MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
...dat je eigenlijk een tentamen moet leren, maar constant afgeleid wordt door MuMe en door Soulseek ?

Kasperbert schreef:
...dat je eigenlijk een tentamen moet leren, maar constant afgeleid wordt door MuMe en door Soulseek ?

same here with me. Maar geen tentamen maar ene project

Kasperbert schreef:

Niet door Soulseek, maar erg door MuMe. Project en Schoolexamens

...Dat je afgeleid wordt door een xbox 360.

Exfrozen schreef:
...Dat je afgeleid wordt door een xbox 360.

Moest ik er een hebben: waarschijnlijk wel

...Dat je lekker een dagje gaat skeeleren en dat je dan thuis komt en ziet dat alle huidlagen die van je voet af kunnen er af zijn. Niet echt fijn

jowietje schreef:
...Dat je lekker een dagje gaat skeeleren en dat je dan thuis komt en ziet dat alle huidlagen die van je voet af kunnen er af zijn. Niet echt fijn

was je je skeelers vergeten aan te trekken?

...Dat je in goeie tijde slechte tijde brave Sjors iemand ziet neerslaan, heftig joh

(En nee hoor André )

... dat je net je boeken van school hebt zitten inleveren en dat je nu behalve rondslingerende blaadjes niet meer denkt aan school, dahmm VAKANTIE'

Heb m'n boeken nog niet ingeleverd maar heb inderdaad wel al vakantie HEERLIJK

Verdorie, dat systeem in Nederland is blijkbaar anders dan hier. Ik moet namelijk donderdag beginnen aan mijn examens (tot 21 juni)

Dat je er zo van baalt 2 weken vrij te hebben gehad met iedere dag een grijze hemel en regen en dat het op je eerste werkdag weer zonnig was

...dat je net ontdekt dat je twee cd's (Doolittle van de Pixies en Stadium Arcadium van RHCP) ergens op school hebt laten liggen
Hopelijk vind ik ze terug, want Stadium was niet eens van mij

Electro_
aERodynamIC schreef:
Dat je er zo van baalt 2 weken vrij te hebben gehad met iedere dag een grijze hemel en regen en dat het op je eerste werkdag weer zonnig was

Dat kan natuurlijk alleen maar op 06-06-'06!

Mojo Pin
...dat je echt ont-zet-tend nodig naar de WC moet.

hah, regelmatig toch wel

Een keer of 5 per dag denk ik zo.

Mojo Pin
Nee, maar écht ont-zet-tend nodig heb ik het over hè...

Schaal 1 op 10?

Oh ook wel

Mojo Pin schreef:
Nee, maar écht ont-zet-tend nodig heb ik het over hè...

Dan ga

Mojo Pin
Ben al gegaan hoor.

Gelukkig

... dat je met je scheikunde boek op je schoot zit en steeds wordt afgeleid door het internetknopje op je computer die vlak bij je staat en dat je vervolgens MusicMeter als startpagina hebt, en dan zo weer 20 minuten verder bent zonder scheikunde.

... dat je onder een viaduct door skeelert waar ook een vrachtwagen aankomt rijden. En dat je erachter komt dat er heel wat hout naar je hoofd wordt geslingerd als blijkt dat die vrachtwagen 30cm te hoog is .

The Scientist schreef:
... dat je onder een viaduct door skeelert waar ook een vrachtwagen aankomt rijden. En dat je erachter komt dat er heel wat hout naar je hoofd wordt geslingerd als blijkt dat die vrachtwagen 30cm te hoog is .

Mogen we blij zijn dat je nog onder ons bent?

nee hoor, ik ben niet geraakt, wel enorm geschrokken...hij was al langs me heen gereden toen hij het viaduct raakte.

dat je je afvraagt waarom iedereen hier ineens aan het skeeleren is geslagen. Hardlopen is ook leuk! Vooral twee rondjes! Alleen ben ik uit vorm

hehe, skeeler sinds een tijdje weer (loop ook hard hoor). Rij nu rondjes Enschede-Borne-Delden-Enschede (voor wie het iets zegt ). Uurtje of 3 is dat.

The Scientist schreef:
hehe, skeeler sinds een tijdje weer (loop ook hard hoor). Rij nu rondjes Enschede-Borne-Delden-Enschede (voor wie het iets zegt ). Uurtje of 3 is dat.

Nou nou, dat traint wel af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.