker. Verder Yo La Tengo, Stereolab, Blonde Redhead. Een beetje garage/psychobilly zoals The Cramps, The Gories, Oblivians. Oja en nog de nieuwe plaat van Giant Drag (zowel nieuw als ouder), schattige rock met veel sarcasme en cat-solo's (die mag je letterlijk nemen).
aldus cat solo op t einde
aldus cat solo op t einde
0
Pimdo
geplaatst: 8 mei 2013, 13:02 uur
Ben in de reggae en de dub gedoken! Veel Bob Marley & The Wailers en Lee 'Scratch' Perry!
0
geplaatst: 8 mei 2013, 13:56 uur
Als schrijfmuziek draai ik nu vooral Atmosphere en Frank Ocean, aangevuld met Grieves, Aesop Rock, Fiona Apple en een beetje Vic Chesnutt, maar het liefst eigenlijk Atmosphere.
0
geplaatst: 16 juli 2013, 21:59 uur
De laatste tijd is het hier Turkije boven, altijd al zot geweest van het land, het voetbal en de muziek, en nu heleboel Turkse muziek aan het luisteren, is zo'n land waarvan ik zelfs de hitparade popliedjes goed van vind. (Demet Akalin, Sibel Can, Sezen Aksu, Yildiz Tilbe, Gülben Ergen, ....)
Gülsen, momenteel nr. 1 in ...
Gülsen, momenteel nr. 1 in ...
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 09:56 uur
Ik draai de laatst tijd voornamelijk 60's garagewerk... De godganse dag!
Ben de Pebbles-serie - tenminste dat wat er dan nog op vinyl van te koop is - aan het aanschaffen en afgrazen, en ik heb nu ook een paar lp's van een andere serie garagenummers aangeschaft. FIJN!
Ben de Pebbles-serie - tenminste dat wat er dan nog op vinyl van te koop is - aan het aanschaffen en afgrazen, en ik heb nu ook een paar lp's van een andere serie garagenummers aangeschaft. FIJN!
0
Pimdo
geplaatst: 8 september 2013, 20:14 uur
Ben The Pogues en ga meer traditioneel Ierse/Schotse muziek beluisteren!
0
Pimdo
geplaatst: 16 oktober 2013, 12:56 uur
Fela Kuti!
Heb per ongeluk The Black President 2 besteld ipv 1. Maar die bevalt ook erg goed(geen ongeluk dus)! Deel 1 is onderweg!
Heb per ongeluk The Black President 2 besteld ipv 1. Maar die bevalt ook erg goed(geen ongeluk dus)! Deel 1 is onderweg!
0
geplaatst: 23 december 2013, 08:45 uur
hiphop en electro dingetjes, eerste omdat ik al sinds 1994 into hiphop ben en die laatste omdat ik er weinig van ken
* denotes required fields.