Genres / Overigen / Noise-album van de week
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 13:07 uur
Zou leuk zijn!
Ik speel al een tijdje met het idee, heb al eens wat artwork gemaakt enzo; misschien gewoon maar eens voorstellen. 
Ik speel al een tijdje met het idee, heb al eens wat artwork gemaakt enzo; misschien gewoon maar eens voorstellen. 
0
tuktak
geplaatst: 16 december 2009, 13:45 uur
dit is dan ook gewoon een verkapt ‘ik ben sven, en zie eens hoeveel ik van noise weet’ topic 

0
geplaatst: 16 december 2009, 13:47 uur
interessant, weer lekker hard zo te horen. Helaas is deze flat gehorig en kun je zo alleen maar spreken van een gematigd noise geluid. Dit op een koptelefoon, doe ik en mezelf en de koptelefoon niet aan.
Is verder een inventarisatie voor de 2e ronde handig, of doet iedereen gewoon weer mee?
Is verder een inventarisatie voor de 2e ronde handig, of doet iedereen gewoon weer mee?
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 13:47 uur
Verkapt? Dat was de tweede keus voor de threadtitel!
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 13:48 uur
Vanochtend deze op weg naar de uni nog over de koptelefoon gedraaid heur, gaat perfect! 
Tevens is inventarisatie misschien wel handig. Gewoon even posten als je weer mee wil doen. Hopelijk een iets gunstigere verhouding aanbieders-afnemers dit keer.

Tevens is inventarisatie misschien wel handig. Gewoon even posten als je weer mee wil doen. Hopelijk een iets gunstigere verhouding aanbieders-afnemers dit keer.
0
jeko
geplaatst: 16 december 2009, 14:23 uur
Doe natuurlijk weer mee en heb al weer een nieuwe op stapel staan.

0
jeko
geplaatst: 16 december 2009, 14:43 uur
Ja, niet normaal en maar strooien met termen als lage rumbles en crackle en dat soort dingen. Verwoord vaak precies hetgene wat ik bedoel maar niet weet uit te drukken.

0
geplaatst: 16 december 2009, 15:16 uur
pff wat een stelletje slijmballen in dit topic. Voor ieder compliment een gratis Hoarse cd ofzo? want dan doe ik mee hoor. 
Sven: noise koning
Anyway, ik doe mee natuurlijk, voor de volgende ronde.

Anyway, ik doe mee natuurlijk, voor de volgende ronde.
0
geplaatst: 16 december 2009, 15:44 uur
Ik doe ook mee, maar zal (net als de afgelopen weken) wat selectiever zijn in de albums die ik luister of van commentaar voorzie (alles lukt me gewoon niet).
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 16:06 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
pff wat een stelletje slijmballen in dit topic. Voor ieder compliment een gratis Hoarse cd ofzo? want dan doe ik mee hoor.

Is al onderweg!

0
tuktak
geplaatst: 16 december 2009, 17:03 uur
ik doe ook mee, en zal nu Hairy Ghosts 'R' Dead eens uit de kast halen en beluisteren
0
tuktak
geplaatst: 16 december 2009, 17:38 uur
ghehe jah toeval, had de albumpagina nog niet gelezen 

0
lambf
geplaatst: 16 december 2009, 18:34 uur
IK DOE MEE JEEJ
In de vakantie maar eens wat inhalen.
In de vakantie maar eens wat inhalen.
0
sxesven
geplaatst: 16 december 2009, 20:05 uur
Bonusalbum voor degenen die Hairy Ghosts al kenden en voor degenen die 20 minuten niet genoeg vinden. 

The Shock Technician - Struck by Lightning (3", DumpsterScore, 2009)
Zal er straks/morgen nog even een verhaaltje bij gooien.
PM voor link! Moet 'm nog toevoegen btw, maar ok. 

The Shock Technician - Struck by Lightning (3", DumpsterScore, 2009)
Zal er straks/morgen nog even een verhaaltje bij gooien.
PM voor link! Moet 'm nog toevoegen btw, maar ok. 
0
geplaatst: 16 december 2009, 21:03 uur
Ik haak af. Ik vond het wel zeer interessant om mee te doen. ik heb het één en ander over noise geleerd. Waarvoor mijn dank aan alle deelnemers. Ik ben er de laatste 2 weken niet echt meer aan toe gekomen en ik ben er ook wel achter dat ik nooit een liefhebber van harsh noise ga worden. Een aantal andere vormen van noise is me goed bevallen. Voorlopig gaat mijn zoektocht binnen de muziek weer een andere richting in. Beetje hip hop, ambient en industrial op het menu staan voor de komende weken.
Een ieder veel lawaai plezier toegewenst.
Een ieder veel lawaai plezier toegewenst.
0
geplaatst: 16 december 2009, 21:38 uur
Ik wil ook best nog een ronde meedoen, maar ik kom gewoon niet altijd aan het beluisteren van albums toe. Bovendien kan ik noise op sommige momenten ook gewoon niet aanhoren, ik moet er echt voor in de stemming zijn.
Mag ik nog meedoen?
Mag ik nog meedoen?

0
lambf
geplaatst: 23 december 2009, 22:41 uur
O ja kut, vergeet ik het. Zou ik een dagje later mogen 

0
lambf
geplaatst: 24 december 2009, 14:41 uur
Ik geef me over, iemand anders mag in mijn plaats een noise-album doen.
0
sxesven
geplaatst: 24 december 2009, 15:38 uur
Eens herbeluisteren maar.
Toevallig onlangs aangeschaft!
Toevallig onlangs aangeschaft!
0
jeko
geplaatst: 24 december 2009, 15:42 uur
Zeker het herbeluisteren waard, welke uitvoering heb je?
0
jeko
geplaatst: 24 december 2009, 15:57 uur
lambf schreef:
Misschien kan je er next week woendag er ééntje doen. Dan hebben we even geruild ofzo.
* denotes required fields.