Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2006, 22:25 uur
... dat je soms de indruk krijgt dat je geweten zich ook aangemeld heeft op MusicMeter en je de hele tijd achtervolgt met berichtjes ? 

0
geplaatst: 13 april 2006, 22:30 uur
Onderhond schreef:
... dat je soms de indruk krijgt dat je geweten zich ook aangemeld heeft op MusicMeter en je de hele tijd achtervolgt met berichtjes ?

Nee, dat heb ik nooit
.
0
SelmaDuim
geplaatst: 13 april 2006, 22:30 uur
Onderhond schreef:

... dat jij je dat niet kunt voorstellen omdat iets wat jij niet hebt zich niet kan aanmelden.

0
Allmusic
geplaatst: 13 april 2006, 22:42 uur
...eh Selma, volgens mij bedoelt hij jou hoor, maar het kan natuurlijk ook Bob Cremers zijn...
0
SelmaDuim
geplaatst: 13 april 2006, 22:44 uur
Allmusic schreef:
...eh Selma, volgens mij bedoelt hij jou hoor, maar het kan natuurlijk ook Bob Cremers zijn...
...dat je dat wel door had en daarom reageert, duh!
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:41 uur
... dat je je van tevoren op een dag al niet al te goed voelt...
... dat je dan ook precies op dat moment buiten bent dat het keihard regent....
... dat dan ook het stadskantoor net twee uur gesloten blijkt te zijn waardoor je later nog eens moet....
... dat op de tweede weg erheen de buschauffeur niet op komt dagen waardoor je te laat bent en nog helemaal geen nieuw paspoort hebt...
... dat dan ook het stadskantoor net twee uur gesloten blijkt te zijn waardoor je later nog eens moet....
... dat op de tweede weg erheen de buschauffeur niet op komt dagen waardoor je te laat bent en nog helemaal geen nieuw paspoort hebt...
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:44 uur
herman schreef:
...dat je de volle maan heel erg mooi vindt...
Dat je dan toch stiekem even gaat kijken......dat je de volle maan heel erg mooi vindt...
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:46 uur
The Scientist schreef:
Ik raad je aan om even iets van Nick Cave op te zetten, wordt je misschien wat vrolijker. Het stadskantoor is dinsdag weer open.

0
geplaatst: 14 april 2006, 01:13 uur
Exfrozen schreef:
(quote)
Dat je dan toch stiekem even gaat kijken...Hij zit nu verscholen achter wat wolken...
0
geplaatst: 14 april 2006, 17:51 uur
...dat je in het begin van deze week een paar dagen niet op deze site bent geweest, en nu niks begrijpt van de heisa omtrent een zekere Hans Brouwer?
0
geplaatst: 14 april 2006, 17:53 uur
andré schreef:
...dat je in het begin van deze week een paar dagen niet op deze site bent geweest, en nu niks begrijpt van de heisa omtrent een zekere Hans Brouwer?
, ook ik schijn wat gemist te hebben.....En ik ben regelmatig aanwezig geweest HiLL.
0
Allmusic
geplaatst: 14 april 2006, 17:58 uur
...lees deze pagina maar eens, dan zal het snel duidelijk worden.
0
geplaatst: 14 april 2006, 18:41 uur
0
geplaatst: 14 april 2006, 18:54 uur
Da's inderdaad een goede optie Angelique en aangezien ik nu net boodschappen ga doen, weet ik al wat ik ga kopen. (en paaseitjes natuurlijk)
0
geplaatst: 14 april 2006, 18:58 uur
...dat je al boodschappen gedaan hebt en niet speciaal teruggaat voor een zak Engelse drop? 
...dat je rammelt van de honger en op zijn vroegst over een uur gaat eten?

...dat je rammelt van de honger en op zijn vroegst over een uur gaat eten?
0
geplaatst: 14 april 2006, 19:10 uur
....dat je niet zo geinteresseerd bent in bovenstaande suggesties omdat je net gegeten hebt.
0
Allmusic
geplaatst: 14 april 2006, 19:24 uur
...dat je altijd alle zoetigheid meteen opeet na het boodschappen doen, je geen avondeten meer lust, buikpijn krijgt en de rest van de week niets meer hebt en dat dan maar beter is ook?
0
geplaatst: 14 april 2006, 19:28 uur
Allmusic schreef:
...dat je altijd alle zoetigheid meteen opeet na het boodschappen doen, je geen avondeten meer lust, buikpijn krijgt en de rest van de week niets meer hebt en dat dan maar beter is ook?
Wijze les: nooit boodschappen doen als je honger hebt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.