MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
lambf schreef:
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.

Dan koop je toch alsnog die ene cd!

Snappy schreef:
Dan koop je toch alsnog die ene cd!
nee, die andere

Jaa... Maar daar heb je niet altijd geld voor he

lambf schreef:
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.

dat heb ik best vaak. En altijd resulteert dat in 2 cd's in mijn collectie toe te voegen.

staan er ineens een hoop gasten waar ik nog nooit van heb gehoord, blijken dezelfde smaak als mij te hebben.
...en bij controle valt dit nog vies tegen, ook nog

Moet je je voorstellen hoe gemaster zich voelt, die staat nr. 1 in het lijstje van Bob Cremers

bij Bob staan in ieder geval nog een paar bekenden.
bij jou ook niet echt, net als bij mij

Dat je broer uiteindelijk toch ook je muzikale broeder blijkt te zijn volgens MuMe.

Ward schreef:
Dat je broer uiteindelijk toch ook je muzikale broeder blijkt te zijn volgens MuMe.
Sir Odolf III ?

Nee, Faber.

Ward schreef:
Nee, Faber.
Sir Faber III ?

dat je de ultieme verzamelaar zoekt van een 60's artiest...je denkt m te hebben gevonden...en dat dan toch die ene briljante song er niet op staat.....

vertel

Hollies?

lebowski schreef:
Moet je je voorstellen hoe gemaster zich voelt, die staat nr. 1 in het lijstje van Bob Cremers

Ik krijg ineens een raar gevoel in mijn buik....

Wie zou er op 1 staan bij Jowietje ??

Edit: ik kijk net en er staat helemaal niemand, geen smaak duzz

Allmusic
M.M. Kneppers staat geloof ik bij iedereen in het lijstje, komt omdat hij alles een 4,5 geeft....

Ik ben eigenlijk benieuwd wie mij in zijn lijstje heeft, ik heb al veel users aangeklikt, maar mijn naam nog niet gevonden (ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan moet vinden...).

andré schreef:
Ik ben eigenlijk benieuwd wie mij in zijn lijstje heeft, ik heb al veel users aangeklikt, maar mijn naam nog niet gevonden (ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan moet vinden...).

Gokje, alle tien die in jouw liistje staan?

Allmusic
@André, kijk maar eens bij Bob Cremers

Allmusic schreef:
@André, kijk maar eens bij Bob Cremers

't zal toch niet...

edit: verdomd zeg, goede smaak die Bob, man naar m'n hart!

andré schreef:
...dat je totaal geen smaak hebt, da's duidelijk

lebowski schreef:
Gokje, alle tien die in jouw liistje staan?

Helaas werkt het niet zo gemakkelijk...

herman schreef:
Helaas werkt het niet zo gemakkelijk...

Je hebt gelijk, maar bij de eerste drie die ik probeerde klopte het, ik heb me weer niet wetenschappelijk gedragen...

Lee Hazlewood zonder Some Velvet Morning

andré schreef:

Geen idee waarom, maar je staat bij mij bovenaan

....dat je blijkbaar zoveel meeleest dat je 's nachts het volgende droomt:
er komen 2 nieuwe collega's op je werk, Bob Cremers en Ettumumu. Iedereen overstuur want inplaats van de normale sollicitatieprocedure zijn zij geselecteerd op 'andere kwaliteiten' en niemand wil horen dat ze dus van MuMe geplukt zijn...

(achteraf is het dus wel te verklaren: ik zit in de OR en daar was een gedoe over de assessments die tijdens een sollicitatieprocedure werden gebruikt).
Maar waarom deze 2 namen?
Bob Cremers zag er trouwens uit als Jan Cremer in zijn jonge jaren en Ettumumu was een Afrikaan, voor jullie info.

Echt bizar...

lol haakje...volgende keer ben ik de hoofdrolspeler..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.