MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ach ja, een verzetje kan wel wat stress wegnemen. Ik had ook een studiegenoot die vaak nog niet helemaal nuchter haar tentamens maakte en zo cum laude afstudeerde...

gemaster schreef:
Nee, maar ik dronk op mijn 15e dan ook niet zoveel dat ik een kater had.

Nog nooit gehad ook al drink ik redelijk veel. En als ik toch sommige verhalen hoor, dan ben ik daar maar wat blij om

... dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan nadat je in Soulseek weer eens zonder goed te kijken voor de "download containing folder"-optie hebt gekozen.

Haha, ja dat heb ik wel eens gehad met 5000+ files... waarom gooien dat soort mensen dan ook zoveel zooi in 1 folder

Die mensen krijgen van mij standaard een ban + ignore. Ik haat ze.

fastpulseboy
hahaha typisch ja...........die lui snap ik echt niet, al die files in een folder. en soms is het lastig die 5000 tracks te selecteren om in een keer te deleten..en zit je constant te klikken. dodelijk vermoeiend idd. Ik stuur altijd een berichtje welke idioot het in z'n hoofd haalt zoveel files in z'n folder te zetten.

Ik stuur altijd een berichtje welke idioot het in z'n hoofd haalt zoveel files in z'n folder te zetten.

Pfff, die moeite neem ik niet meer. Ook leechers krijgen standaard een ban + ignore. Ik ging er vroeger nog wel eens mee in discussie maar dat is een vermoeiende bezigheid.

De mensen met een up/down limiet zijn u erg dankbaar.

wat is een leecher?

Iemand die alleen download maar niets upload.

De ervaring leert overigens dat het meestal niet mensen zijn met een up/down limiet maar mensen die het gewoon verrekken om files te sharen.

Tja, ik hoop dat je mijn nick herkent dan, als ik ooit toevallig wat van jou download . Ik kan het mij echt niet permitteren zomaar albums up te loaden.

en hoe heet iemand die files shared die niet compleet zijn? (als daar al een naam voor is; het is wel verschrikkelijk irritant)

Onderhond schreef:
Tja, ik hoop dat je mijn nick herkent dan, als ik ooit toevallig wat van jou download . Ik kan het mij echt niet permitteren zomaar albums up te loaden.

Zijn er werkelijk nog mensen met een limiet? Dat is zó 1999.

heeft dat voordelen, zo'n limiet (snelheid, of zo)?

ettettummu schreef:

Ja, je pc komt minder snel vol te staan, dus je houdt meer ruimte vrij op je harde schijf.

Lin
dat je ineens merkt dat t al 4 uur 's nachts is en toch echt eens naar bed moet?

Dat heb ik alleen in het weekend.... als ik ga stappen... maar dan hoef ik nog niet perse naar bed.

Lin
ik heb t steeds meer door de week.... (allemaal van die leuke mensen hier ook )

Dank je

Lin
haha

ettettummu schreef:
en hoe heet iemand die files shared die niet compleet zijn?

Een eikel

dat je afgelopen nacht niet in slaap kon komen,
dat je een asprine nam om in slaap te vallen,
dat je op het moment dat je in slaap dreigt te vallen een mug om je heen begint te zoemen,
dat je 2 muggenbulten hebt,
dat je 3 kwartier aan het zoeken bent naar die mug en toch maar besluit om te gaan slapen,
dat die dan recht voor je neus vliegt en er een liedje in je hoofd opkomt (Die, Die My Darling),
dat je de mug dood hebt geslagen en
dat je dan lekker kunt slapen.

ettettummu schreef:

Het is inderdaad sneller op zich (waar je weinig aan hebt, aangezien je op een dag je limiet kan overschrijden waar je normaal een maand mee doet).

De officiële reden is dat zo het gebruik binnen de perken blijft, de belasting van het net controleerbaar is en iedereen een betere service gegarandeerd wordt (geen storingen, internet dat uitvalt, dat soort grapjes).

Officieus is het natuurlijk gewoon om duurdere pakketten (met een hogere limiet) aan te bieden. Als je in BE woont kan je er jammer genoeg niet echt rond.

Tsja Klumpie, dat komt heel erg bekend voor... !

Klumpie schreef:
dat je afgelopen nacht niet in slaap kon komen,
dat je een asprine nam om in slaap te vallen,
dat je op het moment dat je in slaap dreigt te vallen een mug om je heen begint te zoemen,
dat je 2 muggenbulten hebt,
dat je 3 kwartier aan het zoeken bent naar die mug en toch maar besluit om te gaan slapen,
dat die dan recht voor je neus vliegt en er een liedje in je hoofd opkomt (Die, Die My Darling),
dat je de mug dood hebt geslagen en
dat je dan lekker kunt slapen.

Dat je bovenstaande vrijwel elke nacht hebt.

Je hebt tegenwoordig zeer goede pillen tegen slapeloosheid, hoorde ik gister op de radio.

Ik heb dus ook hetzelfde, alleen heb ik last van ****-duiven ipv muggen. Maar die vrolijke muggen komen vast nog wel.

Dat je blij bent dat je een maand geleden een hor hebt geplaatst.

Jeanicious schreef:
Dat je blij bent dat je een maand geleden een hor hebt geplaatst.

Ja, daar kunnen die duiven nooit doorheen!

Ik ook, maar de muggen in mijn huis hebben kennelijk een cursus Houdini gedaan.

Nicolage Rico schreef:
Ja, daar kunnen die duiven nooit doorheen!

Maar tegen duiven kun je je toch ook wapenen?
Met een handgranaat, of een Houwitzer, of een scud-raket.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:10 uur

geplaatst: vandaag om 04:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.