MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Electro_
Welke is dat? Die van MSN uitgaat of die andere?

Electro_
Ja, OK. Die vind ik niet zo geweldig.

... dat je soms de indruk krijgt dat je geweten zich ook aangemeld heeft op MusicMeter en je de hele tijd achtervolgt met berichtjes ?

Onderhond schreef:
... dat je soms de indruk krijgt dat je geweten zich ook aangemeld heeft op MusicMeter en je de hele tijd achtervolgt met berichtjes ?

Nee, dat heb ik nooit .

SelmaDuim
Onderhond schreef:

... dat jij je dat niet kunt voorstellen omdat iets wat jij niet hebt zich niet kan aanmelden.

Allmusic
...eh Selma, volgens mij bedoelt hij jou hoor, maar het kan natuurlijk ook Bob Cremers zijn...

SelmaDuim
Allmusic schreef:
...eh Selma, volgens mij bedoelt hij jou hoor, maar het kan natuurlijk ook Bob Cremers zijn...

...dat je dat wel door had en daarom reageert, duh!

Kom op zeg, ga dat ergens anders uitvechten...

O ik las hem anders. Dat zal ik Selma even zeggen.

...dat je de volle maan heel erg mooi vindt...

... dat je je van tevoren op een dag al niet al te goed voelt...

... dat je dan ook precies op dat moment buiten bent dat het keihard regent....

... dat dan ook het stadskantoor net twee uur gesloten blijkt te zijn waardoor je later nog eens moet....

... dat op de tweede weg erheen de buschauffeur niet op komt dagen waardoor je te laat bent en nog helemaal geen nieuw paspoort hebt...

herman schreef:
...dat je de volle maan heel erg mooi vindt...
Dat je dan toch stiekem even gaat kijken...

The Scientist schreef:
... dat je je van tevoren op een dag al niet al te goed voelt...

... dat je dan ook precies op dat moment buiten bent dat het keihard regent....

... dat dan ook het stadskantoor net twee uur gesloten blijkt te zijn waardoor je later nog eens moet....

... dat op de tweede weg erheen de buschauffeur niet op komt dagen waardoor je te laat bent en nog helemaal geen nieuw paspoort hebt...

Ik raad je aan om even iets van Nick Cave op te zetten, wordt je misschien wat vrolijker. Het stadskantoor is dinsdag weer open.

Exfrozen schreef:
(quote)
Dat je dan toch stiekem even gaat kijken...

Hij zit nu verscholen achter wat wolken...

Ik zie hem ook niet hoor.

...dat je in het begin van deze week een paar dagen niet op deze site bent geweest, en nu niks begrijpt van de heisa omtrent een zekere Hans Brouwer?

Vaker komen!

andré schreef:
...dat je in het begin van deze week een paar dagen niet op deze site bent geweest, en nu niks begrijpt van de heisa omtrent een zekere Hans Brouwer?

, ook ik schijn wat gemist te hebben.....

En ik ben regelmatig aanwezig geweest HiLL.

Allmusic
...lees deze pagina maar eens, dan zal het snel duidelijk worden.

Dat je op eens ongelooflijk veel zin hebt in engelse drop

Angeliquek schreef:

Nu je het zegt....

Da's inderdaad een goede optie Angelique en aangezien ik nu net boodschappen ga doen, weet ik al wat ik ga kopen. (en paaseitjes natuurlijk)

...of een ijsco met een kauwgombal onderin

...dat je al boodschappen gedaan hebt en niet speciaal teruggaat voor een zak Engelse drop?

...dat je rammelt van de honger en op zijn vroegst over een uur gaat eten?

...dat je gigantisch zin hebt in een bereklauw

....dat je niet zo geinteresseerd bent in bovenstaande suggesties omdat je net gegeten hebt.

Allmusic
...dat je altijd alle zoetigheid meteen opeet na het boodschappen doen, je geen avondeten meer lust, buikpijn krijgt en de rest van de week niets meer hebt en dat dan maar beter is ook?

Angeliquek schreef:

Dat je denkt: 'He daar is die schoonheid weer!?'

Allmusic schreef:
...dat je altijd alle zoetigheid meteen opeet na het boodschappen doen, je geen avondeten meer lust, buikpijn krijgt en de rest van de week niets meer hebt en dat dan maar beter is ook?

Wijze les: nooit boodschappen doen als je honger hebt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.