Genres / Overigen / Noise-album van de week
zoeken in:
0
jeko
geplaatst: 5 november 2009, 13:33 uur
Het is alweer donderdag,dus Paap_Floyd, gooi er eens een nieuwe plaat tegenaan.
0
geplaatst: 5 november 2009, 15:48 uur
Och jee. Ik volg dit eigenlijk niet zo meer wegens weetikveelwat...
Ik heb ook niks klaarstaan, en aan inspiratie ontbreekt het ook nog eens.
Mag ik van het lijstje geschrapt worden?
Ik heb ook niks klaarstaan, en aan inspiratie ontbreekt het ook nog eens.
Mag ik van het lijstje geschrapt worden?
0
geplaatst: 5 november 2009, 18:53 uur
Eh.
Een anonieme raadgever kwam met een plaatje om me zo toch nog te motiveren om mee te doen.
Maar dat plaatje doen we dus niet. Die doet íe lekker zelf maar.
Het volgende doen we wel!

Daar mag u het mee doen.
Linkje duurt nog even, want mijn upload is alleen vandaag nog übertraag
Een anonieme raadgever kwam met een plaatje om me zo toch nog te motiveren om mee te doen.
Het volgende doen we wel!

Bubbachups schreef:
Met veel geduld ontvouwt zich een hemelse, ruim 40 minuten durende drone die een fascinerend contrast tussen sereniteit en spanning uitademt, vergelijkbaar met Charlemagne Palestine's Schlongo!!!DaLUVdrone, Eliane Radique’s Trilogie de la Mort en Rhys Chatham’s A Crimson Grail.
Met veel geduld ontvouwt zich een hemelse, ruim 40 minuten durende drone die een fascinerend contrast tussen sereniteit en spanning uitademt, vergelijkbaar met Charlemagne Palestine's Schlongo!!!DaLUVdrone, Eliane Radique’s Trilogie de la Mort en Rhys Chatham’s A Crimson Grail.
Daar mag u het mee doen.
Linkje duurt nog even, want mijn upload is alleen vandaag nog übertraag

0
geplaatst: 5 november 2009, 18:59 uur
geweldig album hoor, lekker experimentele drone enzo, maar noise? 
Ach laat de geleerden zich daar maar eens over buigen, Cool album in ieder geval.

Ach laat de geleerden zich daar maar eens over buigen, Cool album in ieder geval.
0
Gallow
geplaatst: 5 november 2009, 19:08 uur
Zoiets als Dälek?

Maar ok, goede artiest in ieder geval. Heb alleen deze plaat van hem nog niet gehoord.
0
geplaatst: 5 november 2009, 19:38 uur
handsome_devil schreef:
Hij heeft noisier albums gemaakt ja.
Hij heeft noisier albums gemaakt ja.
Daar gaat het niet om, wel?

Het feit dat dit het NIET is. afijn, boeiend
0
Sietse
geplaatst: 5 november 2009, 19:53 uur
en nog geen Daniel Menche album geweest... 
*en nu weer terug naar lurken.

*en nu weer terug naar lurken.
0
sxesven
geplaatst: 5 november 2009, 20:04 uur
Menche
Saaie zooi! 
Benieuwd naar BCM verder, niet echt noise begrijp ik inderdaad, maar dat mag de pret niet drukken. Herrie is welkom!
Saaie zooi! 
Benieuwd naar BCM verder, niet echt noise begrijp ik inderdaad, maar dat mag de pret niet drukken. Herrie is welkom!
0
handsome_devil
geplaatst: 5 november 2009, 20:44 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
(quote)

ik voeg mezelf toch maar even toe, kan ik alphabeat als noise-album van de week kiezen.
0
Sietse
geplaatst: 5 november 2009, 21:15 uur
Je bedoelt te zeggen: de meeste interessante noise artiest van de afgelopen 5 jaar?
Want anders volg ik je echt niet....

0
sxesven
geplaatst: 5 november 2009, 21:31 uur
Hehe
W.b. experiment, werkwijze etc. is Menche zeker interessant, qua sound vind ik hem verder echt niet boeiend. Sowieso kan ik niet zoveel met zijn esthetiek, doe mij maar een artiest die gewoon herrie wil schoppen. Bovendien heb ik mijn noise liever vies en vuil.
Maareh, doe gerust mee, kun je zelf een Mencheplaat kiezen. 
W.b. experiment, werkwijze etc. is Menche zeker interessant, qua sound vind ik hem verder echt niet boeiend. Sowieso kan ik niet zoveel met zijn esthetiek, doe mij maar een artiest die gewoon herrie wil schoppen. Bovendien heb ik mijn noise liever vies en vuil.
Maareh, doe gerust mee, kun je zelf een Mencheplaat kiezen. 
0
sxesven
geplaatst: 5 november 2009, 21:32 uur
handsome_devil schreef:
ik voeg mezelf toch maar even toe, kan ik alphabeat als noise-album van de week kiezen.
(quote)
FA
SCI
NA
TION

Bazennummer.
0
geplaatst: 5 november 2009, 23:18 uur
Paap_Floyd schreef:
Eh.
Eh.

0
geplaatst: 6 november 2009, 11:50 uur
0
geplaatst: 6 november 2009, 14:39 uur
Ja, daar was ik nog niet zo erg weg van. Maargoed, aangezien het was noisier is dan BCM, wil ik die ook wel doen.
Ik kan ze nu ook wel allebei doen, omdat er nu al mensen nieuwsgierig zijn naar het al dan niet noisige album van BCM
Ik kan ze nu ook wel allebei doen, omdat er nu al mensen nieuwsgierig zijn naar het al dan niet noisige album van BCM

0
geplaatst: 6 november 2009, 15:34 uur
Die van BCM kende ik al, maar kan me niet goed herinneren wat ik er van vond. Zal hem binnen kort eens her beluisteren,
0
geplaatst: 6 november 2009, 16:02 uur
Die Birchville ken ik al. Yellow Swans ga ik zeker checken. Load is een fijn label.
0
Gallow
geplaatst: 6 november 2009, 16:08 uur
Die Swans ken ik al, de betreffende birchville plaat nog niet.
Wat op het eerste gezicht een rustweek te worden werd al snel de drukste
Wat op het eerste gezicht een rustweek te worden werd al snel de drukste

0
jeko
geplaatst: 6 november 2009, 18:48 uur
Beide bands ken ik, heb van BCM zelfs een album in mijn top tien, maar deze twee albums ken ik dan weer niet, ga ze snel luisteren.
Enneh op deze Yellow Swans doet Troniks baas Phil Blankenship mee, dus dat zit wel goed denk ik dan.
Enneh op deze Yellow Swans doet Troniks baas Phil Blankenship mee, dus dat zit wel goed denk ik dan.
* denotes required fields.