MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Het eerste wat ik vandaag constateer is dat ik mijn stem volledig kwijt ben! Dus het wordt vandaag een rustig dagje voetbal kijken!

Snappy schreef:
Het eerste wat ik vandaag constateer is dat ik mijn stem volledig kwijt ben! Dus het wordt vandaag een rustig dagje voetbal kijken!

Daar hoop je op... zal Tank dan ook rustig zijn?

...dat je gisteren toch wel erg verbrand bent en vandaag dus maar fijn binnen een dagje voetbal gaat kijken.

Dat je 400 muggenbulten hebt, allemaal schrammen, je portemonnee kwijt is, je je lenzen nog in had toen je wakker werd en je niet meer weet hoe dat zo gekomen is?

Laat me raden, het is iets dat begint met een A, eindigt op een L en dat vaak in vloeibare vorm voorkomt...

En misschien nog wel meer..
Damn, die muggenbulten sterkte ermee.

BoordAppel schreef:
...dat je gisteren toch wel erg verbrand bent en vandaag dus maar fijn binnen een dagje voetbal gaat kijken.

The Scientist schreef:
Laat me raden, het is iets dat begint met een A, eindigt op een L en dat vaak in vloeibare vorm voorkomt...

Hè verrek, dat zou inderdaad best wel eens kunnen

Exfrozen schreef:
En misschien nog wel meer..
Damn, die muggenbulten sterkte ermee.

Dankje Ik heb ze net geteld en het waren er inderdaad meer, 412..

... dat je proefwerkweek hebt en dus in dit geweldige weer tijdens een voetbalwedstrijd moet leren (eigenlijk)

nevyn schreef:
... dat je proefwerkweek hebt en dus in dit geweldige weer tijdens een voetbalwedstrijd moet leren (eigenlijk)

ja, dat heb ik ook

nevyn schreef:

Twee weken aan een stuk zelfs

Lotgenoten

nevyn schreef:

3 weken project, elke dag van half 9 tot 5 op de universiteit werken en dan 's avonds leren voor je tentamens ....Sociaal zijn die universiteiten en scholen niet

Kasperbert schreef:
(quote)

3 weken project, elke dag van half 9 tot 5 op de universiteit werken en dan 's avonds leren voor je tentamens ....Sociaal zijn die universiteiten en scholen niet

moet je maar beter leren

(nee hoor, je hebt goed je best gedaan) )

Hier ook proefwerkweek: morgen frans en scheikunde. Laatste wordt een makkie alleen frans...

Ik heb ook Frans morgen, dus je bent niet alleen

... dat je helemaal in je nopjes bent omdat het WK dan eindelijk eens bezig is.

neo
Dat je de biertjes die je op had al niet meer kan tellen. Nu ja, het gaat net nog!

Arno schreef:
Ik heb ook Frans morgen, dus je bent niet alleen

Ik leef met je mee

neo schreef:
Dat je de biertjes die je op had al niet meer kan tellen. Nu ja, het gaat net nog!

Tellen gaat wel, maar ze sloegen wel hard in zo middenin de zon!

neo
Zit liever in de schaduw. Wel fijn ook dat ik ergens woon waar het altijd koel binnen is.

We hadden de TV naar buiten gesleept. Bij een vriend is voor zijn deur de straat opgebroken, dus we hebben 'op het strand' en aan het water gezeten en zo naar het voetbal gekeken.

Het was niet echt koel, maar na het watergevecht wel.

neo schreef:
Zit liever in de schaduw. Wel fijn ook dat ik ergens woon waar het altijd koel binnen is.

Bij ons is de koelkast te klein om in te trekken.

neo
En zonder airco zelfs

Maar daar pas ik ook niet in, verdorie.
Maar ik zit hier lekker met een waaier voor me

neo
Oeps ik bedoelde dus zonder airco zo koel. Heb het even ge-edit.

Reijersen schreef:
(quote)

Was dat de grootste en bekendste Zweedse atlete?

Nee, het was een redelijke discuswerpster, niet meer dan dat helaas.

neo schreef:

Biertjes moet je ook niet tellen, maar drinken.

Gisteren ging het bij mij in de binnenstad ook erg hard. Tijdens de wedstrijd gingen ze er goed in, maar daarna werd het alleen maar erger. Uiteindelijk zijn we om 2200 beland in een grieks restaurant en daar ging het uiteindelijk nog finaal de verkeerde kant op door die verdomde Ouzo. Om half 1 was ik thuis, maar voor de rest weet ik er niet zo heel veel meer vanaf.

handsome_devil
Dat het 30 graden is en jij thuis zit met keelontsteking

handsome_devil schreef:
Dat het 30 graden is en jij thuis zit met keelontsteking

zoiets, maar dan met hooikoorts: als ik zou tybben zoals (gnork) ik zou braten zou hed er zo uidzied.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.