MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
handsome_devil schreef:
Dat het 30 graden is en jij thuis zit met keelontsteking

zoiets maar dan met maagkrampen en koorts.

Thisisme
...dat je op je ATV'tje geniet van het mooie weer. Maar onderhand zo verslaafd bent aan Musicmeter(vooral de KO). Dat je toch maar naar binnen gaat om te kijken hoe het ervoor staat.

Dat je met een kapotte versnellingsbak langs de weg staat, de wegenwacht belt en in de wacht wordt gezet met Gino Vannelli's You gotta move?

lebowski schreef:
in de wacht wordt gezet met Gino Vannelli's You gotta move?

Moest je toen lachen toen je dat hoorde? Of maakte de muziek je niet echt blijer.

Exfrozen schreef:
(quote)

Moest je toen lachen toen je dat hoorde? Of maakte de muziek je niet echt blijer.

Dit soort humor

.... dat je op soulseek zit en het volgende bericht krijgt:

[server] System Message: You have been banned for 30 minutes. This is usually the result of doing too many operations at once. Do not flood chat rooms or private chat with many messages. Do not repeat the same text several times in a row. Do not repeat a search quickly. Do not connect and disconnect quickly. Do not connect many clients at once from the same IP. This list is by no means exhaustive. You will be able to reconnect to the service in 30 minutes. NOTE: This is an automatic message, don't try to answer it.

en dat je je afvraagt of het met je nieuwe manier van typen te maken zou hebben.

Dat je terugkomt in Nederland @25graden en dat je snipverkouden wordt?

haakje schreef:
(quote)

zoiets, maar dan met hooikoorts: als ik zou tybben zoals (gnork) ik zou braten zou hed er zo uidzied.

voor het gehele bericht en voor het (gnork)-gedeelte.

Dat je gratis Roger waters had kunnen zien. (Ivm een Revolver stand) maar dat je door een Familiedag verhinderd was. DAMN!!

...dat je gratis Roger Waters hebt gezien, maar dat de laatste dagen zo slopend (zegmaar 10 uur slaap in 3 nachten) waren dat je voortijds naar huis bent gegaan?

...dat je hier die berichten leest en er dan achterkomt dat je niet eens weet wie Roger Waters is.

... dat er een zwetende, 2 m. lange gozert voor je staat bij het concert van Saybia, zodat je niet van elk nummer evenveel kan genieten.

Nicolage Rico schreef:
... dat er een zwetende, 2 m. lange gozert voor je staat bij het concert van Saybia, zodat je niet van elk nummer evenveel kan genieten.

Das flink vervelend ja, neem de volgende keer een krukje mee zou ik zeggen

Thisisme schreef:
...dat je op je ATV'tje geniet van het mooie weer. Maar onderhand zo verslaafd bent aan Musicmeter(vooral de KO). Dat je toch maar naar binnen gaat om te kijken hoe het ervoor staat.

Jupz hetzelfde hier

Dat je in discussie gaat met de commentatoren bij de WK-wedstrijden.

Dat je net een stomme rapportuitreiking hebt terwijl Tool in de HMH staat...

Mojo Pin
Dat je shirt er bij de oksels echt niet uit ziet bij dit weer

Mojo Pin schreef:
Dat je shirt er bij de oksels echt niet uit ziet bij dit weer

Eén woord: Deo

Mojo Pin
Ik moest werken en het was daar überbenauwd, ik stond echt op het punt om ontslag te nemen

Ik zat op school en in sommige lokalen bleek opeens de verwarming aan te staan...

Wie had het nóg erger?

psychonaatje schreef:
Dat je in discussie gaat met de commentatoren bij de WK-wedstrijden.

ja dat heb ik ook, net bij de wedstrijd van brazilie - kroatie, toen ronaldo gewisseld werd. Die kerel met z'n opmerking of de president zich niet afvraagt of ronaldo te dik is of niet.
Laat die kerel gewoon een andere baan zoeken hij met z'n %#$^% commentaar, je hebt er niets aan.

WeSSeL.. schreef:
(quote)

ja dat heb ik ook, net bij de wedstrijd van brazilie - kroatie, toen ronaldo gewisseld werd. Die kerel met z'n opmerking of de president zich niet afvraagt of ronaldo te dik is of niet.
Laat die kerel gewoon een andere baan zoeken hij met z'n %#$^% commentaar, je hebt er niets aan.

Als er met een commentator niet te spotten valt, is het good old Theo Reitsma wel! Spoelen die mond

Mojo Pin
Nederlandse commentatoren durven het ook nooit toe te geven als ze iets verkeerd gezien hebben. Sukkels.

Dat is wel zo, ja. Maar nog een vraag: als een speler een overtreding maakt, maar er is sprake van een voordeelsituatie, dan mag de scheidsrechter daar toch later een gele kaart voor geven? Frank Snoeks was er heel erg verontwaardigd over, maar dat mag toch gewoon?

psychonaatje schreef:
Dat is wel zo, ja. Maar nog een vraag: als een speler een overtreding maakt, maar er is sprake van een voordeelsituatie, dan mag de scheidsrechter daar toch later een gele kaart voor geven? Frank Snoeks was er heel erg verontwaardigd over, maar dat mag toch gewoon?

Jaa dat mag gewoon, van vanmiddag bedoel je ofniet?

Snoeks was verontwaardigt omdat er helemaal geen voordeelsituatie was, als er een overtreding op Henry was begaan had Frankrijk daar een vrije trap moeten hebben. Nu werd het een doeltrap voor Zwitserland. De scheidsrechter gaf pas geel toen bleek dat Henry geblesseerd was.

En ik vond het niet eens een overtreding Henry viel gewoon om.

...dat je het topic 'het beste van iemands rotatielijst' wel erg onzinnig vindt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.