Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2006, 15:54 uur
Ik heb een enorm waterpistool tegen de duiven. Werkt super!!! Mijn tuin grenst aan die van een duivenmelker. Elke avond rond half 6 trekt er een zwerm van die krengen over en schijten de hele tuin onder. Daar heb ik de man op gewezen, maar dat blijkt hem weinig te doen. Dan zelf maar maatregelen treffen, dachten wij. Er komt geen duif meer over mijn tuin, vanwege een waterpistooltje. 

0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:01 uur
Ook een goeie, maar zie je mij al 's ochtends om 06:00 uur, uit mijn raam hangend, een duif nat spuiten met een waterpistool?
Alhoewel, dat zal niet vreemder zijn dan met een oranjetoeter toeteren om 06:00 uur, zoals laatst.
Alhoewel, dat zal niet vreemder zijn dan met een oranjetoeter toeteren om 06:00 uur, zoals laatst.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:02 uur
"water pistooltje", gevuld met benzine. En dan even een peukje roken. Whoehahahahaha.
Ehm...
Dat geeft vooral 's nacht een mooi schouwspel.
Ehm...

Dat geeft vooral 's nacht een mooi schouwspel.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:03 uur
Als een duif eenmaal een straal water voor zijn flikker heeft gehad bedenkt ie zich wel even als ie bij je in de buurt komt.
En anders plan 2: zie Jeanicious.
En anders plan 2: zie Jeanicious.

0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:13 uur
Idd, duiven zijn vrij makkelijk te verjagen en anders pak ik mijn vlammenwerper erbij. Dan vliegen ze nooit weer. 
Maar die muggen zijn moeilijker te bestrijden. Ik denk dat het tijd is om een paar flinke huisspinnen in m'n kamer te laten rondlopen.

Maar die muggen zijn moeilijker te bestrijden. Ik denk dat het tijd is om een paar flinke huisspinnen in m'n kamer te laten rondlopen.

0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:14 uur
HEY!
IDEE!
Neem gewoon een vogelspin.
Dan ben je van beide problemen af!
IDEE!
Neem gewoon een vogelspin.
Dan ben je van beide problemen af!
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:17 uur
Wat maakt een vogelspin voor geluid dan? Waarschijnlijk iets waarvan je wakker blijft. Heb je dus ook geen donder aan.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:17 uur
.. dat je bij bepaalde liedjes gewoon een herkenbaar gevoel krijgt op sommige momenten? dat heb ik nu dus, ik luister 2 liedjes achter elkaar van Anthony Hamilton (Charlene en I'm A Mess) en ik krijg het gevoel terug toen het net uit was met m'n ex.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:20 uur
Ik heb al een aantal manieren gebruikt. Vorige zomer zijn ze weggebleven, maar hebben waarschijnlijk in de bossen hun nakomelingen op aarde gezet en ze verteld om op mijn schoorsteen te gaan zitten. Deze zomer zijn ze er dus weer... Ik heb al mijn muntgeld al een keer opgegooid en zelfs de bux van een vriend gevraagd. Maar dat kan ik die beesten nog net niet aandoen.
Dan maar een waterpistool kopen...
Dan maar een waterpistool kopen...
0
geplaatst: 21 juni 2006, 16:21 uur
WeSSeL.. schreef:
.. dat je bij bepaalde liedjes gewoon een herkenbaar gevoel krijgt op sommige momenten? dat heb ik nu dus, ik luister 2 liedjes achter elkaar van Anthony Hamilton (Charlene en I'm A Mess) en ik krijg het gevoel terug toen het net uit was met m'n ex.
Melangolie heet zoiets. Een bijzonder gevoel idd.
0
SelmaDuim
geplaatst: 22 juni 2006, 09:33 uur
... Dat je aan het genieten bent van twee hele lieve ronddartelende kittens.... 

0
Thisisme
geplaatst: 22 juni 2006, 10:22 uur
...dat elke keer als je in de week een dag vrij bent het kolere-weer is.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:24 uur
Van het weekend was het wel lekker! Wat voor weer wordt het 't komend weekend eigenlijk?
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:08 uur
Dat een van de geluidsboxen bij je ouders op de mooieglazenkast staat, en daardoor de hele tijd extra achtergrondgeluidjes hebt bij Massive Attack?
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:13 uur
Lukas schreef:
Dat een van de geluidsboxen bij je ouders op de mooieglazenkast staat, en daardoor de hele tijd extra achtergrondgeluidjes hebt bij Massive Attack?
ik ken t
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:16 uur
Lukas schreef:
't Lijkt me wel overbodig, trouwens.

0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:27 uur
...Dat je een bloebhekel hebt aan iemand hier op de site, terwijl je de mensen hier niet eens persoonlijk kent. EIgenlijk belachelijk 

0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:27 uur
Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd aan wie je zo'n hekel hebt!
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:32 uur
jowietje schreef:
...Dat je een bloebhekel hebt aan iemand hier op de site, terwijl je de mensen hier niet eens persoonlijk kent. EIgenlijk belachelijk

wie A zegt moet ook B zeggen
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:53 uur
Pak een vleermuis, die hoor je niet en hij moet iedere dag z'n eigen gewicht eten aan die kleine beesten.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:57 uur
Dat je eigenlijk een hekel hebt aan de artiest Rihanna.....maar dat dat alleen maar komt door een overdosis aan postings op deze site.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 18:08 uur
bonothecat schreef:
Dat je eigenlijk een hekel hebt aan de artiest Rihanna.....maar dat dat alleen maar komt door een overdosis aan postings op deze site.
Je bent niet de enige.

0
geplaatst: 22 juni 2006, 18:26 uur
bonothecat schreef:
Om hier op aan te haken: Dat laatst iemand tegen je zegt: 'Ok computer van Radiohead vind ik toch zo'n....'JAJA HEEEL GOED ALBUM! NOU WEET IK HET WEL! PLEUR OP!
Bestaat er zo iets als een musicmeter burn out?
0
dollie
geplaatst: 23 juni 2006, 07:53 uur
bonothecat schreef:
Daar heb je nu net zelf aan meegewerkt

0
geplaatst: 23 juni 2006, 12:04 uur
...dat je aan het studeren bent, een zin leest en denk van: Wattuh?? 
Interveniërende variabelen mediëren tussen de begrippen, soms zelfs dusdanig dat er sprake is van een vals verband

Interveniërende variabelen mediëren tussen de begrippen, soms zelfs dusdanig dat er sprake is van een vals verband
0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:02 uur
Reijersen schreef:

Dat is toch dat er een verband tussen A en B lijkt te zitten, maar dat dit komt door een C die zowel invloed heeft op A als op B?
0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:12 uur
dat zo'n zin je eraan herinnert dat je over anderhalve week examens hebt en als de donder moet gaan leren? Helaas, pc uitzetten blijft een opgave 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.