Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:08 uur
lambf schreef:
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.
Dan koop je toch alsnog die ene cd!

0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:33 uur
lambf schreef:
dat heb ik best vaak. En altijd resulteert dat in 2 cd's in mijn collectie toe te voegen.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 00:05 uur
staan er ineens een hoop gasten waar ik nog nooit van heb gehoord, blijken dezelfde smaak als mij te hebben.
...en bij controle valt dit nog vies tegen, ook nog
...en bij controle valt dit nog vies tegen, ook nog
0
geplaatst: 11 mei 2006, 00:06 uur
Moet je je voorstellen hoe gemaster zich voelt, die staat nr. 1 in het lijstje van Bob Cremers 

0
geplaatst: 11 mei 2006, 00:09 uur
bij Bob staan in ieder geval nog een paar bekenden.
bij jou ook niet echt, net als bij mij
bij jou ook niet echt, net als bij mij
0
geplaatst: 11 mei 2006, 16:19 uur
Dat je broer uiteindelijk toch ook je muzikale broeder blijkt te zijn volgens MuMe.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 16:22 uur
Ward schreef:
Dat je broer uiteindelijk toch ook je muzikale broeder blijkt te zijn volgens MuMe.
Sir Odolf III ?Dat je broer uiteindelijk toch ook je muzikale broeder blijkt te zijn volgens MuMe.
0
geplaatst: 11 mei 2006, 16:25 uur
dat je de ultieme verzamelaar zoekt van een 60's artiest...je denkt m te hebben gevonden...en dat dan toch die ene briljante song er niet op staat.....
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:20 uur
lebowski schreef:
Moet je je voorstellen hoe gemaster zich voelt, die staat nr. 1 in het lijstje van Bob Cremers

Ik krijg ineens een raar gevoel in mijn buik....
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:40 uur
Wie zou er op 1 staan bij Jowietje
??
Edit: ik kijk net en er staat helemaal niemand, geen smaak duzz
??Edit: ik kijk net en er staat helemaal niemand, geen smaak duzz

0
Allmusic
geplaatst: 11 mei 2006, 19:43 uur
M.M. Kneppers staat geloof ik bij iedereen in het lijstje, komt omdat hij alles een 4,5 geeft....
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:55 uur
Ik ben eigenlijk benieuwd wie mij in zijn lijstje heeft, ik heb al veel users aangeklikt, maar mijn naam nog niet gevonden (ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan moet vinden...).
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:57 uur
andré schreef:
Ik ben eigenlijk benieuwd wie mij in zijn lijstje heeft, ik heb al veel users aangeklikt, maar mijn naam nog niet gevonden (ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan moet vinden...).
Gokje, alle tien die in jouw liistje staan?
0
't zal toch niet...
edit: verdomd zeg, goede smaak die Bob, man naar m'n hart!
0
andré schreef:
...dat je totaal geen smaak hebt, da's duidelijk Ik ben eigenlijk benieuwd wie mij in zijn lijstje heeft, ik heb al veel users aangeklikt, maar mijn naam nog niet gevonden (ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan moet vinden...).

0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:00 uur
lebowski schreef:
Helaas werkt het niet zo gemakkelijk...
0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:05 uur
herman schreef:
Je hebt gelijk, maar bij de eerste drie die ik probeerde klopte het, ik heb me weer niet wetenschappelijk gedragen...
0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:08 uur
0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:13 uur
andré schreef:
Geen idee waarom, maar je staat bij mij bovenaan

0
geplaatst: 13 mei 2006, 11:49 uur
....dat je blijkbaar zoveel meeleest dat je 's nachts het volgende droomt:
er komen 2 nieuwe collega's op je werk, Bob Cremers en Ettumumu. Iedereen overstuur want inplaats van de normale sollicitatieprocedure zijn zij geselecteerd op 'andere kwaliteiten' en niemand wil horen dat ze dus van MuMe geplukt zijn...
(achteraf is het dus wel te verklaren: ik zit in de OR en daar was een gedoe over de assessments die tijdens een sollicitatieprocedure werden gebruikt).
Maar waarom deze 2 namen?
Bob Cremers zag er trouwens uit als Jan Cremer in zijn jonge jaren en Ettumumu was een Afrikaan, voor jullie info.
Echt bizar...
er komen 2 nieuwe collega's op je werk, Bob Cremers en Ettumumu. Iedereen overstuur want inplaats van de normale sollicitatieprocedure zijn zij geselecteerd op 'andere kwaliteiten' en niemand wil horen dat ze dus van MuMe geplukt zijn...
(achteraf is het dus wel te verklaren: ik zit in de OR en daar was een gedoe over de assessments die tijdens een sollicitatieprocedure werden gebruikt).
Maar waarom deze 2 namen?
Bob Cremers zag er trouwens uit als Jan Cremer in zijn jonge jaren en Ettumumu was een Afrikaan, voor jullie info.
Echt bizar...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.