MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Kasperbert schreef:
....dat je moet leren voor een tentamen bij zulk lekker weer ?

Ja, dat heb ik ook

Electro_
*huiswerkvrij* tralala

*gestopt met school* tralala.

Electro_
Je hebt altijd baas boven baas he

*school.....ik kan het me haast niet herinneren* tralala

*school ik moest leren voor examens maar nog niet gedaan* tralala

Dat zou ik dan toch maar gaan doen

dat je je aangesproken voelt als iemand een van jou favoriete artiesten onterecht negeatief bejegend.

Reijersen schreef:
dat je je aangesproken voelt als iemand een van jou favoriete artiesten onterecht negeatief bejegend.

Heintje? Annie Schilder? Ria Valk?

Dat je voor morgen nog even 2 boekverslagen moet maken, waarvan je de boeken niet gelezen hebt. En dat je pech hebt dat de suppermarkt dichtzit zodat je geen energiedrank meer kan halen?

Dat je zaterdag je band hebt geplakt, en gisteravond ziet dat ie alweer leeg is, zodat je duzz te voet naar school kunt :S

Kijk je ouders even lief aan

Mn vader ligt nog in bed, die is gister naar Fish geweest in R'dam, en mijn moeder is werken

Ga met de bus .. (ik weet hoever jij van school woont)

Zo ver is het ook niet En er stopt geloof ik nerges bij school een bus :S

Anna vind dat je niet moet zeuren aangezien je net 5 minuten moet lopen......ukkel

Wel een stuk verder hoor En zeker naar de muziekschool strax

*kuch kuch*

Ach jaah mp3speler op en dan gaat t wel

andré schreef:
(quote)

Heintje? Annie Schilder? Ria Valk?

Anthony Hamilton

lambf
Dat je zaterdag je band hebt geplakt, en gisteravond ziet dat ie alweer leeg is, zodat je duzz te voet naar school kunt :S

Heb ik wel eens, daardoor heb ik een keer gehad dat ik mijn band 8 keer moest plakken (daarna een nieuwe gekocht)

Hij is weer gemaakt Wat bleekt het ventieletje was kapot

SelmaDuim
... dat je heerlijk aan het genieten bent van je vrije dag, van het weer, van lekkere muziek, van....

SelmaDuim schreef:
... dat je heerlijk aan het genieten bent van je vrije dag, van het weer, van lekkere muziek, van.... de was doen, de ramen lappen, stofzuigen, dweilen.

Ik zie altijd alleen maar werk als ik vrij ben.

SelmaDuim
Jeanicious schreef:
(quote)

Ik zie altijd alleen maar werk als ik vrij ben.

Het is niet zo dat ik de hele dag niks doe, maar ik wissel het werk met het aangename af.

Iceman schreef:
Hij is weer gemaakt Wat bleekt het ventieletje was kapot

Dat neem ik me sinds kort ook voor om eerst te checken, alleen vergeet ik het nog wel eens......het heeft mij al heel wat tevergeefs plakwerk opgeleverd!

...dat je door het mooie weer bijna automatisch ook naar vrolijkere muziek gaat luisteren

Jaa Net alle vrolijke Oasis nrs weer geluisterd.

bonothecat schreef:
het heeft mij al heel wat tevergeefs plakwerk opgeleverd!

Maar wat plakte je dan?

lambf
Dat je in de winkel 2 cd's ziet die je wil, en als je de ene gekocht hebt, dan denk je, had ik toch maar die andere gekocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:32 uur

geplaatst: vandaag om 22:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.