MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ja, die conditie heb ik hier als moderator wel nodig

Kan me voorstellen ja, als modder-eter zal het nog wel gaan, maar als modder-atter moet je in een keer door die bak heen, en die adem maar inhouden... blegh

*nee, dit is echt niet leuk, je moet nu naar bed, zo roept mijn geweten nu, en daar kan ie wel eens gelijk in hebben.*

Lin
The Scientist schreef:
... dat je onder een viaduct door skeelert waar ook een vrachtwagen aankomt rijden. En dat je erachter komt dat er heel wat hout naar je hoofd wordt geslingerd als blijkt dat die vrachtwagen 30cm te hoog is .

fijn dat t meeviel

Dat je helemaal blij bent omdat je EINDELIJK ook zo'n hippe telefoon hebt met mp3 ringtones? En gister een kabeltje daarvoor hebt ontvangen (want er kan van alles mee als je er maar wat bijkoopt...) en tot 12 uur ringtones en plaatjes hebt geinstalleerd en je eindelijk het idee hebt in 2006 te zijn beland, qua telefoon dan?

Toine Rorije
Dat is inderdaad helemaal State of the Art.

Dat je als je aan je familieleden je nieuwste aanwinsten laat horen en dat ze allemaal stuk voor stuk stuiptrekkingen, hartaanvallen en gepijnigde grimassen nadoen? Om dan collectief te vragen wat was dat!? En gillend weg te lopen. Daar sta je dan verbeten in je gedachten verzonken:"En toch is het goed!" Om daarna beslist verder te luisteren.

Dat je denkt, mobiele telefoons, hadden ze die maar nooit uitgevonden.

bonothecat schreef:
Dat je denkt, mobiele telefoons, hadden ze die maar nooit uitgevonden.
elke dag

Wouter Moons schreef:
Dat je als je aan je familieleden je nieuwste aanwinsten laat horen en dat ze allemaal stuk voor stuk stuiptrekkingen, hartaanvallen en gepijnigde grimassen nadoen? Om dan collectief te vragen wat was dat!? En gillend weg te lopen. Daar sta je dan verbeten in je gedachten verzonken:"En toch is het goed!" Om daarna beslist verder te luisteren.

Dwing je zo of vragen ze er zelf om?

Improvision
...dat je elke dag naar deze topic komt kijken omdat je niets te doen hebt

Improvision schreef:

Improvision schreef:

.... Dat je gisteravond gala hebt gehad en dat je dan toch al om half 9 wakker word

neo
Ooh die sloeg ik altijd over over toen ik op de middelnbare school zat, alsmede met de school naar discotheken gaan en dat soort onzin.

Reijersen schreef:
(quote)

Dwing je zo of vragen ze er zelf om?

Nee hoor, dat heb ik alang geleden afgeleerd Maar toch blijven ze terug komen, waarschijnlijk om mij uit te lachen ofzo

neo schreef:
Ooh die sloeg ik altijd over over toen ik op de middelnbare school zat, alsmede met de school naar discotheken gaan en dat soort onzin.

Maar ik vind het geen onzin
Het was juist gezellig

jowietje schreef:
(quote)

Zeer zielig

Dat een vriend van je altijd de uitdrukking 'ik heb honger als een reiger' gebruikt, en dat je daar nu pas de diepere betekenis achter begrijpt.

Dat deze site zeer handig is als je even pauze wilt nemen in de blok

neo schreef:

Ja, dat was hier ook schering en inslag. Ben wel 2 keer naar een gala geweest, maar het was ook niet echt in mijn ding. Maar goed, kan nu wel zeg dat ik op jonge leeftijd in de club van Armin van Buren ben geweest, voor wat het waard is...

DutchViking

Ik ben gek op konijntjes (heb er hier ook een aantal rondhuppelen)

Dat je zakt voor je rijexamen

DaarGaJeFaber schreef:
Dat je zakt voor je rijexamen

DaarGaJeDusNietFaber
Maar nog sucses met je volgende rijexamen.

neo
herman schreef:
Ja, dat was hier ook schering en inslag. Ben wel 2 keer naar een gala geweest, maar het was ook niet echt in mijn ding. Maar goed, kan nu wel zeg dat ik op jonge leeftijd in de club van Armin van Buren ben geweest, voor wat het waard is...

Mijn voornaamste weigerig had dan ook vooral te maken met die muziekkeuze die op voorhand al aan niet mij besteed zou zijn

Sjonge jonge. Als ze bij zo'n gala de muziek van Hans Zimmer draaien, dan wordt het nooit echt gezellig. Je kan toch gewoon lekker een biertje pakken met je vrienden klasgenoten tijdens zo'n gala. Op mijn eigen gala heb ik me prima vermaakt. Eerst lekker daar zuipen, vervolgens richting binnenstad om rond een uurtje of 5 naar de school te fietsen en daar alle poorten met kettingsloten vast te maken. Daarna nog een beetje kloten voor school en wachten totdat alle leerlingen komen, vervolgens ontbijten en de examenstunt verknallen en dan om 1300 naar bed.

neo
Als muziek waar ik helemaal niet van hou keihard gedraaid wordt kan ik daar niet makkelijk omheen en gewoon gezellig daar rondhangen. Dat is voor mij dezelfde hel als voor iedereen die wel gaat en ik dan Hans Zimmer zoals jij als voorbeeld noemt zou draaien. Dat is ook de reden dat ik enkel weleens naar een cafe waar je nog redelijk kan praten en je de muziek (indien slecht) niet luid en duidelijk hoort.

...dat je ziet dat BN-ers op een groot societyharing feest niet eens nieuwe haring krijgen, terwijl ik vanmiddag op een of ander louche bouwvakkerpartij nieuwe haring uit Denemarken stond te happen.

Dat je voor de Gouden Spike een Zweedse atlete van Schiphol naar Leiden begeleidt, en vervolgens in de trein aan het uitleggen bent waar het liedje 'papegaaitje leef je nog' over gaat.

Lukas schreef:
Dat je voor de Gouden Spike een Zweedse atlete van Schiphol naar Leiden begeleidt, en vervolgens in de trein aan het uitleggen bent waar het liedje 'papegaaitje leef je nog' over gaat.

Was dat de grootste en bekendste Zweedse atlete?

- dat je als één van de eerste bezoekers met een zaterdagkaart op Arrow Rock komt en na afloop als één van de laatsten van de parkeerplaats af gaat.... (500 m in 2 en een half uur)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.