Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2006, 19:38 uur
*school ik moest leren voor examens maar nog niet gedaan* tralala
0
geplaatst: 6 mei 2006, 23:35 uur
dat je je aangesproken voelt als iemand een van jou favoriete artiesten onterecht negeatief bejegend.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 01:03 uur
Reijersen schreef:
dat je je aangesproken voelt als iemand een van jou favoriete artiesten onterecht negeatief bejegend.
Heintje? Annie Schilder? Ria Valk?

0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:54 uur
Dat je voor morgen nog even 2 boekverslagen moet maken, waarvan je de boeken niet gelezen hebt. En dat je pech hebt dat de suppermarkt dichtzit zodat je geen energiedrank meer kan halen?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:42 uur
Dat je zaterdag je band hebt geplakt, en gisteravond ziet dat ie alweer leeg is, zodat je duzz te voet naar school kunt :S
0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:47 uur
Mn vader ligt nog in bed, die is gister naar Fish geweest in R'dam, en mijn moeder is werken 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:53 uur
Zo ver is het ook niet
En er stopt geloof ik nerges bij school een bus :S
En er stopt geloof ik nerges bij school een bus :S
0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:54 uur
Anna vind dat je niet moet zeuren aangezien je net 5 minuten moet lopen......ukkel 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 11:03 uur
andré schreef:
(quote)

Anthony Hamilton

0
lambf
geplaatst: 8 mei 2006, 19:50 uur
Dat je zaterdag je band hebt geplakt, en gisteravond ziet dat ie alweer leeg is, zodat je duzz te voet naar school kunt :S
Heb ik wel eens, daardoor heb ik een keer gehad dat ik mijn band 8 keer moest plakken (daarna een nieuwe gekocht)
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 mei 2006, 14:51 uur
... dat je heerlijk aan het genieten bent van je vrije dag, van het weer, van lekkere muziek, van.... 

0
geplaatst: 9 mei 2006, 15:03 uur
SelmaDuim schreef:
... dat je heerlijk aan het genieten bent van je vrije dag, van het weer, van lekkere muziek, van.... de was doen, de ramen lappen, stofzuigen, dweilen.
... dat je heerlijk aan het genieten bent van je vrije dag, van het weer, van lekkere muziek, van.... de was doen, de ramen lappen, stofzuigen, dweilen.
Ik zie altijd alleen maar werk als ik vrij ben.

0
SelmaDuim
geplaatst: 9 mei 2006, 15:24 uur
Het is niet zo dat ik de hele dag niks doe, maar ik wissel het werk met het aangename af.

0
geplaatst: 9 mei 2006, 15:39 uur
Dat neem ik me sinds kort ook voor om eerst te checken, alleen vergeet ik het nog wel eens......het heeft mij al heel wat tevergeefs plakwerk opgeleverd!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 16:55 uur
...dat je door het mooie weer bijna automatisch ook naar vrolijkere muziek gaat luisteren 

0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:01 uur
bonothecat schreef:
het heeft mij al heel wat tevergeefs plakwerk opgeleverd!
het heeft mij al heel wat tevergeefs plakwerk opgeleverd!
Maar wat plakte je dan?

0
lambf
geplaatst: 10 mei 2006, 17:06 uur
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.