MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise-album van de week

zoeken in:
sxesven
Zou leuk zijn! Ik speel al een tijdje met het idee, heb al eens wat artwork gemaakt enzo; misschien gewoon maar eens voorstellen.

Ik ben vóór!

Die Sven weet toch wel veel van noise

tuktak
dit is dan ook gewoon een verkapt ‘ik ben sven, en zie eens hoeveel ik van noise weet’ topic

interessant, weer lekker hard zo te horen. Helaas is deze flat gehorig en kun je zo alleen maar spreken van een gematigd noise geluid. Dit op een koptelefoon, doe ik en mezelf en de koptelefoon niet aan.

Is verder een inventarisatie voor de 2e ronde handig, of doet iedereen gewoon weer mee?

sxesven
Verkapt? Dat was de tweede keus voor de threadtitel!

sxesven
Vanochtend deze op weg naar de uni nog over de koptelefoon gedraaid heur, gaat perfect!

Tevens is inventarisatie misschien wel handig. Gewoon even posten als je weer mee wil doen. Hopelijk een iets gunstigere verhouding aanbieders-afnemers dit keer.

jeko
Doe natuurlijk weer mee en heb al weer een nieuwe op stapel staan.

Ik doe mee.

Gallow
jot

jeko
itchy schreef:
Die Sven weet toch wel veel van noise

Ja, niet normaal en maar strooien met termen als lage rumbles en crackle en dat soort dingen. Verwoord vaak precies hetgene wat ik bedoel maar niet weet uit te drukken.

pff wat een stelletje slijmballen in dit topic. Voor ieder compliment een gratis Hoarse cd ofzo? want dan doe ik mee hoor.

Sven: noise koning

Anyway, ik doe mee natuurlijk, voor de volgende ronde.

Ik doe ook mee, maar zal (net als de afgelopen weken) wat selectiever zijn in de albums die ik luister of van commentaar voorzie (alles lukt me gewoon niet).

sxesven
ThirdEyedCitizen schreef:
pff wat een stelletje slijmballen in dit topic. Voor ieder compliment een gratis Hoarse cd ofzo? want dan doe ik mee hoor.

Sven: noise koning

Is al onderweg!

tuktak
ik doe ook mee, en zal nu Hairy Ghosts 'R' Dead eens uit de kast halen en beluisteren

1x is leuk he...

tuktak
ghehe jah toeval, had de albumpagina nog niet gelezen

lambf
IK DOE MEE JEEJ

In de vakantie maar eens wat inhalen.

sxesven
Bonusalbum voor degenen die Hairy Ghosts al kenden en voor degenen die 20 minuten niet genoeg vinden.

(afbeelding)
The Shock Technician - Struck by Lightning (3", DumpsterScore, 2009)

Zal er straks/morgen nog even een verhaaltje bij gooien. PM voor link! Moet 'm nog toevoegen btw, maar ok.

Ik haak af. Ik vond het wel zeer interessant om mee te doen. ik heb het één en ander over noise geleerd. Waarvoor mijn dank aan alle deelnemers. Ik ben er de laatste 2 weken niet echt meer aan toe gekomen en ik ben er ook wel achter dat ik nooit een liefhebber van harsh noise ga worden. Een aantal andere vormen van noise is me goed bevallen. Voorlopig gaat mijn zoektocht binnen de muziek weer een andere richting in. Beetje hip hop, ambient en industrial op het menu staan voor de komende weken.

Een ieder veel lawaai plezier toegewenst.

Ik wil ook best nog een ronde meedoen, maar ik kom gewoon niet altijd aan het beluisteren van albums toe. Bovendien kan ik noise op sommige momenten ook gewoon niet aanhoren, ik moet er echt voor in de stemming zijn.

Mag ik nog meedoen?

jeko
andnino schreef:

Mag ik nog meedoen?

Ja hoor!

Vandaag lambf a/d beurt?

tuktak
jah komt u maar!

sxesven
Vortmachen!

lambf
O ja kut, vergeet ik het. Zou ik een dagje later mogen

lambf
Ik geef me over, iemand anders mag in mijn plaats een noise-album doen.

jeko
Dan gooi ik er weer ééntje tegenaan. En wel het volgende album:

(afbeelding)

Yamazaki "Maso" Takushi oftewel Masonna is nog niet voorbij gekomen in dit topic, bij deze dus: Masonna - Noisextra

Veel plezier met luisteren en mocht je hem niet kunnen vinden een P-emmetje volstaat.

sxesven
Eens herbeluisteren maar. Toevallig onlangs aangeschaft!

jeko
Zeker het herbeluisteren waard, welke uitvoering heb je?

jeko
lambf schreef:
Ik geef me over, iemand anders mag in mijn plaats een noise-album doen.

Misschien kan je er next week woendag er ééntje doen. Dan hebben we even geruild ofzo.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:19 uur

geplaatst: vandaag om 02:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.