MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:

Maar de rotatielijst werkt voor mij sowieso niet (hoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor sommige mensen handig kan zijn)

Kan me niet voorstellen dat mensen serieus eerder naar een album gaan luisteren als daar het meeste op gestemd wordt, zoals geloof ik het eigenlijke idee was.

Maar goed, als mensen een excuus hebben om te kunnen stemmen of lijstjes te maken, is het al snel goed natuurlijk...

Dat je op weg naar de computer niet oplet en je koffie over jezelf heen kiepert. Waarna je na alles opgeruimd te hebben een nieuwe kop neemt en er achter komt dat de koffiemelk bedorven is. Dat je vervolgens na 5 minuten te hebben gelachen om je eigen stommiteiten maar weer een derde poging onderneemt

Angeliquek schreef:
Dat je vervolgens na 5 minuten te hebben gelachen om je eigen stommiteiten maar weer een derde poging onderneemt

Laat je nog even weten hoe die afgelopen is

lebowski schreef:
(quote)

Laat je nog even weten hoe die afgelopen is

Nou het hele gebeuren heeft zich vanochtend afgespeeld en uiteindelijk is het me toch gelukt om een kop koffie binnen te krijgen

... dat een of andere gek vergeten is het koffieapparaat door te spoelen, na het net schoon te hebben gemaakt met azijn, en je vervolgens dus superzure koffie hebt

Die van Angeliquek klinkt ook wel bekend

Of dat je vergeet om een nieuwe senseopad in het apparaat te doen en je hier pas achter komt nadat je een paar slokken hebt genomen

Ook wel...

Koffie levert schijnbaar best wat problemen op... Zonder koffie nog 10 x zo erg natuurlijk

Misschien maak ik juist al die blunders in de ochtend omdat ik nog geen koffie heb gehad. Eigenlijk moet ik gewoon iemand regelen die iedere ochtend mijn koffie komt serveren.

Ideaal...

...dat je je afvraagt waar Marjon de Hond het in godsnaam over heeft als ze verteld dat het in Limburg regent

JonnieBrasco
... dat je desondanks dat Marjon de Hond wel de leukste weerman/vrouw vindt

...dat je haar nooit hebt vertrouwd...en terecht

Dat het je deze morgen wel gelukt is om koffie te drinken zonder deze over jezelf heen te gooien en dat je dit stiekem toch wel beschouwd als een hele overwinning

Angeliquek schreef:
Dat het je deze morgen wel gelukt is om koffie te drinken zonder deze over jezelf heen te gooien en dat je dit stiekem toch wel beschouwd als een hele overwinning

Van harte! Toevallig een foto van de keren dat het fout ging?

JonnieBrasco schreef:

Nee, dat heb ik nou bepaald niet....

HiLL schreef:
(quote)

Van harte! Toevallig een foto van de keren dat het fout ging?

Goh lieve Hill is dat toevallig een HINT?

Dat je ondanks eerder mislukte pogingen, het oudere werk van Pink Floyd toch wilt leren waarderen.

bonothecat schreef:
Dat je ondanks eerder mislukte pogingen, het oudere werk van Pink Floyd toch wilt leren waarderen.

Ik heb dat altijd met asperges, ik blijf ze proberen maar ik krijg ze echt niet door mijn strot heen

Angeliquek schreef:
(quote)

Goh lieve Hill is dat toevallig een HINT?

Improvision
JonnieBrasco schreef:

dat je je afvraagt of dit een meerkeuzevraag is

shappy1010
Angeliquek schreef:

Is mij net wel overkomen, over mijn nieuwe spijkerbroek nog wel

bonothecat schreef:

En dat je dan Atom Heart Mother tegenkomt.......en die wel erg mooi vind

...dat je helemaal total-loss thuiskomt van Defqon 1. en lekker wilt uitslapen, maar dat je al om kwart over 7 wakker wordt en niet meer kan slapen

Dat laatste wel, dat eerste niet.

Dat je gisteren eens goed gefeest hebt en vandaag met een serieuse kater zit, terwijl je morgen je meest belangrijke examens hebt van het ganse jaar.

Da's niet zo slim dan...

Jupz, maar dan zonder die kater en zonder dat het de belangrijkste zijn... Maar wel moe en moet nog leren

Succes ermee in ieder geval

Nee, maar ik dronk op mijn 15e dan ook niet zoveel dat ik een kater had.

gemaster schreef:
Nee, maar ik dronk op mijn 15e dan ook niet zoveel dat ik een kater had.

Ik doe ook niet aan katers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:59 uur

geplaatst: vandaag om 05:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.