MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ik heb een enorm waterpistool tegen de duiven. Werkt super!!! Mijn tuin grenst aan die van een duivenmelker. Elke avond rond half 6 trekt er een zwerm van die krengen over en schijten de hele tuin onder. Daar heb ik de man op gewezen, maar dat blijkt hem weinig te doen. Dan zelf maar maatregelen treffen, dachten wij. Er komt geen duif meer over mijn tuin, vanwege een waterpistooltje.

Ook een goeie, maar zie je mij al 's ochtends om 06:00 uur, uit mijn raam hangend, een duif nat spuiten met een waterpistool?

Alhoewel, dat zal niet vreemder zijn dan met een oranjetoeter toeteren om 06:00 uur, zoals laatst.

"water pistooltje", gevuld met benzine. En dan even een peukje roken. Whoehahahahaha.

Ehm...

Dat geeft vooral 's nacht een mooi schouwspel.

Als een duif eenmaal een straal water voor zijn flikker heeft gehad bedenkt ie zich wel even als ie bij je in de buurt komt.

En anders plan 2: zie Jeanicious.

Idd, duiven zijn vrij makkelijk te verjagen en anders pak ik mijn vlammenwerper erbij. Dan vliegen ze nooit weer.

Maar die muggen zijn moeilijker te bestrijden. Ik denk dat het tijd is om een paar flinke huisspinnen in m'n kamer te laten rondlopen.

HEY!
IDEE!

Neem gewoon een vogelspin.
Dan ben je van beide problemen af!

Wat maakt een vogelspin voor geluid dan? Waarschijnlijk iets waarvan je wakker blijft. Heb je dus ook geen donder aan.

.. dat je bij bepaalde liedjes gewoon een herkenbaar gevoel krijgt op sommige momenten? dat heb ik nu dus, ik luister 2 liedjes achter elkaar van Anthony Hamilton (Charlene en I'm A Mess) en ik krijg het gevoel terug toen het net uit was met m'n ex.

Ik heb al een aantal manieren gebruikt. Vorige zomer zijn ze weggebleven, maar hebben waarschijnlijk in de bossen hun nakomelingen op aarde gezet en ze verteld om op mijn schoorsteen te gaan zitten. Deze zomer zijn ze er dus weer... Ik heb al mijn muntgeld al een keer opgegooid en zelfs de bux van een vriend gevraagd. Maar dat kan ik die beesten nog net niet aandoen.

Dan maar een waterpistool kopen...

WeSSeL.. schreef:
.. dat je bij bepaalde liedjes gewoon een herkenbaar gevoel krijgt op sommige momenten? dat heb ik nu dus, ik luister 2 liedjes achter elkaar van Anthony Hamilton (Charlene en I'm A Mess) en ik krijg het gevoel terug toen het net uit was met m'n ex.

Melangolie heet zoiets. Een bijzonder gevoel idd.

SelmaDuim
... Dat je aan het genieten bent van twee hele lieve ronddartelende kittens....

Thisisme
...dat elke keer als je in de week een dag vrij bent het kolere-weer is.

Van het weekend was het wel lekker! Wat voor weer wordt het 't komend weekend eigenlijk?

Dat een van de geluidsboxen bij je ouders op de mooieglazenkast staat, en daardoor de hele tijd extra achtergrondgeluidjes hebt bij Massive Attack?

Lukas schreef:
Dat een van de geluidsboxen bij je ouders op de mooieglazenkast staat, en daardoor de hele tijd extra achtergrondgeluidjes hebt bij Massive Attack?

ik ken t

Lukas schreef:

't Lijkt me wel overbodig, trouwens.

...Dat je een bloebhekel hebt aan iemand hier op de site, terwijl je de mensen hier niet eens persoonlijk kent. EIgenlijk belachelijk

Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd aan wie je zo'n hekel hebt!

Nou laat ik daar toch eens geen commentaar op geven

jowietje schreef:
...Dat je een bloebhekel hebt aan iemand hier op de site, terwijl je de mensen hier niet eens persoonlijk kent. EIgenlijk belachelijk

wie A zegt moet ook B zeggen

Jeanicious schreef:
HEY!
IDEE!

Neem gewoon een vogelspin.
Dan ben je van beide problemen af!

Pak een vleermuis, die hoor je niet en hij moet iedere dag z'n eigen gewicht eten aan die kleine beesten.

Dat je eigenlijk een hekel hebt aan de artiest Rihanna.....maar dat dat alleen maar komt door een overdosis aan postings op deze site.

SelmaDuim schreef:
... Dat je aan het genieten bent van twee hele lieve ronddartelende kittens....

Foto's...

lebowski schreef:
(quote)

Een eikel
dus toch?...

bonothecat schreef:
Dat je eigenlijk een hekel hebt aan de artiest Rihanna.....maar dat dat alleen maar komt door een overdosis aan postings op deze site.

Je bent niet de enige.

bonothecat schreef:

Om hier op aan te haken: Dat laatst iemand tegen je zegt: 'Ok computer van Radiohead vind ik toch zo'n....'JAJA HEEEL GOED ALBUM! NOU WEET IK HET WEL! PLEUR OP!

Bestaat er zo iets als een musicmeter burn out?

dollie
bonothecat schreef:

Daar heb je nu net zelf aan meegewerkt

...dat je aan het studeren bent, een zin leest en denk van: Wattuh??

Interveniërende variabelen mediëren tussen de begrippen, soms zelfs dusdanig dat er sprake is van een vals verband

Reijersen schreef:
...dat je aan het studeren bent, een zin leest en denk van: Wattuh??

Interveniërende variabelen mediëren tussen de begrippen, soms zelfs dusdanig dat er sprake is van een vals verband

Dat is toch dat er een verband tussen A en B lijkt te zitten, maar dat dit komt door een C die zowel invloed heeft op A als op B?

Lin
dat zo'n zin je eraan herinnert dat je over anderhalve week examens hebt en als de donder moet gaan leren? Helaas, pc uitzetten blijft een opgave

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.