Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2006, 17:11 uur
...dat je eigenlijk een tentamen moet leren, maar constant afgeleid wordt door MuMe en door Soulseek
?
?
0
geplaatst: 5 juni 2006, 18:46 uur
Kasperbert schreef:
...dat je eigenlijk een tentamen moet leren, maar constant afgeleid wordt door MuMe en door Soulseek
?
?same here with me. Maar geen tentamen maar ene project
0
geplaatst: 5 juni 2006, 18:48 uur
Kasperbert schreef:
?
?Niet door Soulseek, maar erg door MuMe. Project en Schoolexamens

0
geplaatst: 5 juni 2006, 19:32 uur
Exfrozen schreef:
...Dat je afgeleid wordt door een xbox 360.
...Dat je afgeleid wordt door een xbox 360.
Moest ik er een hebben: waarschijnlijk wel

0
geplaatst: 5 juni 2006, 19:56 uur
...Dat je lekker een dagje gaat skeeleren en dat je dan thuis komt en ziet dat alle huidlagen die van je voet af kunnen er af zijn. Niet echt fijn 

0
geplaatst: 5 juni 2006, 20:26 uur
jowietje schreef:
...Dat je lekker een dagje gaat skeeleren en dat je dan thuis komt en ziet dat alle huidlagen die van je voet af kunnen er af zijn. Niet echt fijn

was je je skeelers vergeten aan te trekken?

0
geplaatst: 5 juni 2006, 20:32 uur
...Dat je in goeie tijde slechte tijde brave Sjors iemand ziet neerslaan, heftig joh

(En nee hoor André
)

(En nee hoor André
)
0
geplaatst: 6 juni 2006, 13:51 uur
... dat je net je boeken van school hebt zitten inleveren en dat je nu behalve rondslingerende blaadjes niet meer denkt aan school, dahmm VAKANTIE'
0
geplaatst: 6 juni 2006, 14:31 uur
Heb m'n boeken nog niet ingeleverd maar heb inderdaad wel al vakantie HEERLIJK 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 17:41 uur
Verdorie, dat systeem in Nederland is blijkbaar anders dan hier. Ik moet namelijk donderdag beginnen aan mijn examens (tot 21 juni) 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 17:45 uur
Dat je er zo van baalt 2 weken vrij te hebben gehad met iedere dag een grijze hemel en regen en dat het op je eerste werkdag weer zonnig was 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 17:50 uur
...dat je net ontdekt dat je twee cd's (Doolittle van de Pixies en Stadium Arcadium van RHCP) ergens op school hebt laten liggen 
Hopelijk vind ik ze terug, want Stadium was niet eens van mij

Hopelijk vind ik ze terug, want Stadium was niet eens van mij

0
Electro_
geplaatst: 6 juni 2006, 18:19 uur
aERodynamIC schreef:
Dat je er zo van baalt 2 weken vrij te hebben gehad met iedere dag een grijze hemel en regen en dat het op je eerste werkdag weer zonnig was

Dat kan natuurlijk alleen maar op 06-06-'06!

0
Mojo Pin
geplaatst: 6 juni 2006, 20:45 uur
Nee, maar écht ont-zet-tend nodig heb ik het over hè...
0
geplaatst: 6 juni 2006, 20:49 uur
0
geplaatst: 6 juni 2006, 21:26 uur
... dat je met je scheikunde boek op je schoot zit en steeds wordt afgeleid door het internetknopje op je computer die vlak bij je staat en dat je vervolgens MusicMeter als startpagina hebt, en dan zo weer 20 minuten verder bent zonder scheikunde.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:18 uur
... dat je onder een viaduct door skeelert waar ook een vrachtwagen aankomt rijden. En dat je erachter komt dat er heel wat hout naar je hoofd wordt geslingerd als blijkt dat die vrachtwagen 30cm te hoog is
.
.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:19 uur
The Scientist schreef:
... dat je onder een viaduct door skeelert waar ook een vrachtwagen aankomt rijden. En dat je erachter komt dat er heel wat hout naar je hoofd wordt geslingerd als blijkt dat die vrachtwagen 30cm te hoog is
.
.Mogen we blij zijn dat je nog onder ons bent?

0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:20 uur
nee hoor, ik ben niet geraakt, wel enorm geschrokken...hij was al langs me heen gereden toen hij het viaduct raakte.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:22 uur
dat je je afvraagt waarom iedereen hier ineens aan het skeeleren is geslagen. Hardlopen is ook leuk! Vooral twee rondjes! Alleen ben ik uit vorm 

0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:25 uur
hehe, skeeler sinds een tijdje weer (loop ook hard hoor). Rij nu rondjes Enschede-Borne-Delden-Enschede (voor wie het iets zegt
). Uurtje of 3 is dat.
). Uurtje of 3 is dat.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:30 uur
The Scientist schreef:
hehe, skeeler sinds een tijdje weer (loop ook hard hoor). Rij nu rondjes Enschede-Borne-Delden-Enschede (voor wie het iets zegt
). Uurtje of 3 is dat.
). Uurtje of 3 is dat.Nou nou, dat traint wel af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.