Genres / Overigen / Naar welke muziek luister je nu het meest?
zoeken in:
0
Artifact
geplaatst: 18 september 2007, 18:18 uur
Daar zou ik graag wat meer van willen horen, wat tips in huis?
0
geplaatst: 18 september 2007, 18:33 uur
Artifact schreef:
James Holden!
0
DutchViking
geplaatst: 18 september 2007, 20:11 uur
Folk, country, alternative country, folkpunk, roots, bluegrass en psychedelische rock.
0
LocoHermano
geplaatst: 18 september 2007, 20:31 uur
Vandaag in de auto:
Faces - A Nod Is As Good As A Wink To A Blind Horse
Frank Zappa - Make A Jazz Noise Here
Turbonegro - Ass Cobra
Op dit moment:
Ten Years After - Recorded Live
Turbonegro - Ass Cobra
Op dit moment:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 20 september 2007, 18:58 uur
LocoHermano schreef:
Vandaag in de auto:
Turbonegro - Ass Cobra
Op dit moment:
Vandaag in de auto:
Turbonegro - Ass Cobra
Op dit moment:
Zéér goede smaak, James! Breng die wijn maar, James!

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 12:18 uur
Dat wisselt: ik luister nu al een paar dagen naar Calexico. Ook Morrissey kan ik niet afblijven. Verder veel de laatste weken naar randy newman,,madrugada en Bob Dylan, maar dat doe ik al 40 jaar, zij het met ook jarenlange inzinkingen, net als de man zelf ook had op muzikaal gebied
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 15:06 uur
De afgelopen weken voornamelijk psychedelic/stoner rock en jazz.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:51 uur
Het is weer herfst en om een of andere reden verdwijnt Tom Waits dan bijna niet meer uit mijn cd speler / platenspeler.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 16:29 uur
Om de een of andere reden moet er de laatste tijd regelmatig de Cliqhop-stream van Soma FM op, en komen er zo nu en dan ook nummers in hetzelfde stijltje in m'n mappen terecht. Een ervan is van Fennesz, heet 'A year in a minute', en dat is je reinste glitch...
Dat had ik nou nooit achter mezelf gezocht, als redelijk commercieel ingestelde luisteraar. De mate van commercie is weliswaar niet op jumpstyle- of Rihanna-niveau, maar toch.
Dat had ik nou nooit achter mezelf gezocht, als redelijk commercieel ingestelde luisteraar. De mate van commercie is weliswaar niet op jumpstyle- of Rihanna-niveau, maar toch.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 9 oktober 2007, 17:22 uur
Eigenlijk de laatste tijd bijna alleen maar metal, en af en toe eens wat andere nummers, maar op dit moment vind ik eigenlijk (muzikaal gezien) niets heerlijker dan een goeie metalplaat mijn oren binnen te laten treden
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 17:36 uur
de laatste tijd komt er bijna enkel nog Vangelis in mijn cd-speler. Af en toe wat The Cure en Marillion (moet het toch bijhouden heh
) maar het is toch vooral de geniale Griek die mijn cd-speler bevolkt.
) maar het is toch vooral de geniale Griek die mijn cd-speler bevolkt.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 22:24 uur
tnf schreef:
Om de een of andere reden moet er de laatste tijd regelmatig de Cliqhop-stream van Soma FM op, en komen er zo nu en dan ook nummers in hetzelfde stijltje in m'n mappen terecht. Een ervan is van Fennesz, heet 'A year in a minute', en dat is je reinste glitch...
Ik heb 1 plaat van Fennesz gehoord waar ik amper doorheen kon komen, maar 'A year in a minute' is echt buitensporig mooi.
Ik luister zelf de laatste tijd vooral veel electro/techno: van oude Detroit (check het 'techno'-topic) tot nieuwe Indie Rave (of hoe je het ook wilt noemen) en af en toe een oude klassieker (de laatste tijd doen The Doors het erg goed).
0
basketballerke
geplaatst: 9 oktober 2007, 22:26 uur
Ik bevind me momenteel in het post-rock hoekje, Bark Psychosis, Explosions in the Sky, Talk Talk, Tortoise, Yume Bitsu, Silver Mt. Zion, Godspeed, noem ze allemaal maar op.
0
lessien
geplaatst: 28 oktober 2007, 20:06 uur
Ik begin mij nu in de post-rock te verdiepen. Waar was ik al die tijd... 

0
djeffibrelich
geplaatst: 28 oktober 2007, 20:19 uur
jazz
ik was op een gegeven moment heel erg into de band morphine en via die band heb ik eigenlijk geleerd om muziek met blaas-instrumenten te waarderen.
dus nu ben ik me in de jazz aan het verdiepen, na een paar albums van john coltrane en miles davis bevalt het me prima.
ik was op een gegeven moment heel erg into de band morphine en via die band heb ik eigenlijk geleerd om muziek met blaas-instrumenten te waarderen.
dus nu ben ik me in de jazz aan het verdiepen, na een paar albums van john coltrane en miles davis bevalt het me prima.
0
LocoHermano
geplaatst: 28 oktober 2007, 23:02 uur
Ik luister al wekenlang iedere dag naar Frank Zappa. Dat varieert van 1 nummer tot volledige albums. Ook zit ik al een tijdje in een Neil Young en Little Feat-kick. Verder mag ik op dit moment graag naar de cd's van Isaac Hayes en Warren Zevon luisteren, die ik onlangs heb aangeschaft.
0
geplaatst: 1 november 2008, 16:17 uur
De laatste tijd weer veel te veel death metal, vooral de brute herrie.
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:35 uur
sinds vanochtend al enkele platen de revue gepasseerd...
Pelican - The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw
Madlib - Beat Konducta Vol 3: Beat Konducta in India
Dictaphone - Vertigo II
Mos Def - Black on Both Sides
Saetia - A Retrospective
en nu bezig...
Joanna Newsom - Ys
Pelican - The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw
Madlib - Beat Konducta Vol 3: Beat Konducta in India
Dictaphone - Vertigo II
Mos Def - Black on Both Sides
Saetia - A Retrospective
en nu bezig...
Joanna Newsom - Ys
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:58 uur
Metal, ik luister de afgelopen dagen zo'n beetje non-stop naar de laatste 3 albums van Dir en grey nu Uroboros uitgelekt is.
0
geplaatst: 1 november 2008, 20:19 uur
Ik luister het meest naar Indie maar luister de afgelopen dagen veel singer/songwriter.
0
geplaatst: 1 november 2008, 20:42 uur
Cannibal Corpse, Sonic Youth en de nieuwe Slipknot.
Bob Dylan komt er steeds tussendoor schuifelen.
Bob Dylan komt er steeds tussendoor schuifelen.
* denotes required fields.